Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
Samo cu vam reci kako su ovi brodovi koje su radili u kini potpuno smece… to sve treba u rezaliste poslat ili kome prodati.
Dogodit ce se velika havarija s njima i moglo bi biti svega tu. Uostalom ne mogu naci vise ni pomorce da im plove na tim brodovima……. evo prije mjesec dana je jedan od tih kineskih brodova plovio bez prvog i sefa makine skoro mjesec dana.
Stalno se događaju nesrece, pozari… blokade motora…. radi se po 16 – 18 sati u makini na tim brodovima,,,, bilo je curenja sumpora… ozivljavanja… svega !!!!!
volio bih da ovo Techman ili još netko tko se dobro razumije komentira , a vezano za kvalitetu isporuke brodova iz Kine .
volio bih da ovo Techman ili još netko tko se dobro razumije komentira , a vezano za kvalitetu isporuke brodova iz Kine .
Upravo sam stavio nesto na tu temu na JDPL. Pogledaj tamo da se ne dupliram.
Brodovi iz Kine koliko znam nisu isporuceni.Brod ne moze ploviti bez MINIMUMA posade a u to ulaze upravitelj stroja i prvi.Sumpor je vjerovatno curio iz glave NOXX-u
Samo cu vam reci kako su ovi brodovi koje su radili u kini potpuno smece… to sve treba u rezaliste poslat ili kome prodati. Dogodit ce se velika havarija s njima i moglo bi biti svega tu. Uostalom ne mogu naci vise ni pomorce da im plove na tim brodovima……. evo prije mjesec dana je jedan od tih kineskih brodova plovio bez prvog i sefa makine skoro mjesec dana. Stalno se događaju nesrece, pozari… blokade motora…. radi se po 16 – 18 sati u makini na tim brodovima,,,, bilo je curenja sumpora… ozivljavanja… svega !!!!!
ajde nam daj imena tih brodova. koliko ja znam nijedan jos nije zaplovio, zato jedan velik ? na vjerodostojnost ovog posta.
[tongue][tongue]
Ajmo fondovci stjerajte Brodare u plus danas kontra tržišta, da ljudi vide da ima smisla ovdje ulagati.
Ajmo fondovci stjerajte Brodare u plus danas kontra tržišta, da ljudi vide da ima smisla ovdje ulagati.
treba ulagati kao i ti u strane brodare jer kod nas trziste funkcionira kao trznica arizona.
[embarass]
Ajmo ovako
Dobit za 2008 1 milijarda
Jučer sam dao jednu exskluzivnu vijest da 30% novogradnji je otkazano u 2009 što znači da bi se 2008 mogla ponoviti.
Znači ATPL će u dvije godine(2008,2009) imati dobit od cca 2 milijarde kuna,a danas joj je tržišna kapitalizacija 3 milijarde.Ko je lud da prodaje ovo.Ili su svi na našem tržištu glazbenici a nema ni jednog matematičara.
Pa ovo nema veze s mozgom uopće, brodari u svijetu, npr. samo jučer DRYS odradi +11,23%, na to bi ATPL trebala samo danas potegnuti +20%, a vidi ti ovo!!!???
Dobro jutro mamute, welcome to ZSE.
Bitno je da oni postignu zacrtani dnevni volumen trgovanja, a hoće li biti + ili -, to uopće nije bitno, to je sasvim krajnje sporedna stvar.
Pi.ka im mate.ina.
NOXX: ” Samo cu vam reci kako su ovi brodovi koje su radili u kini potpuno smece… to sve treba u rezaliste poslat ili kome prodati. Dogodit ce se velika havarija s njima i moglo bi biti svega tu. Uostalom ne mogu naci vise ni pomorce da im plove na tim brodovima……. evo prije mjesec dana je jedan od tih kineskih brodova plovio bez prvog i sefa makine skoro mjesec dana. Stalno se događaju nesrece, pozari… blokade motora…. radi se po 16 – 18 sati u makini na tim brodovima,,,, bilo je curenja sumpora… ozivljavanja… svega !!!!! ” ajde nam daj imena tih brodova. koliko ja znam nijedan jos nije zaplovio, zato jedan velik ? na vjerodostojnost ovog posta. [tongue][tongue]
Što misliš da bi platili nadzorne inženjere over miljun dolara po brodu da se provode u Kini, pa valjda su ti opravdali angažman, u što osobno ne sumnjam. Brodovi će biti izvanredni, a kinezi su po mojim info prihvatili sve tehničke zahtjeve brodara i sretan sam što nastavljaju ( 4 nova maxipanamaxa) suradnju na korist svih dioničara.
NOXX:
” Samo cu vam reci kako su ovi brodovi koje su radili u kini potpuno smece… to sve treba u rezaliste poslat ili kome prodati.
Dogodit ce se velika havarija s njima i moglo bi biti svega tu. Uostalom ne mogu naci vise ni pomorce da im plove na tim brodovima……. evo prije mjesec dana je jedan od tih kineskih brodova plovio bez prvog i sefa makine skoro mjesec dana.
Stalno se događaju nesrece, pozari… blokade motora…. radi se po 16 – 18 sati u makini na tim brodovima,,,, bilo je curenja sumpora… ozivljavanja… svega !!!!!
kratko&jasno: s NOX-om pod kobilicu!!!