Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Evo ovako mozete me pod kobilicu i mozda sumpor curi iz moje glave????? Stvarno mi nije jasno kakva je ovo razina razgovora, pa nismo u osnovnoj školi?!
Informacija je iz prve ruke… Prijatelj mi je imao poginuti na jednom od brodova ATPL radjenog u Kini i starog desetak godina(znaci brod u najboljim godinama)
Brod je raspad sistema, ljudi od posla ne stignu ni spavati, on se kao 3. makine iskrcao, a 20 dana nakon njega su se iskrcali i 1. i glavni u makini. Mislim u Panami.
Nemam dionice Atlanske….. samo vam govorim sto se dogodilo i to je sve.
Ako zelite doznat cu vam tocne datume kada se sve dogodilo i ime broda, ali vasa razina razgovora dragi kolege je potpuno neprimjerena.
ako je tvoja informacija,Noxx,iz prve ruke onda je valjda ova moja iz nulte[wink]
Kad ne znas tocno sto se dogodilo i ako ne znas o cemu pricas nemoj sirit dezinformacije.Ovo “zamalo poginuo” zvuci kao naslov s Indexa ili 24Sata.Momak (taj tvoj prijatelj,3.casnik)je potpuno zalutao u ovaj posao i kako sam priznaje strojarstvo definitivno nije za njega.Bavi se muzikom,pjeva u nekoj rock grupi,a brod i makina su za njega spanska sela.Stvarno nije lik koji moze pricat o kvaliteti broda,a pogotovo ne ocjenjivat cjelokupnu kinesku brodogradnju.
Brod nije ostao bez 1.casnika stroja i upravitelja stroja (ili glavnog,kako ti kazes) jer bez njih dvojice (ili samo jednog od njih) jednostavno ne smije isplovit.Ljudi su se iskrcali poslije Paname (Houston,istek ugovora),dosla su druga dvojica i to je to.Inace,to je brod kao i svi ostali.Neki je malo zahtjevniji,neki malo vise zahtjevan ali na svakom treba radit i odrzavat ga.Atlantska jos ima brodova kineske gradnje(npr. “Orsula”) gdje nema bas nikakvih problema i ljudi rado idu tamo na ukrcaj.
Noxx,reci prijatelju da se drzi muzike jer brod definitivno nije za njega.
Zadnjih mijesec dana to ovako izgleda:
http://shipping.capitallink.com/baltic_exchange/stock_chart.html?ticker=BDI&date_r=1mo&c=1&s=BDI
Nebi smetalo da ga sustignemo, već i raznorazni analitičari primjećuju nesrazmjer rasta BDI i ATPL i predviđaju da bi se trebalo ujednačiti. Lijepo je to čuti pa im želim vjerovati[undecid]
Target za ATPL 4500 do kraja godine.
Na normalnom tržištu
Znaci 3000 kod nas[lol], ma da se vrati na ATH i svi glade bradu (nitko valjda nije uso iznad ATH-a[lol])
Target za ATPL 4500 do kraja godine. Na normalnom tržištu
Boriš se skoro sam čitav dan , pa je prirodno da si malo umoran i pesimističan……
Target za ATPL 4500 do kraja godine. Na normalnom tržištu
znači ne i na ovom našem
[tongue]
evo još 50 kom od mene
bravo, imaš čuku
[thumbsup]
” Gardist hitno na korekciju naocala. Ja ne radim u ATPL i govorio sam o iskustvima firme u kojoj trenutno radim. A kad ves pricas o cudu tehnike prije par godina smo preuzeli dva LPG iz Kineskog brodogradilista. Sve spremno, gosti u Kini, pripremljeno prvo punjenje plinom radi stvaranja atmosfere u tankovima kad gle taklenti zaboravili ugraditi interlock na vratioma gas housa. To je jedna od kljucnih sigurnosnih stvari na palubi. I onda nakon dvije godine kasnjenja jos cca 1.5 mjesec i napustili Kinu u tisini, bez gostiju i bez ceremonije. To je samo jedna mala slicica o Kineskom high techu a mogao bi napisati 10 stranica foruma o ove zadnje dvije novogradnje. Opisi svoja iskustva sa Kinezima kad ne ocekujes probleme.
Tech, ne sumnjam u to da Kinezi nisu bas neki uzor u brodogradnji, no sve je pocelo kada je stanoviti clan poceo lupetati o kineskim novogradnjama gdje ima milijun problema. Kinezi tek trebaju stici, sto dovodi u pitanje iskrenost tog posta. Dakle, ako nije neki pomahnitali druker opcije su slijedece:
– problema ima ko u prici sa “Korejcima” (Imperial, Libertas)
– problema ima sa nekom “starom kramom” Atlantske
GERONIMO prodajes li danas DRYS kad preskoci 1y Target Est: 95.86 ,ili ocekujes daljni rast?
Ne prodajem jer očekujem BDI da podivlja mnogi još nisu ni svjesni što će se dogoditi sa BDI-o