ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 05:47
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@ hanger

zašto očekuješ smanjenje dobiti iz poslovanja u ostatku godine na 70 kn po kvartalu?

Treba biti skroman u procijeni [smiley]. Namjerno se nisam htio upuštati u žešće kalkulacije, misleći da sam i s ovom brojkom možda pretjerao, međutim, ako je zaista istina da je neto zarada onolika koliko se prikazuje i da predstavlja kvartalno povećanje od preko 100% (što nije nemoguće), treba biti realan i reći da je taj rast održiv i kroz iduće kvartale (čak bi se prema analitičarima trebao malo i povećavati prema kraju godine). Dakle ako je zaista onaj usmeni izvještaj točan i predstavlja nekakav temelj za računanje buduće dobiti u 2008.g. onda se slobodno može procijeniti kvartalnu dobit (EPS) na gotovo dvostruko veću od navedene ili u konačnici na godišnjoj razini oko 625kn.
Ali opet ponavljam, to ne znači da možemo očekivati cijenu na razini >5000kn. Skloniji sam vjerovanju da će se cijena dionice kratati između navedenih vrijednosti s P/E niži od 10:
minimalno 2300 – prosječno 3200 – maksimalno 4200kn.
Podaci za ATPL su izvedeni komparativnim računanjem kretanja vrijednosti brodara (DSX, EXM, DRYS) od ATH (krajem prošle godine) do najniže cijene 2008. godine, te trenutne cijene, odnosno procijene gubitka/dobitka na vrijednosti u postotcima između navedenih razdoblja, te njihova komparacija s procjenom analitičara o minimalnoj, srednjoj i maksimalnoj “target price”. Otprilike se nabrzinu može uzeti računica: (ATH+najniža vrijednost u 2008) / 2 + 10%. Bar se ostali uklapaju u tu računicu. A s obzirom na trenutnu cijenu brodara ATPL bi trebao biti oko 2500kn.

Ispravak, malo sam se preračunao za EPS 625, uzimao sam krive brojeve.
EPS na temelju 1Q 2008 (i u usporedbi s predviđanjima) za 2008.g bi bio oko 500-525, max do 550 ukoliko se uzmu nova 2 broda koja bi prometovala u 3Q i 4Q 2008.

@ hanger

slažem se s cijelom analizom.

jedino što mislim da nema puno koristi od toga da nagađamo kakva će biti cijena. s ovakvim sentimentom može biti da plafon cijene bude za duži rok možda nekih 2700 ma kako rekordna bila dobit. a s nekim obratom u bližoj budućnosti ni >5000 nije nemoguće.


mamus: ” Kolega Hanger, ATPL ima i nekretnine i Avio biznis što je čini manje volatilnom , ili barem trebalo, a očtio se to zanemaruje pošto je core biznis brodarstvo, Vi ste toliko pogodili ( da li je to slučajnost ili ne ), jer su već ozbiljno i upravo Grčki brodari dobrano bacili oko na ATPL, te se u skorije vrijeme xx dana spominje preuzimanje ATPL-a od istih Grčkih brodarskih xxx kompanija, a možda je već i počelo. Ovo nisu insuinacije, samo me ne pitajte, vidjet ćemo da li je to istina. To bi moglo otkriti razloge “prekrcavanja”. ” 90% zarada je brodarski sektor, ovo je ostalo je zanemativo. avio prijevoznici nisu baš u milosti, cral 90-tak % manja dobit 2007

Kolega ako je vama zanemarivo što avioprijevoz i hotelijerstvo sudjeluju u prihodima ATPL sa gotovo 30% i bilježe najveći rast u odnosu na prethodnu godinu, onda lijepo umanjite vrijednost dionice za 30% te ju onda uspoređujte sa drugim brodarima dakle kao da se trguje po 1600 kn! Ciljana cijena na kraju ove godine od 3300 kn je smiješna, čak i 4000 je smiješno.

Hogar vozi Volvo

Kaj je, je! Danas nam je sjajno krenulo! -4,56%

Dajte mi avion - Idem dobrovoljno za avijatičara u Abesiniju!

mogli bi i u blokadu za koju minutu [embarass]

Cookie Monster

10:10:00 NEWS-H4070456

Ministarstvo propisalo najveću dozvoljenu starost brodova

ZAGREB, 7. travnja 2008. (Hina) – Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta donio je naredbu kojom najviša dopuštena starost trgovačkih brodova koji se prvi put upisuju u upisnik brodova u Hrvatskoj ne smije prelaziti 25 godina za putničke i 20 godina za teretne brodove, priopćeno je iz Ministarstva.

Također, prema novoj naredbi u upisnik ribarskih brodova neće se moći upisati ribarski brodovi, čija starosna dob u trenutku podnošenja prijave ili zahtjeva prelazi 15 godina.

Starost svih brodova određivat će se prema godini gradnje, kako je navedeno u brodskim ispravama.

Iz Ministarstva objašnjavaju da je ova mjera dio akcijskog plana za poboljšanje statusa hrvatske zastave na sivoj listi Pariškog memoranduma i dio mjera za pristupanje Republike Hrvatske Europskoj uniji.

Pariški memorandum potpisale su države Europske unije 1982. godine u cilju unapređenja zaštite ljudskih života na moru i zaštite okoliša.

Wile E. Coyote: Carnivorous Vulgaris; Apetitius Giganticus; Eatius Birdius

Kukumar:

da ali samo u Pireju (luka Atene) postoji oko 800 brodarskih kompanija ( tko zna koliko ih je u cijeloj grčkoj) pa bi to trebalo komparirati sa brojem stanovništva u grčkoj i sa našim odnosom stanovništva i 2-3 hrvatske kompanije. Tako mislim da se nemogu uspoređivati vrijednosti dionica tamo i ovdje.

Kukumar, ajd malo objasni ovo, nisam te baš najbolje shvatio. Ne kuzim tu korelaciju između br.stanovnika i cijene dionice. Što želiš reći?

Mislio sam reci da se nemože usporedjivati cijena dionica grčkih i hrvatskih brodara. U grčkoj ih je najveća koncentracija brodara, ako ne u svijetu, a onda u Evropi i normalno je da su cijene nihovih dionica niže jer je na njihovoj burzi daleko više brodara.

I noga u guzicu je korak naprijed


mogli bi i u blokadu za koju minutu [embarass]

fantastična prilika za dokup, ne vjerujem da će potrajati, stoga je brza reakcija prednost. Volio bi da ATPL uspoređuju sa NM jer je to najbolji grčki brodar, a ne sa DRYS etc. NM je potpisao jedan handymax na 3 godine za 36 000 dnevno, a drugi panamax za 26 000 na 10 godina, pa mogu malo poći odspavati u miru ne brinući za kretanje BDI. Znaju točno kakvu će zaradu imati, čime će financirati imopozantnu flotu u izgradnji, a koga interesira može pogledati prosjek starosti flote na http://www.navios.com.[thumbsup]
Ja ATPL ne prodajem ispod 4xxx.

967 kom kupljeno po 2220,00 u tri transakcije u istom času!

Na svim dionicama se ponaša kao da će svi prodavati, po sve nižoj i nižoj cijene,

KAO da postoji neograničen broj dionica……….. [lol]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close