Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Simone, a na kraju svega ovoga, jesi li i izasao iz ATPL ili cekas opet ukrcaj? Ako cekas, na koliko si se postavio? Sad nam jos samo fale ovakvi kao ti, koji pokazuju ovima koji su zeljni brze zarade da je na ATPL svakodnevno moguce zaradjivati 7-8% na brzinu. Takvim hvaljenjem neces pomoci ATPL, ali ni vecini nas koji zele da se ATPL vrati na razine kojima zasigurno pripada.
Svi su zbunjeni[lol]
Ovih mjeseci je najlakše biti zbunjen kraj zdravih očiju,ali i mozak treba biti u funkciji.
Koliko bi danas vozarine mogle skočiti što mislite ja se kladim preko 100 bodova[thumbsup]
Da nisi promašio brodara, koliko je meni poznato još nije bilo preuzimanja novogradnji iz Kine u ovoj i prošloj godini, već samo iz STX u Koreji. Očekujemo preuzimanje u lipnju i kolovozu i ne očekujem nikakove probleme u eksploataciji, a novi (2011) će biti pravo malo čudo tehnike.[thumbsup][thumbsup]
Gardist hitno na korekciju naocala. Ja ne radim u ATPL i govorio sam o iskustvima firme u kojoj trenutno radim. A kad ves pricas o cudu tehnike prije par godina smo preuzeli dva LPG iz Kineskog brodogradilista. Sve spremno, gosti u Kini, pripremljeno prvo punjenje plinom radi stvaranja atmosfere u tankovima kad gle taklenti zaboravili ugraditi interlock na vratioma gas housa. To je jedna od kljucnih sigurnosnih stvari na palubi. I onda nakon dvije godine kasnjenja jos cca 1.5 mjesec i napustili Kinu u tisini, bez gostiju i bez ceremonije. To je samo jedna mala slicica o Kineskom high techu a mogao bi napisati 10 stranica foruma o ove zadnje dvije novogradnje.
Opisi svoja iskustva sa Kinezima kad ne ocekujes probleme.
Ja sam danas optimistican pa se kladim preko 200. A u sto se kladimo? [cool]
Drybulk Symbol Last Volume Change
Diana DSX 30.25 2,346,708 +0.68 (+2.29%)
Dryships DRYS 82.99 6,919,786 +8.38 (+11.23%)
Eagle Bulk EGLE 29.56 839,271 +0.51 (+1.75%)
Excel Maritime EXM 43.08 2,854,966 +3.54 (+8.95%)
Freeseas FREE 7.30 162,554 +0.16 (+2.24%)
Genco Shipping GNK 69.56 997,169 +3.30 (+4.98%)
Navios Holdings NM 12.07 1,392,950 +0.39 (+3.33%)
Navios Maritime Partners NMM 15.82 63,230 +0.33 (+2.13%)
OceanFreight OCNF 23.07 77,097 +0.21 (+0.92%)
Paragon Shipping PRGN 17.05 424,937 -0.07 (-0.40%)
Star Bulk Carriers Corp. SBLK 12.59 93,381 +0.01 (+0.07%)
TBS International TBSI 42.02 842,139 +0.80 (+1.94%)
As of 04/22/08 04:02 PM EST.
Malo podatako od jučer.Napomena jučer Nasdaq u minusu 1.3%
bude li i danas BDI visoko moglo bi opet biti veselo na brodarima!!!!![thumbsup][thumbsup][thumbsup]
fascinantno je kakvog je utjecaja imala geronimova mala škola brodarenja.
ok, znali smo da se čita forum.
ali to da svi ti prodavači očito ništa ne znaju o dionici koju imaju i koju tko zna zašto odluče prodavati i da nisu u stanju shvatiti sve dok im se ne počne zabijati čekićem u glavu iz posta u post, to je zbilja fenomen. i sad odjednom stanu i zbune se.
NOXX: ” Evo ovako mozete me pod kobilicu i mozda sumpor curi iz moje glave????? Stvarno mi nije jasno kakva je ovo razina razgovora, pa nismo u osnovnoj školi?! Informacija je iz prve ruke… Prijatelj mi je imao poginuti na jednom od brodova ATPL radjenog u Kini i starog desetak godina(znaci brod u najboljim godinama) Brod je raspad sistema, ljudi od posla ne stignu ni spavati, on se kao 3. makine iskrcao, a 20 dana nakon njega su se iskrcali i 1. i glavni u makini. Mislim u Panami. Nemam dionice Atlanske….. samo vam govorim sto se dogodilo i to je sve. Ako zelite doznat cu vam tocne datume kada se sve dogodilo i ime broda, ali vasa razina razgovora dragi kolege je potpuno neprimjerena. ” nisam iz brodarstva pa mi k’o laiku objasni da li je brodogradnja ista danas i prije 10g u Kini?
Bio na japanskoj gradnji staroj ne pune dvije god.Na istim takvima( sister ship) otisli glavni lezajevi na ME nakon manje od 6 mjeseci, greska u materijalu.Desetak godina najbole godine,ha ,ha.Stanje broda nakon desetak godina vise ovisi o odrzavanju istog, a puno manje o kvaliteti gradnje.Inace po mom iskustvu brod do pet godina nema problema sa odrzavanjem.Sa brodovima od 5-10 godina nemam iskustva.Stariji od 10 vec mogu bit prave karampane,ali u pravilu uz dobro odrzavanje su OK do 15 godina, nakon toga mogu bit dobri samo palubarcima.Prvi i Glavni makinje kako ga ti zoves se mijenjaju svako 4 mjeseca, a i u kracem roku ovisno o kompaniji,sto znaci da su se ovi iskrcali ali im je zamjena dosla jer bez njih brodu nije dozvoljeno isplovit.
Sumpor u makinji nema odakle curit, jedino ga ima u HFO ( brodsko gorivo) u razlicitim postocima,pa ga ima i u ispusnim plinoivima.Maksimum dozvoljeni za EU je oko 2,2% (zaboravio tocan podatak).Max. za ostatak svijeta 4,5%……..
Još jedno ponavljam svim Fond menagerima ako nemate novaca prodajte i kaznite druge dionice koje ne prikazuju dobit ili je skrivaju nagradite dobre tvrtke napravite selekciju pa će se i poverenje vratiti.A i mi ćemo vratiti kapital iz Amerike.U protivnom ide sve u Ameriku pa trgujte između sebe .
Ja sam danas optimistican pa se kladim preko 200. A u sto se kladimo? [cool]
Može prijatelju u večeru