Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
[/quote]
nije nitko ništa pobrkao. juče je na tv bio kap. ante jerković i iznio je ove podake o dobiti te o novogradnjama.
međutim ovi rezultati i nisu neko iznenađenje budući su svi očekivali impresivne brojke. to se vidi i po cijeni dionice. onaj tko je ulazio prije mjesec dana sada zadovoljno trlja ruke no oni koji su ulazili na razinama od 3000 i više mislim da će morat pričekati još neko vrijeme ili će je u day tradingu morati pokušati privesti što niže. u svakom slučaju sjajni rezultati kompanije no dionica je duboko dole u odnosu na par mjeseci prije
Aha… a ATPL je spot prijevoznik koji ovisi o BDI iz dana u dan baš kao i drys jelda??? jel ti to drukaš na dolje samo da znam pošalji PM. I inače u komentarima uprave ne piše “da su do početka studenoga bile rekordne vozarine da bi nakon toga počele strmoglavo padati nego da su strmoglavo rasle i onda počele lagano padati. Loš druk mada bi volio da upali pa da i ja mogu u dokup. Pozdrav!
Ako BDI nije bitan zbog čega se spominje u komentarima uprave? Očigledno je na neki način obilježio poslovanje.
Bez obzira na to i dalje ostaje otvoreno pitanje gotovo dvostrukog povećanja dobiti.
Ako BDI nije bitan zbog čega se spominje u komentarima uprave? Očigledno je na neki način obilježio poslovanje. Bez obzira na to i dalje ostaje otvoreno pitanje gotovo dvostrukog povećanja dobiti.
[/quote]
[color=black]Zovi CSI ili X-files jer tu je nešto sumljivo.
Možda su vanzemaljci oteli brod i uprava pregovara o povratku.[/color]
[color=blue]Smanji doživljaj.[/color]
ATPL ne sklapa trenutačne SPOT rates ali ako se one podignu na još veći nivo onda će i PERIOD još više ići, a sve dok ima manjak brodova nego što je potražnja a i cijene se željezne rude podigla do 75 posto stoga te vozarine bi mogle još više rasti jer cijena brodova i izgradnja je jako skupa ………
Savage:
”
Aha… a ATPL je spot prijevoznik koji ovisi o BDI iz dana u dan baš kao i drys jelda??? jel ti to drukaš na dolje samo da znam pošalji PM. I inače u komentarima uprave ne piše “da su do početka studenoga bile rekordne vozarine da bi nakon toga počele strmoglavo padati nego da su strmoglavo rasle i onda počele lagano padati. Loš druk mada bi volio da upali pa da i ja mogu u dokup. Pozdrav! ”
Ako BDI nije bitan zbog čega se spominje u komentarima uprave? Očigledno je na neki način obilježio poslovanje.
Bez obzira na to i dalje ostaje otvoreno pitanje gotovo dvostrukog povećanja dobiti.
Imperial je zaključen na 77000$ na dan na 11-13 mjeseci (dakle cca do 9-11.2008.) što je pristojna cijena dok je BDI bio viši. Libertas je zaključen na 62000$ daily početkom veljače kad je BDI bio dosta niži i to samo 3 mjeseca tako da će sredinom svibnja vjerojatno dobiti još bolji ugovor možda i 80.000$ dnevno.
BDI je bitan samo u trenutku potpisivanja ugovora, ali čudim se što to ljudima koji uopće raspravljaju na brodarskim temama treba dodatno pojašnjavati.
vipy: ” vorda: ”
napisao sam jucer razlog za ovakvo povecanje dobiti ( mislim bulakovu ili blade),
vi iz revizije bi to trebali pratiiti [wink] ili vam to nije u scop-u?!
I još nešto… koliko se sjećam Konavle su u 10. mjesecu bile na spotu 45 dana za 105.000$ na dan. A brod je star 25 godina. Vidiš što ti znači naći se na pravom mjestu u pravu vrijeme… Za ovu informaciju nisam siguran pa neka netko potvrdi ili demantira.
Ajde pustite se objasnjavanja, neka Davor malo cita postove….
Ne mogu se spojiti na Gledalicu.
Kakva je situacija K/P?