Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
SLASTIČARNA OTVORENA
Atlantska plovidba – prijava stjecanja dionica
(2006-08-10)
Sukladno odredbama iz članka 105 Zakona o tržištu vrijednostnih papira, pristigla je obavijest o stjecanju dionica Atlantske plovidbe d.d. Dubrovnik.
Temeljem Ugovora o prijenosu-dodjeli dionica Atlantske plovidbe d.d., sklopljenog 7. srpnja 2006. godine s Atlantskom plovidbom d.d. Dubrovnik (koji je zaključen sukladno odredbama Statuta Društva i Glavne Skupštine Društva od 30. srpnja 2006. godine), – g. Ante Jerković je stekao 3.088 dionica Atlantske plovidbe d.d. Dubrovnik. Opisanim stjecanjem -dodjelom postao je vlasnik 8143 dionica navedenog dioničkog društva, što predstavlja 0,58% temeljnog kapitala. g. Vlaho Lonza je stekao 3.088 dionica Atlantske plovidbe d.d. Dubrovnik. Opisanim stjecanjem -dodjelom postao je vlasnik 9570 dionica navedenog dioničkog društva, što predstavlja 0,68% temeljnog kapitala. g. Duško Vladović-Relja je stekao 3.088 dionica Atlantske plovidbe d.d. Dubrovnik. Opisanim stjecanjem -dodjelom postao je vlasnik 3548 dionica navedenog dioničkog društva, što predstavlja 0,25% temeljnog kapitala. g. Vlaho Lonza je stekao 3.088 dionica Atlantske plovidbe d.d. Dubrovnik. Opisanim stjecanjem -dodjelom postao je vlasnik 9783 dionica navedenog dioničkog društva, što predstavlja 0,70% temeljnog kapitala.
DOBAR TEK !
plavi: ” Pa dobro loše vam je to izvješće , ali nije baš tako loše. Imete 8% povećanje poslovnih prihoda, a i ako pogledate malo prihode , meni taj dio uopće ne izgleda loše. Imali su izvanredne prihode prošle godine , treba to uzeti u obzir. No dobro, ovo ostalo … ipak je loše…slažem se. ” Uvaženi kolega plavi ukazujem Vam da nisam dioničar ATPL već TNPL tako da izvješće mene osobno financijski ne dotiče.
Uvaženi kolega Znanac pod ” Vas ” sam mislio na dioničare ATPL, a ne Vas osobno.
Jasno mi je da niste dioničar ATPL , neki dan ste postali svoj portfelj.
Pozdrav
Znači njima dionice po 300,00 kn a nama dioničarima po 900,00 kuna. Baš im hvala. Mislim da cu izbaciti iz evidencije tu firmu ionako nemam mjesta u registratorima.[smiley1]
” Kako si dosao do toga izracuna NAV-a kod Atpl?!
Uvaženi kolega atila5 NAV vrijednost izračunao sam kako se obično i računa. Obzirom da niste upućeni da pojasnimo:
Broj dionica 1.395.520 kom
Kapital i rezerve 31.12. 2005 803.281.000 / 1.395.520 dionica = 575 kuna
30.06.2006 684.273.000 / 1.395.530 dionica = 490 kuna
ili -17%
Na zalost, Ti si jedan od onih koji puno pricaju,a u osnovi jako malo znaju.
Molio bih Vas da komentirate moje postove a ne mene osobno sukladno pravilima foruma.
Srdačan pozdrav kolega.
Znanac ne obraćaj pažnju, netko je neoprezno ušao u ATPL i sada traži krivca.
Atila investiranje je vrlo osobna stvar i odluka o tome gdje ćeš uložiti svoju lovu mora 100% doći iz tvoje glave. ja npr. kolegu Znanca iznimno cijenim, ali čak ni on me ne može natjerati da nešto kupim pa makar se zaklinjao u neku dionicu.
pozdrav
ps. što bi tek rekli kolegama koji su tvrdili da pliva vrijedi 900 kn, ha? [smiley8]
Tako se to ne racuna kod brodara. Trebao bi pogledat postove od znalca na mojnovac.
Ti si izracunao BV sto s brodarima nema veze. Stvar je kreativnog knjigovodstva kako ce vodit vrijednost brodova, a vrijednost brodova je temelj za racunjane NAV-a. Samo napomena da je vrijednost brodova porasla za tridesetak posto u odnosu na sijecanj/prosinac ove godine.
Pa ja sam pomislio citajuci tvoje postove da znas poprilicno o brodarima, ali gornji post pokazuje da ne znas. Ja sam cak pomislio da si ti famozni N.K. s obzirom na dionice u koje ulazes.
