ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 01:18
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


febo: ” zgubidan10: ” gorlak: ” Poštovana Gospodo……što mislite,hoće li se vratiti iznad 3000!?[pray] ” [rolleyes] A sta rec……………………………… ” Hasta la vista [yawn] ” U usta ga vista [tongue]

Alien, ne bit bezobrazan…ovdje ima i mlađih forumaša te trudnica i dojilja…
[angry]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Alien:

febo: ” zgubidan10: ” gorlak: ” Poštovana Gospodo……što mislite,hoće li se vratiti iznad 3000!?[pray] ” [rolleyes] A sta rec……………………………… ” Hasta la vista [yawn] ” U usta ga vista [tongue]

Alien, ne bit bezobrazan…ovdje ima i mlađih forumaša te trudnica i dojilja…
[angry]

Ne znam za dojilje ali znam da nas ima koji smo podojili [lol]

kolega Febo..gledam vas vec duze vrijeme……..vi ste bas lijep covik,ko……………….ma nemam rijeci[lol]
Jel radite vi honorarno u cirkusu ?
Molim vas..moramo se hitno upoznat.

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

Nije zgodan al je nezgodan [lol] [lol]


kolega Febo..gledam vas vec duze vrijeme……..vi ste bas lijep covik,ko……………….ma nemam rijeci[lol] Jel radite vi honorarno u cirkusu ? Molim vas..moramo se hitno upoznat.

jok….honorarno radim u Agrokombinatu..a prek ljeta sezonski ribam palube na brodovima…kako se motam u blizini kormila, na prvi znak oluje gledam da napustim palubu i uteknem u kuhinju…

[rolleyes]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

BDI up
Panamax up

hanger, 09.04.2008. u 16:20
“IMPERIAL”………………………….105
“LIBERTAS”………………………….105
“CITY OF DUBROVNIK”……………..75
“PETKA”………………………………73
“PELJEŠAC”…………………………..15 (n.2)
“JADRAN”……………………………..36
“KONAVLE”……………………………36
“GUNDULIĆ”…………………………..61
“SVETI NIKOLA I”……………………60
“GETALDIĆ”…………………………..60
“OLUJA”……………………………….55
“KOLOČEP”……………………………55
“SVETI VLAHO”………………………32 (n.3)
“ORSULA”……………………………..45
“MLJET”……………………………….18
ukupno flota slobodne plovidbe (u mio USD) = 831

Molim da se isprave navedene informacije o trenutnoj vrijednosti brodova – prema izvoru:
http://files.irwebpage.com/reports/shipping/6XNBRQJZQ6/WeberSeas%20Weekly%20Report%20Mar%2028-08.pdf
WeberSeas Weekly Report Mar 28-08.pdf (application/pdf Object)

“IMPERIAL”………………………….90 (-15)
“LIBERTAS”………………………….90 (-15)
“CITY OF DUBROVNIK”……………..60 (-15)
“PETKA”………………………………40 (-33)
“PELJEŠAC”…………………………..40 (+25)
“JADRAN”……………………………..36
“KONAVLE”……………………………36
“GUNDULIĆ”…………………………..45 (-16)
“SVETI NIKOLA I”……………………45 (-15)
“GETALDIĆ”…………………………..45 (-15)
“OLUJA”……………………………….45 (-10)
“KOLOČEP”……………………………45 (-10)
“SVETI VLAHO”………………………32
“ORSULA”……………………………..35 (-10)
“MLJET”……………………………….18
ukupno flota slobodne plovidbe (u mio USD) = 682 (-149)
ukupno dugotrajna imovina (u mio USD) = 1.314 (-149)
ukupno dugotrajna imovina (u mio HRK – srednji USD/HRK tečaj HNB na 9.4.08 4,62) = 6070 (-1273)
neto vrijednost (NAV) pod dionici u HRK (broj dionica s oduzetim trezorskim: 1.276.548) = 3535 (-997)

Molio bi cijenjene kolege da mi odgovore na pitanje postoji li realna opasnost da kriza na svjetskim i domaćem financijskom tržištu potraje taku dugo sve do ulaska brodara u novi ciklus nižih vozarina,te da se na taj način uopće ne valorizira stvarna vrijednost brodarskih dionica.

Kako komentirate činjenicu da se neki brodari u Americi trže na P/E 4-5 ,te da se u razdoblju od godine dana predviđa njihov 100 % rast,dakle na P/E 8-10 ?


Molio bi cijenjene kolege da mi odgovore na pitanje postoji li realna opasnost da kriza na svjetskim i domaćem financijskom tržištu potraje taku dugo sve do ulaska brodara u novi ciklus nižih vozarina,te da se na taj način uopće ne valorizira stvarna vrijednost brodarskih dionica. Kako komentirate činjenicu da se neki brodari u Americi trže na P/E 4-5 ,te da se u razdoblju od godine dana predviđa njihov 100 % rast,dakle na P/E 8-10 ?

