ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 22:13
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Target za ATPL 4500 do kraja godine.
Na normalnom tržištu

SAM PROTIV SVIH


Evo ovako mozete me pod kobilicu i mozda sumpor curi iz moje glave????? Stvarno mi nije jasno kakva je ovo razina razgovora, pa nismo u osnovnoj školi?!

Informacija je iz prve ruke… Prijatelj mi je imao poginuti na jednom od brodova ATPL radjenog u Kini i starog desetak godina(znaci brod u najboljim godinama)

Brod je raspad sistema, ljudi od posla ne stignu ni spavati, on se kao 3. makine iskrcao, a 20 dana nakon njega su se iskrcali i 1. i glavni u makini. Mislim u Panami.

Nemam dionice Atlanske….. samo vam govorim sto se dogodilo i to je sve.

Ako zelite doznat cu vam tocne datume kada se sve dogodilo i ime broda, ali vasa razina razgovora dragi kolege je potpuno neprimjerena.


ako je tvoja informacija,Noxx,iz prve ruke onda je valjda ova moja iz nulte[wink]
Kad ne znas tocno sto se dogodilo i ako ne znas o cemu pricas nemoj sirit dezinformacije.Ovo “zamalo poginuo” zvuci kao naslov s Indexa ili 24Sata.Momak (taj tvoj prijatelj,3.casnik)je potpuno zalutao u ovaj posao i kako sam priznaje strojarstvo definitivno nije za njega.Bavi se muzikom,pjeva u nekoj rock grupi,a brod i makina su za njega spanska sela.Stvarno nije lik koji moze pricat o kvaliteti broda,a pogotovo ne ocjenjivat cjelokupnu kinesku brodogradnju.
Brod nije ostao bez 1.casnika stroja i upravitelja stroja (ili glavnog,kako ti kazes) jer bez njih dvojice (ili samo jednog od njih) jednostavno ne smije isplovit.Ljudi su se iskrcali poslije Paname (Houston,istek ugovora),dosla su druga dvojica i to je to.Inace,to je brod kao i svi ostali.Neki je malo zahtjevniji,neki malo vise zahtjevan ali na svakom treba radit i odrzavat ga.Atlantska jos ima brodova kineske gradnje(npr. “Orsula”) gdje nema bas nikakvih problema i ljudi rado idu tamo na ukrcaj.
Noxx,reci prijatelju da se drzi muzike jer brod definitivno nije za njega.

Zadnjih mijesec dana to ovako izgleda:

http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BDI&date_r=1mo&c=1&s=BDI

Nebi smetalo da ga sustignemo, već i raznorazni analitičari primjećuju nesrazmjer rasta BDI i ATPL i predviđaju da bi se trebalo ujednačiti. Lijepo je to čuti pa im želim vjerovati[undecid]


Target za ATPL 4500 do kraja godine.
Na normalnom tržištu

Znaci 3000 kod nas[lol], ma da se vrati na ATH i svi glade bradu (nitko valjda nije uso iznad ATH-a[lol])

Glory, glory, Man United!!


Target za ATPL 4500 do kraja godine. Na normalnom tržištu

Boriš se skoro sam čitav dan , pa je prirodno da si malo umoran i pesimističan……

GERONIMO prodajes li danas DRYS kad preskoci 1y Target Est: 95.86 ,ili ocekujes daljni rast?


Target za ATPL 4500 do kraja godine. Na normalnom tržištu

znači ne i na ovom našem
[tongue]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

evo još 50 kom od mene

SAM PROTIV SVIH

15:33:14

SAM PROTIV SVIH


evo još 50 kom od mene

bravo, imaš čuku
[thumbsup]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


” Gardist hitno na korekciju naocala. Ja ne radim u ATPL i govorio sam o iskustvima firme u kojoj trenutno radim. A kad ves pricas o cudu tehnike prije par godina smo preuzeli dva LPG iz Kineskog brodogradilista. Sve spremno, gosti u Kini, pripremljeno prvo punjenje plinom radi stvaranja atmosfere u tankovima kad gle taklenti zaboravili ugraditi interlock na vratioma gas housa. To je jedna od kljucnih sigurnosnih stvari na palubi. I onda nakon dvije godine kasnjenja jos cca 1.5 mjesec i napustili Kinu u tisini, bez gostiju i bez ceremonije. To je samo jedna mala slicica o Kineskom high techu a mogao bi napisati 10 stranica foruma o ove zadnje dvije novogradnje. Opisi svoja iskustva sa Kinezima kad ne ocekujes probleme.

Tech, ne sumnjam u to da Kinezi nisu bas neki uzor u brodogradnji, no sve je pocelo kada je stanoviti clan poceo lupetati o kineskim novogradnjama gdje ima milijun problema. Kinezi tek trebaju stici, sto dovodi u pitanje iskrenost tog posta. Dakle, ako nije neki pomahnitali druker opcije su slijedece:

– problema ima ko u prici sa “Korejcima” (Imperial, Libertas)
– problema ima sa nekom “starom kramom” Atlantske

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


GERONIMO prodajes li danas DRYS kad preskoci 1y Target Est: 95.86 ,ili ocekujes daljni rast?

Ne prodajem jer očekujem BDI da podivlja mnogi još nisu ni svjesni što će se dogoditi sa BDI-o

SAM PROTIV SVIH

New Report

Close