Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
fascinantno je kakvog je utjecaja imala geronimova mala škola brodarenja. ok, znali smo da se čita forum. ali to da svi ti prodavači očito ništa ne znaju o dionici koju imaju i koju tko zna zašto odluče prodavati i da nisu u stanju shvatiti sve dok im se ne počne zabijati čekićem u glavu iz posta u post, to je zbilja fenomen. i sad odjednom stanu i zbune se.
Da, bas se to okrenulo radi Geronima. [tongue] Evo imate na business.hr naslov: “ZSE uživo: Brodari podižu Crobex”, a u biti bi trebao glasiti: “Geronimo podize Crobex” [cool]
Da, bas se to okrenulo radi Geronima. [tongue] Evo imate na business.hr naslov: “ZSE uživo: Brodari podižu Crobex”, a u biti bi trebao glasiti: “Geronimo podize Crobex” [cool]
to su sve kockice jednog masterplana [cool]
Šta je to,ajmo ljudi ili kupujemo ili prodajte,već više od sata smo u neslužbenoj blokadi trgovanja.
Šta se čeka ?
BDI?DRYS?[lol]
futures very strong…BDI will be up +225
evo šta kažu vani!!!
koliko im je za vjerovat???hmmmmm….[cool][cool][cool]
Jel vidite Fondovci što ste napravili prepali ste male i uništili tržište.Počnite kupovati jer vjerujem da i kod vas ima onih koji znaju računati ilićete još malo manipulirati.
Baš si se naljutio.[lol]
gardist: ” Da nisi promašio brodara, koliko je meni poznato još nije bilo preuzimanja novogradnji iz Kine u ovoj i prošloj godini, već samo iz STX u Koreji. Očekujemo preuzimanje u lipnju i kolovozu i ne očekujem nikakove probleme u eksploataciji, a novi (2011) će biti pravo malo čudo tehnike.[thumbsup][thumbsup] ” Gardist hitno na korekciju naocala. Ja ne radim u ATPL i govorio sam o iskustvima firme u kojoj trenutno radim. A kad ves pricas o cudu tehnike prije par godina smo preuzeli dva LPG iz Kineskog brodogradilista. Sve spremno, gosti u Kini, pripremljeno prvo punjenje plinom radi stvaranja atmosfere u tankovima kad gle taklenti zaboravili ugraditi interlock na vratioma gas housa. To je jedna od kljucnih sigurnosnih stvari na palubi. I onda nakon dvije godine kasnjenja jos cca 1.5 mjesec i napustili Kinu u tisini, bez gostiju i bez ceremonije. To je samo jedna mala slicica o Kineskom high techu a mogao bi napisati 10 stranica foruma o ove zadnje dvije novogradnje. Opisi svoja iskustva sa Kinezima kad ne ocekujes probleme.
Prije par godina je na obali u nekim kineskim selima bio “Srednji vijek”, a danas su tu moderna industrijska postrojenja, uključujući i brodogradilišta, dok umjesto bicikle kinezi se voze autoputovima u novim autima. Osim toga, LPG se malo razlikuje od bulkcarriera (to ti je valjda poznato), na današnju tehničku opremljenost izgradnja brodova za rasute terete vrlo je jednostavna, a ovo tvoje razmišljanje tipičan je primjer nepotrebnog i neprimjerenog podcjenjivanja kineza. Ovako su se u Evropi sprdali sa korejskim STX ne tako davno, a oni danas kupuju Aker Yards i već su najveći pojedinačni dioničar. Ne bi se začudio da se kinezi pojave kao kupci nekog našeg škvera kad to Vlada odluči privatizirati, bez obzira što, još uvijek, naši brodograditelji rade značajno bolje brodove.
Moja iskustva sa Dalekog istoka ne bi ti elaborirao posebno jer bi pošao predugo.
[smiley][smiley][smiley]