Znaci ako danas neko kupi dionicu po ovim cijenama već ima dvije trećine vrijednosti dionice samo u dobiti od 2008 i 2009. Zapitajte se dali ima bolja dionica na našoj burzi u ovom trenutku.Kupnjom po ovim smješnim cijenama ispada da sva imovina koju ATPL posjeduje skoro dobiva se gratis.Ajmo Fondovci ja ću vam objasniti pošto ste nepismeni.
ATPL u plusu 2% neću si utvarati da sam ja zaslužan sa svojim pisanjem.Ali svakako je puno bolje nego što se očekivalo.Ali po meni je i to malo,2%.
kad ATPL skuzi neki omanji strani fond i krene kupovati, tek onda ce nasi fondovi vidjeti koliko su fulali u svojim strategijama.
Geronimo ako ti nemas jedno par milja u ATPL onda nema niko [cool]
bravo geronimo,
nazalost fundamenti nisu bas najjaci forumasima, a i nekim fond menagerima [lol] , vise je to k’o ovce, gdje ih vukovi potjeraju, a drukeri pomognu (najcesce isti), tamo masa ide…
Brodovi iz Kine koliko znam nisu isporuceni.Brod ne moze ploviti bez MINIMUMA posade a u to ulaze upravitelj stroja i prvi.Sumpor je vjerovatno curio iz glave NOXX-u
Informacija iz prve ruke. Lani u 11 mjesecu smo primili novogradnju iz Kine, druga je bila u 3 mjesecu a 28 ovog mjeseca imamo probnu voznju trece. Problema ko u prici.
Buduća dobit ATPL (2008,2009) vam pokriva 2/3 dionice.Brodovi vrijede 3200 po dionicikn bez novogradnji.Još pride idu Hoteli (ne u babinoj gredi već u DUBROVNIKU) i po koji aviončić a dobije se i marina.
talir: ” Brodovi iz Kine koliko znam nisu isporuceni.Brod ne moze ploviti bez MINIMUMA posade a u to ulaze upravitelj stroja i prvi.Sumpor je vjerovatno curio iz glave NOXX-u ” Informacija iz prve ruke. Lani u 11 mjesecu smo primili novogradnju iz Kine, druga je bila u 3 mjesecu a 28 ovog mjeseca imamo probnu voznju trece. Problema ko u prici.
Da li je to isti ŠKVER kao ovaj di gradi Atlantska ? Tko je bio nadzor gradnje ? Kakav je bio tehnicki opis i tko je ogovarao detalje ?
Evo cinjenica -dobit najavljena za prviQ 60 mil$ -ocekivana dobit za 2008 min750 mil ,max 1.2 milijarde -spekulacija o dividendi za 2008 50$ -dividenda za 2007 50 kn -vozarine up -ocekivanja za vozarine u sljedecih par mjeseci up -2009 otkazano 30% novogradnji zbog ktreditne krize ….
Sve sam znao , osim špekulacije o 50 $ (!?) dividende za 2008.Dobrodošla.
Tvoja očekivana godišnja dobit se ostvaruje – 1.Q najavljeno 290 mil (redovni + izvanredni).
A evo neki dan objavljene vijesti vezane uz 2.Q :
FRESH UNITS FOR SALE :
BULKERS
“JARDAN” 71,229/82 – CROATIA – SUL 13,600 – 7HH
Vessel inspectable in Haldia, where ETA 23th April.
Iako je krivo napisan , naš brodić “Jadran” je stvarno u Haldiji.
E sad – kažu da je Zagreb (80,300/08), koji izlazi za mjesec-dva , plaćen 36,6 mil USD.
Mislim da je realno da se za ovaj brod dobije otprilike toliko , jer je krajem prošle godine za ovu priliku uređivan u doku 73 dana.
I eto nam još cca 160 mil kn prihoda.
Vjerojatno će se urediti da primopredaja bude nakon preuzimanja Zagreba (kontinuitet prihoda , problemi s posadama).
A onda, otprilike mjesec dana nakon toga , odigrat’ će se vrlo sličan scenarij s M.Pracatom i jednim drugim starijim brodom.Rezultat će biti značajan , iako nešto manji izvanredni prihod (bareboat).
Potkraj godine vrlo je vjerojatan isti scenarij s Držićem i trećim (ove godine četvrtim – Sv.Vlaho) starijim brodom.
Kontinuitet prihoda neće biti narušen , brodovi će ući u izvanredno tržište vozarina , posade se ostati na broju , a stari brodovi će generirati fantastične izvanredne prihode , kojima će se bez problema financirati (sjajno nisko ugovorene) novogradnje.
Eto , zbog toga sam ovih dana uzeo maksimalni gotovinski kredit (prvi put , a investiram od početaka ZSE) i jutros po otvaranju otišao u “ATPL shopping”.
Sigurno je da će fondovi rasturati tržište još dugo.Ali , pošto ionako riskiram , draže mi je to raditi s dionicom koja ima forward P/E (samo od redovne dobiti) oko 5 i trži se na 0,6 NAV-a , nego s nekom burzovnom ljepoticom dana koja ima 10 puta slabije pokazatelje.