Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Zna li mozda netko kad izlazi izvješće za prvi kvartal, i kakva će biti dobit? …bit će velika kao cijela 2007..a to znači da do kraj mjeseca mi smo na nekih 2900-3000 kn…
Dali netko ima kakva predviđanja kretanja.cijene…
Kolega Hanger, ATPL ima i nekretnine i Avio biznis što je čini manje volatilnom , ili barem trebalo, a očtio se to zanemaruje pošto je core biznis brodarstvo, Vi ste toliko pogodili ( da li je to slučajnost ili ne ), jer su već ozbiljno i upravo Grčki brodari dobrano bacili oko na ATPL, te se u skorije vrijeme xx dana spominje preuzimanje ATPL-a od istih Grčkih brodarskih xxx kompanija, a možda je već i počelo.
Ovo nisu insuinacije, samo me ne pitajte, vidjet ćemo da li je to istina.
To bi moglo otkriti razloge “prekrcavanja”.
Kolega Hanger, ATPL ima i nekretnine i Avio biznis što je čini manje volatilnom , ili barem trebalo, a očtio se to zanemaruje pošto je core biznis brodarstvo, Vi ste toliko pogodili ( da li je to slučajnost ili ne ), jer su već ozbiljno i upravo Grčki brodari dobrano bacili oko na ATPL, te se u skorije vrijeme xx dana spominje preuzimanje ATPL-a od istih Grčkih brodarskih xxx kompanija, a možda je već i počelo.
Ovo nisu insuinacije, samo me ne pitajte, vidjet ćemo da li je to istina.
To bi moglo otkriti razloge “prekrcavanja”.
90% zarada je brodarski sektor, ovo je ostalo je zanemativo. avio prijevoznici nisu baš u milosti, cral 90-tak % manja dobit 2007
mamus:
”
Kolega Hanger, ATPL ima i nekretnine i Avio biznis što je čini manje volatilnom , ili barem trebalo, a očtio se to zanemaruje pošto je core biznis brodarstvo, Vi ste toliko pogodili ( da li je to slučajnost ili ne ), jer su već ozbiljno i upravo Grčki brodari dobrano bacili oko na ATPL, te se u skorije vrijeme xx dana spominje preuzimanje ATPL-a od istih Grčkih brodarskih xxx kompanija, a možda je već i počelo.
Ovo nisu insuinacije, samo me ne pitajte, vidjet ćemo da li je to istina.
To bi moglo otkriti razloge “prekrcavanja”.
”
90% zarada je brodarski sektor, ovo je ostalo je zanemativo. avio prijevoznici nisu baš u milosti, cral 90-tak % manja dobit 2007
CRAL je redoviti zracni prijevoznik, dok je ovo iskljucivo charter pa nisu uopce za usporedbu.
Vidim da se još uvijek (pre)često uspoređuje DRYS s ATPL. Malo sam istraživao ostale brodare, te mi je po nekakvim usporedbama puno bliži DSX – Diana shipping (grčki prijevoznik izlistan na NYSE).
Bliži mi je ne samo zbog puno manje brodova (posjeduje 13 panamaxa i 6 capesizeova, za razliku od drysa koji ih ima hrpetinu), već i po nekakvim drugim pokazateljima. Uzmimo naprimjer korelaciju kretanja cijene od početka 2007.g. do danas, a posebno unazad mjesec dana, gdje je sličnost između DSX i ATPL zapravo zapanjujuća. S druge strane sam promatrao fundamentalne pokazatelje, …………….
Molim kakav komentar.
da ali samo u Pireju (luka Atene) postoji oko 800 brodarskih kompanija ( tko zna koliko ih je u cijeloj grčkoj) pa bi to trebalo komparirati sa brojem stanovništva u grčkoj i sa našim odnosom stanovništva i 2-3 hrvatske kompanije. Tako mislim da se nemogu uspoređivati vrijednosti dionica tamo i ovdje.
da ali samo u Pireju (luka Atene) postoji oko 800 brodarskih kompanija ( tko zna koliko ih je u cijeloj grčkoj) pa bi to trebalo komparirati sa brojem stanovništva u grčkoj i sa našim odnosom stanovništva i 2-3 hrvatske kompanije. Tako mislim da se nemogu uspoređivati vrijednosti dionica tamo i ovdje.
Kukumar, ajd malo objasni ovo, nisam te baš najbolje shvatio. Ne kuzim tu korelaciju između br.stanovnika i cijene dionice. Što želiš reći?
Kolega Hanger, ATPL ima i nekretnine i Avio biznis što je čini manje volatilnom , ili barem trebalo, a očtio se to zanemaruje pošto je core biznis brodarstvo, Vi ste toliko pogodili ( da li je to slučajnost ili ne ), jer su već ozbiljno i upravo Grčki brodari dobrano bacili oko na ATPL, te se u skorije vrijeme xx dana spominje preuzimanje ATPL-a od istih Grčkih brodarskih xxx kompanija, a možda je već i počelo.
Ovo nisu insuinacije, samo me ne pitajte, vidjet ćemo da li je to istina.
To bi moglo otkriti razloge “prekrcavanja”.
jao majko što sve neću pročitat! [lol]
mamut ko drugi! [lol]
a to ti je reko tvoj veliki grčki prijatelj iz neke od tih kompanija koje preuzimaju upravo atpl? [lol]
jer su već ozbiljno i upravo Grčki brodari dobrano bacili oko na ATPL, te se u skorije vrijeme xx dana spominje preuzimanje ATPL-a od istih Grčkih brodarskih xxx kompanija, a možda je već i počelo. Ovo nisu insuinacije, samo me ne pitajte, vidjet ćemo da li je to istina. To bi moglo otkriti razloge “prekrcavanja”.
Jel ovo xx dana znači najviše 99 a najmanje 10?
Mislim, da li dva iksa zamjenjuju dvoznamenkasti broj? Ili?
mamus:
”
Kolega Hanger, ATPL ima i nekretnine i Avio biznis što je čini manje volatilnom , ili barem trebalo, a očtio se to zanemaruje pošto je core biznis brodarstvo, Vi ste toliko pogodili ( da li je to slučajnost ili ne ), jer su već ozbiljno i upravo Grčki brodari dobrano bacili oko na ATPL, te se u skorije vrijeme xx dana spominje preuzimanje ATPL-a od istih Grčkih brodarskih xxx kompanija, a možda je već i počelo.
Ovo nisu insuinacije, samo me ne pitajte, vidjet ćemo da li je to istina.
To bi moglo otkriti razloge “prekrcavanja”.
”
jao majko što sve neću pročitat! [lol]
mamut ko drugi! [lol]
a to ti je reko tvoj veliki grčki prijatelj iz neke od tih kompanija koje preuzimaju upravo atpl? [lol]
daj suti ovo je jedan od najboljih druk lagera koje sam dosad vidio[lol]
He, he, al se prašina diže, …
Da u zadnja dva mjeseca, vrijeme će pokazati, bilo bi neozbiljno od mene isto i tvrditi, da ne bi ispalo drukanje.[wink]