ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 06:08
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

E,vidte ovo je lijepa firma.
Sve fini ljudi ovdje rade.
Onaj komandant Jerkovć, brkat, visok, što je to lijep muškarac.
Kako mu neb čovjek dao da vozi brod.
Pa imal šta ljepše za vidt od mornara.
Nego, da kažem, imam i ja par iljada maraka u dijoncama Atlancke Plovdbe pa reko
da provjerim jel se šta radi tamo.
I tako otšo ja u Japan da vidim te novgradnje izbliza.
Stao na prugu i reko:
” Štas čeka, nemoj da vas ja po Aziji tražim! ”
Evo, imam i slike

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Strawinsky: ” Evo nam malo za usporedbu koliko su porasli brodari na američkim burzama zadnja 4 (četiri) tjedna:

” A kolko su naše?

Veseline, meni se čini da ti po cijeli dan igraš šah, a ovamo svratiš dok protivnik razmišlja, tek toliko da ti pružimo pokoju informaciju o kretanju dionica, je li?
[smiley2]

Dakle, ako uzmemo kao bazu 2.200 kn, onda je četverotjedni rast varirao od 16%-23%, zavisno od toga gledaš li ATH (2.700 kn) ili trenutačnu cijenu (2.550 kn).

P.S.
Je li ima neki šahovski forum da tamo postavim tebi pokoje pitanje, ha, ha…? [smiley2]

Malo sam švrljao po starijim postovima i svidio mi se ovaj komentar:

Vorda, 14.05.2007.

Brodovi se amortiziraju po ubrzanoj stopi amortizacije tako da su nakon 10 ili 15 g. potpuno amortizirani. Znači da je nakon toga vremena njihova knjigovodstvena vrijednost 0 (nula) ili je jako mala. Međutim, to ne znači da oni nemaju svoju tržišnu vrijednost. Prodajom takovog broda prodavatelj ostvaruje prihod u iznosu tržišne vrijednosti, a rashod u visini knjigovodstvene vrijednosti. Kolika je razlika u ovom slučaju teško je reči, ali sigurno je ogromna. Osim toga, ovakovi prihodi ne mogu se knjižiti pod “prihodi iz inozemstva” nego kao “izvanredni prihodi”.

Ima li još neki stari brod za prodaju u dogledno vrijeme?


Malo sam švrljao po starijim postovima i svidio mi se ovaj komentar: Vorda, 14.05.2007. Brodovi se amortiziraju po ubrzanoj stopi amortizacije tako da su nakon 10 ili 15 g. potpuno amortizirani. Znači da je nakon toga vremena njihova knjigovodstvena vrijednost 0 (nula) ili je jako mala. Međutim, to ne znači da oni nemaju svoju tržišnu vrijednost. Prodajom takovog broda prodavatelj ostvaruje prihod u iznosu tržišne vrijednosti, a rashod u visini knjigovodstvene vrijednosti. Kolika je razlika u ovom slučaju teško je reči, ali sigurno je ogromna. Osim toga, ovakovi prihodi ne mogu se knjižiti pod “prihodi iz inozemstva” nego kao “izvanredni prihodi”. Ima li još neki stari brod za prodaju u dogledno vrijeme?

Neznam za ATPL ali JDPL ima Ist i to je u danasnjim parametrina 8000000 USD.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


topalov5: ” Strawinsky: ” Evo nam malo za usporedbu koliko su porasli brodari na američkim burzama zadnja 4 (četiri) tjedna: ” A kolko su naše? ” Veseline, meni se čini da ti po cijeli dan igraš šah, a ovamo svratiš dok protivnik razmišlja, tek toliko da ti pružimo pokoju informaciju o kretanju dionica, je li? [smiley2] Dakle, ako uzmemo kao bazu 2.200 kn, onda je četverotjedni rast varirao od 16%-23%, zavisno od toga gledaš li ATH (2.700 kn) ili trenutačnu cijenu (2.550 kn). P.S. Je li ima neki šahovski forum da tamo postavim tebi pokoje pitanje, ha, ha…? [smiley2]

Znam ja i sam izračunat neke stvari, ali uvijek je bolje kad stručnjak odradi posao. Šta se tiče šaha, možemo na playchess.com odigrat koju partiju.

Vaša mišljenja: Kakav efekt će sve slabiji dolar imati na rezultate Atlanske plovidbe s obzirom na poprilične izdatke za novogradnje koji su također u dolarima? Da li će neto efekt slabog dolara biti na nuli jer će prihodi u dolarima pokriti izdatke u dolaru?

All shipping lanes lead to China.

Bdi radi [smiley2] baš kako treba[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

BDI neznatni pad za 6 bodova, jedna od sastavnica BDI-a, index za Capesize (index za najveće brodove) u porastu. Mislim da je korekcija BDI pri kraju i da ćemo ovaj tjedna u nove visine…

Što se dolara tiče, slažem se s Toknezevom, dolarski prihodi i dolarski rashodi će se pokrivati, no vjerojatno ne u potpunosti kao što je napisao Techman.


Bdi radi [smiley2] baš kako treba[smiley2]

Pa i nije baš kako treba

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


BigBoss: ” Bdi radi [smiley2] baš kako treba[smiley2] ” Pa i nije baš kako treba

Ne pada više izraženo, sada je došlo do promjene smjera….. vidjeti ćemo ovaj tjedan.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Ako imas otprilike jednake prihode i rashode u istoj valuti onda nemas valutni rizik, odnosno nema potrebne hedzirati.

Jedini je problem sto su FI u kunama. Tu tecaj dolara ima utjecaj.

malo se razumijem u brodare što se tiče same terminologije i problematike oko poslovanja ali da i mene malo muči paritet dolara u ovoj dionici muči me. Sa tim amerima se nikad nezna šta će i kako če pogotovo sa obzirom na to da bi Americi pogodovalo da dolar još padne…
Inače to je jedina dionica koju nisam prodao i ne namjeravam tako skoro ni privatno ni za firmu i to isključivo iz razloga nekih mojih razmišljanja o budučnosti našeg gospodarstva i moram priznati strašnih komentara, analiza i podataka na ovoj temi na forumu

Vama par svaka čast…

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!

New Report

Close