Postavljaš vrlo logična pitanja, i ja sam se pitao slično. Evo što je:

Pa i ULPL ti se trži na P/E 4. Nek ATPL proda još koji stari brod eto ti i nje na p/e 3. Vidi što sve tim brodarima na Wall street-u ulazi u dobit,a i nije sve u P/E.

Što se tiče ciklusa, sumnjam da će ova kriza na tržištu trajati 3 godine. Niže vozarine će doći, tako je po forecastu. Ali to ne znaći nužno i pad dobiti ATPL, tim više jer će imati viče čamaca, a veći dio čamaca se ugovara na višegodišnje periode. Također se predviđa i buđenje Indije za nekoliko godina i demand se neće smanjiti.

Osim toga, ATPL će zaraditi enormne novce u ovoj i sljedećoj godini. Što će s tim parama? Pare stvaraju pare tak da nema brige tamo za 2011,2012, jer svašta se može s novcem ak se ima mozga i sposobnosti. Ja vjerujem upravi ATPL-a, šta da ti kažem?

pozdrav!

I'LL BE BACK


Molio bi cijenjene kolege da mi odgovore na pitanje postoji li realna opasnost da kriza na svjetskim i domaćem financijskom tržištu potraje taku dugo sve do ulaska brodara u novi ciklus nižih vozarina,te da se na taj način uopće ne valorizira stvarna vrijednost brodarskih dionica. Kako komentirate činjenicu da se neki brodari u Americi trže na P/E 4-5 ,te da se u razdoblju od godine dana predviđa njihov 100 % rast,dakle na P/E 8-10 ?

Naravno prijatelju,
To se ne odnosi samo na brodare već i na druge firme, jer postavlja se pitanje ako kriza potraje 1-1,5 godinu kako će tada kompanije poslovati i što će biti sa ulaganjem na burzi.
U krizama poput ove vrlo je bitno da kompanija prebaci troškove na krajnjeg kupca i da ima elastičnu potražnju za njezinim proizvodima i uslugama.
Samo takve kompanije imaju mogućnost rasta i razvoja.
Ukoliko US uđe ili je stvarno u recesiji polagano pada potražnja za luxuznim proizvodima i pada dobit uslužnih sektora. Jedno je sigurno za hranom potražnja neće i nemože padati.
Budući da ja nisam stručan u brodarskom sektoru mislim da će ti netko drugi odgovoriti kako se ponašaju brodari i njihovi profiti u vrijeme velikih kriza.

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.


” Postavljaš vrlo logična pitanja, i ja sam se pitao slično. Evo što je: Pa i ULPL ti se trži na P/E 4. Nek ATPL proda još koji stari brod eto ti i nje na p/e 3. Vidi što sve tim brodarima na Wall street-u ulazi u dobit,a i nije sve u P/E. Što se tiče ciklusa, sumnjam da će ova kriza na tržištu trajati 3 godine. Niže vozarine će doći, tako je po forecastu. Ali to ne znaći nužno i pad dobiti ATPL, tim više jer će imati viče čamaca, a veći dio čamaca se ugovara na višegodišnje periode. Također se predviđa i buđenje Indije za nekoliko godina i demand se neće smanjiti. Osim toga, ATPL će zaraditi enormne novce u ovoj i sljedećoj godini. Što će s tim parama? Pare stvaraju pare tak da nema brige tamo za 2011,2012, jer svašta se može s novcem ak se ima mozga i sposobnosti. Ja vjerujem upravi ATPL-a, šta da ti kažem? pozdrav!

Governor, jest, tako je…niti za jedan sektor se sa sigurnošću ne može reći da neće podbaciti u budučnosti..(osim bankarskog, oni imaju strategiju za sve prilike)..Tko nije spreman preuzeti rizik ima i alternativnih mogućnosti..
[thumbsup]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Molio bi cijenjene kolege da mi odgovore na pitanje postoji li realna opasnost da kriza na svjetskim i domaćem financijskom tržištu potraje taku dugo sve do ulaska brodara u novi ciklus nižih vozarina,te da se na taj način uopće ne valorizira stvarna vrijednost brodarskih dionica. Kako komentirate činjenicu da se neki brodari u Americi trže na P/E 4-5 ,te da se u razdoblju od godine dana predviđa njihov 100 % rast,dakle na P/E 8-10 ?

governor je jako dobro objasnio, a ja bih samo još dodao da mislim da utjecaja ima i to što DRYS (koji se trži na 4-5) vozi po spot cijenama, što povećava premiju na rizik, a ATPL sklapa time charter ugovore.

New Report

Close