Znanac ne obraćaj pažnju, netko je neoprezno ušao u ATPL i sada traži krivca. Atila investiranje je vrlo osobna stvar i odluka o tome gdje ćeš uložiti svoju lovu mora 100% doći iz tvoje glave. ja npr. kolegu Znanca iznimno cijenim, ali čak ni on me ne može natjerati da nešto kupim pa makar se zaklinjao u neku dionicu. pozdrav ps. što bi tek rekli kolegama koji su tvrdili da pliva vrijedi 900 kn, ha? [smiley8]
Pa cijelu priču treba sagledat malo dublje jer sam ja 100% siguran da će drugo polugodište bit puno bolje nego prvo, treba pogledat samo kako stoje brodari vani i što se događa s vozarinama.
Regairao samo samo na izjavu da NAV Atpl iznosi 490 kuna, sto je cčsta glupost. Ponavaljma, cijena brodova su narasle tridesetak posto u odnosu na prosinac/siječanj. Treba znat čitat i kreativno knjigovodstvo.
Tako se to ne racuna kod brodara. Trebao bi pogledat postove od znalca na mojnovac. Ti si izracunao BV sto s brodarima nema veze.
Nažlost uvaženi kolega NAV se računa isključivo iz fin. izvješća i tako se prikazuje.
Stvar je kreativnog knjigovodstva kako ce vodit vrijednost brodova, a vrijednost brodova je temelj za racunjane NAV-a.
Postoji keativno pisanje a ne kreativno knjigovodstvo uvaženi kolega.
Samo napomena da je vrijednost brodova porasla za tridesetak posto u odnosu na sijecanj/prosinac ove godine. Pa ja sam pomislio citajuci tvoje postove da znas poprilicno o brodarima, ali gornji post pokazuje da ne znas.
Slažem se da je vrijednost brodova porasla ( npr. naručen brod za TNPL koji treba biti isporučen za TNPL trebutno na tržištu vrijedi 62 mil $ a plaćen je 50 mil $. Također neki brodovi su knjigovodtsveno otpisani a još uvijek voze i stvaraju profit ) Cilj mog posta bio je istaknuti sramotni potez Uprave ATPL koja je sebi podijelila nemali broj dionica ( vjerovatno po nominali ) i sad će držati cijenu dok oni ne rasprodaju svoje dionice, a to smatram neodgovornim potezom prema dioničarima.
Ja sam cak pomislio da si ti famozni N.K. s obzirom na dionice u koje ulazes.
[smiley2][smiley2][smiley2] Hm,,,,,,,,,
Pozdrav uvaženi kolega i uspješno trženje na burzi.
” Kako si dosao do toga izracuna NAV-a kod Atpl?! Uvaženi kolega atila5 NAV vrijednost izračunao sam kako se obično i računa. Obzirom da niste upućeni da pojasnimo: Broj dionica 1.395.520 kom Kapital i rezerve 31.12. 2005 803.281.000 / 1.395.520 dionica = 575 kuna 30.06.2006 684.273.000 / 1.395.530 dionica = 490 kuna ili -17%
Ja bih tu primjerice racunao sa imovinom (assets) a onda oduzeo obveze. Tek bih onda dijelio.
Kapital i rezerve bih ostavio po strani.
Ti si izracunao BV sto s brodarima nema veze. Stvar je kreativnog knjigovodstva kako ce vodit vrijednost brodova, a vrijednost brodova je temelj za racunjane NAV-a.
Osnove knjigovodstva!!!
Brodovi spadaju u imovinu tj. aktivu. Kapital i rezerve čine onu drugu stranu tj. pasivu.
U prijevodu: firma može kupiti brod 100% na kredit i NAV = 0.
znanac: ” ” Kako si dosao do toga izracuna NAV-a kod Atpl?! Uvaženi kolega atila5 NAV vrijednost izračunao sam kako se obično i računa. Obzirom da niste upućeni da pojasnimo: Broj dionica 1.395.520 kom Kapital i rezerve 31.12. 2005 803.281.000 / 1.395.520 dionica = 575 kuna 30.06.2006 684.273.000 / 1.395.530 dionica = 490 kuna ili -17% ” Ja bih tu primjerice racunao sa imovinom (assets) a onda oduzeo obveze. Tek bih onda dijelio. Kapital i rezerve bih ostavio po strani.
Došao bi do istoga. Lijeva i desna strana moraju biti jednake. Ono na što referirate je revalorizacija imovine tj. ponovna procjena (brodova), ali onda to mora proći i kroz RDG. Mislim da se to ne radi dok je brod u vlasništvu, već se to prikazuje kao izvanredni prihod po prodaji broda (prodajna cijena – knjig.vrijed.) pa u + ili -.