jozo 20: ” BDI 8329 ” 9329 a ne 8329 Bulkindeksen Baltic Dry Index er opp 147 poeng til 9.329 poeng i dag. Det tilsvarer 1,6 prosent. Capesize-segmentet er opp 307 poeng til 13.890 poeng, mens Panamax-segmentet er opp syv poeng til 9.287 poeng. Supramax-indeksen stiger 124 poeng til 5.400 poeng, mens Handysize-indeksen stiger 56 poeng til 2.713 poeng.
zao mi je zbog greske,nije namjerno
Imperija uzvraća udarac.[lol]
Di je Geronimo? Osjećam se nesigurno kad ga nema.
Tu sam prijatelju nemogu vise pisati nazuljalo prste.
Bravurozna izvedba fond managera.[lol]
gardist: ” ŠPANCIR: ” …, Mljet (18), Orsula (43), Koločep (53), Oluja (53), Getaldić (58), Gundulić (60), Sv.Nikola (58), Konavle (35), Jadran (35), Pelješac (24), Petka (70), City of Dubrovnik (72), Libertas (95) i Imperijal (95 miljuna dolara). Uklupno bulk flota 769 m. Idemo dalje, Atlant Svenja, Regina, Trina i Frauke ukupno 60 m. Zatim Šipan i Mokošica, ukupno 15 m. Ukupno flota mala obalna, teški tereti i bulk 844 m. Dva kineza isporuka lipanj i kolovoz ove godine (2×95) ukupno 190 m, pa tri vjetnamca (3×70) isporuka kraj ove (1) i dva u narednoj godini ukupno 210. Ukupno flota 1.254. m Dubrovnik airlines 30, hoteli Imperijal 82% vlasništva 50, Lapad vlasništvo cca. 70% 30, Lopud 100% vlasništvo cca. 14 miljuna dolara. Ukupno non core business 124 m. Zgrade, zemljišta i vile minimum 30, pa dobijemo ukupno sumicu od 1.408 m usa dolara. Neto dobit u 2007 (43) i 2008 (150), te 2009 (100) pokriti će kreditne obveza, a kad ovu sumicu podjelite sa brojem izdanih dionica bez trezorskih (1.276.000) i dodate premiju na tradiciju od over 50 godina i know how (NAVx 1,5) dobijete fer vrijednost dionice. Pa sad prosudite gdje smo trenutno. [undecid] Pelješac je računat sa discountom zbog bareboat chartera inače bi bio više. ” Kod flote se manje- više slažemo.Malo sam konzervativniji i postavljam cijenu Libertasa i Imperijala na 90 (to su godinu dana stari brodovi , a ne novi). Zbroj flote 827 mil USD. Novogradnje : Zagreb – 87 (isporuka 06/08) M.Pracat – 79 (isporuka 08/08) Držić – 56 (isporuka 12/08) Viet II – 44 (isporuka 04/09) Viet III – 32 (isporuka 08/09) Ostale novogradnje nisam računao , iako bih teoretski trebao , jer se već sada mogu prodati bar za 20 % cijene. DA – 45 Hoteli i zemljišta – 100 Sveukupno 1,270 mil USD. Ako uzmem stanje casha i dug.obveza s 31.12.07. i prosječni tečaj za I-III 2008., te sve podijelim na 1,275.143 dionice dobijem NAV od 3.969 (ukupno malo više od 5 mlrd kn).
Špancir,
priča se da su imali ponudu za prodaju Libertasa i Imperijala u paketu za 210, a ako BDI ostane na razinama od 8000-9000 (sumnjam jer je već over) do isporuke Zagreba, računaj kineze slobodno po komadu 100. Još nešto, vjerujem da su platili iz svojih sredstava 20% kod potpisa ugovora za ova 4 panamaxa (isporuka 2011/2012), što je uobičajena praksa, a novac je isto neka imovina je li?[thumbsup][thumbsup] Kako vidiš i ja sam prilično konzervativan.
Nego, hvatamo li danas 2800?
zare: ” jozo 20: ” BDI 8329 ” 9329 a ne 8329 Bulkindeksen Baltic Dry Index er opp 147 poeng til 9.329 poeng i dag. Det tilsvarer 1,6 prosent. Capesize-segmentet er opp 307 poeng til 13.890 poeng, mens Panamax-segmentet er opp syv poeng til 9.287 poeng. Supramax-indeksen stiger 124 poeng til 5.400 poeng, mens Handysize-indeksen stiger 56 poeng til 2.713 poeng. ” zao mi je zbog greske,nije namjerno
A nije ni neka greška – 12 %.
Na ATPL 324 kn
može link za bdi. moj kasni.
Već je bilo više puta ali eto još jednom.
http://www.hegnar.no/bors/shipping/
Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices
25 April 2008
Baltic Exchange Dry Index TM 9329 (UP 147)
Baltic Exchange Capesize Index TM 13890 (UP 307)
Baltic Exchange Panamax Index TM 9287 (UP 7)
Baltic Exchange Supramax Index TM 5400 (UP 124)
Baltic Exchange Handysize Index TM 2713 (UP 56)
Daily Summary of the Baltic Exchange Time Charter Routes
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the T/C routes $166176 (UP 3620)
BPI
Average of the T/C routes $74723 (UP 30)
BSI
Average of the T/C routes $56458 (UP 1294)
BHSI
Average of the T/C routes $39378 (UP 789)
Baltic Exchange Capesize Index 13890 (UP 307)
Route Number Description Weighting Average Movement
C2 160000lt Tubarao -Rotterdam 10 45.364 2.864
C3 150000mt Tubarao – Beilun/Baoshan 15 86.167 2.250
C4 150000mt Richards Bay – Rotterdam 5 41.114 0.205
C5 150000mt W Australia – Beilun/Baoshan 15 32.836 0.013
C7 150000mt Bolivar – Rotterdam 5 46.750 2.568
C8_03 172000mt Gibraltar/Hamburg trans Atlantic RV 10 185227 6363
C9_03 172000mt Continent/Mediterranean trip Far East 5 221885 6500
C10_03 172000mt Pacific RV 20 150885 577
C11_03 172000mt China/Japan trip Mediterranean/Cont 5 106708 1041
C12 150000mt Gladstone – Rotterdam 10 53.982 0.550
Average of the T/C Routes 166176 3620
Baltic Exchange Panamax Index 9287 (UP 7)
Route Number Description Weighting Average Movement
P1A_03 74000mt Transatlantic RV 25 85468 1275
P2A_03 74000mt SKAW-GIB/FAR EAST 25 92453 103
P3A_03 74000mt Japan-SK/Pacific/RV 25 66800 -700
P4_03 74000mt FAR EAST/NOPAC/SK-PASS 25 54172 -556
Average of the T/C Routes 74723 30