Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Ma kakva dividenda 15 milijuna USD…..bilo bi bolje da kupi kakav brod,avion,hotel u dubrovniku ili nešto treće…….
I ja sam odusevljen podacima ali mislim da se treba malo skulirati [undecid].
Zasto? Kao sto vidimo trziste je u banani a posebna specificnost na ZSE je (dosada) da najcesce sve vodece dionice ili rasu ili padaju zajedno… sto je naravno glupost. Cini mi se da ce tek ove godine doci do razdvajanja vezano uz realne parametre poslovanja. Tu treba dodati i poljuljano povjerenje malih ulagaca u burzu.
E sad vas ja pitam sta bi vise voljeli: da ATPL skoci u par dana do 3500 pa padne nakon iskrcavanja nekog od fondova koji su u k…. kostantno ?
Ili da polako i stabilno raste kako i zasluzuje bez znacajnih padova?
…. E sad vas ja pitam sta bi vise voljeli: da ATPL skoci u par dana do 3500 pa padne nakon iskrcavanja nekog od fondova koji su u k…. kostantno ? Ili da polako i stabilno raste kako i zasluzuje bez znacajnih padova?
A stvarno ti je neka dilema. Naravno da bi voljeli da u par dana skoči na 3500 kn, pa neka se iskrca tko hoće. Nakon toga da padne i na 3000 kn, opet svi zadovoljni [wink]
ma neka danas skoči na 3500 tako da ja prodam pa nek onda opet ljosne da mogu kupit za 2000 i ja zadovoljan za ovu godinu. odma bi uzeo godišnji sve do kraja godine
Ono o čemu sam dosada pisao, sada potvrđuju objavljene činjenice, a to je jedino mjerodavno.
Ovakav rast nema ni jedna hrvatska tvrtka, dobit veća za 151%, a ako bi se gledalo od 31.3.07. do 31.3.08., onda je dobit cca 460 mil. kn, što je porast za 200% u odnosu na takvo prošlo razdoblje, a za ovu godinu će dobit biti min. 700 mil kn. Do sada je prodan jedan stari brod, a bit će prodan vjerojatno još koji jer stižu 2 nova.
Što gornji pokazatelji dobiti govore:
– da je po GFI dobi po dionici 171 kn, a P/E 12
– ako gledamo godišnje stanje nakon prvog kvartala onda je dobit po dionici ugrubo 330 kn, a P/E 6,7, prema prosječnoj cijeni dionice od jučer.
Što kaže usporedba s brodarima na američkoj burzi: njihov prosječni P/E u ovom trenutku je 11,5, s time da treba reći da su oni na početku uzleta vrijednosti dionica jer od 1.4. stupaju na snagu nove cijene željezne rude-povećanje za 65% i rast će vozarine.
Nakon porasta američkih brodara u veljači bio jedan down u ožujku, koji se odrazio i na naše brodare, ali to je samo privremeno jer slijedi novi veliki uzlet. Vidi link: http://www.thestreet.com/_yahoo/video/strategysession/10408581.html?cm_ven=YAHOO&cm_cat=FREE&cm_ite=NA#10408581
Neke naše tvrtke, prema nedavno objavljenim GFI-ma, imaju godišnju dobit koliku u ovoj 2008.g. ima Atlantska dnevno do tjedno.
Posebna priča je vrijednost imovine (NAV) Atlantske, prema njoj bi vrijednost dionice trebala biti i preko 4000 kn, ali o NAV-u nek nešto napišu stučniji.
Da se vratim na P/E, on je sada prema razdoblju do 31.3. na godišnjem nivou cca 6,7. Što znači ako bi se zadržao P/E 12, dionica bi trebala vrijediti cca 3900 kn.
Evo o ovome, na temelju činjenica, bi trebao pisati Business, a ne izvlačiti iz konteksta riječi i stavljati ih u naslov.
Vjerujem da će ljudi i fondovi progledati i uvidjeti ove činjenice i prestati rasprodavati dionice na ovoj razini, sami sebi štete. Prosječna cijena unazad pola godine je 3000 kn, a za zadnjih 50 dana 2700-2800 kn, a sve to prije objave ovih dobiti. Uz to treba napomenuti da će ovakva konjuktura vozarina, iskorištenosti brodova potrajati najmanje sljedeće 3 godine jer su potrebe Kine, Indije, Japana ogromne, kao i njihov rast.
Toliko od mene, lijep pozdrav.
Molim jedan odgovor:
– tko ima pravo na dividendu, onaj koji je imao dionice jučer ili na koji drugi dan, i kad je isplata?
Ako je sada dividenda 50 kn, kolika li će biti druge godine!!!
Tu mi nešto ne štima.
U komentarima uprave, a i svima je to poznato, piše da su do početka studenoga bile rekordne vozarine da bi nakon toga počele strmoglavo padati. Unatoč tome u zadnjem kvartalu je ostvarena visoka dobit od cca 70M.
Pošto su vozarine i u 2008′ nastavile s padom (da ne spominjem pad vrijednosti dolara) otkuda odjednom dobit iz redovnog poslovanja od 133M kn? Pa toliko vjerovatno nisu ostvarili cijelu 2007′.
Mislim … da nije novinar u gornjem članku pobrkao kune i dolare.[smiley]
Slazem se da treba pricekati sluzbeno izvjesce, ali cak niti business.hr se ne bi igrao sa izmisljenim podatcima… Ipak, puknut cu ako ne pitam cijenjene kolege koji su bili razocarani dobiti i mojih prepiski sa njima, pa evo sada ih malo podsjecam na njihove komentare, tipa “ispada da su vozili za kikiriki” itd… [bye]
naravno da ti ne stima…
[lol]
Nije ništa pobrkano, dolari i kune, radi se o dolarima.
Kao drugo, vozarine su pale u siječnju, al su onda porasle 50%, pa nešto malo pale, ali ovaj nivo je vrlo dobar, a uskoro je rast na odličan.
[/quote]
Ma nije jer ATPL ne ugovora trenutačne SPOT vozarine nego vozarine na određeni rok PERIOD RATES, a one nisu pale[lol] [thumbsup]
Tu mi nešto ne štima.
U komentarima uprave, a i svima je to poznato, piše da su do početka studenoga bile rekordne vozarine da bi nakon toga počele strmoglavo padati. Unatoč tome u zadnjem kvartalu je ostvarena visoka dobit od cca 70M.
Pošto su vozarine i u 2008′ nastavile s padom (da ne spominjem pad vrijednosti dolara) otkuda odjednom dobit iz redovnog poslovanja od 133M kn? Pa toliko vjerovatno nisu ostvarili cijelu 2007′.
Mislim … da nije novinar u gornjem članku pobrkao kune i dolare.[smiley]
[/quote]
Aha… a ATPL je spot prijevoznik koji ovisi o BDI iz dana u dan baš kao i drys jelda??? jel ti to drukaš na dolje samo da znam pošalji PM. I inače u komentarima uprave ne piše “da su do početka studenoga bile rekordne vozarine da bi nakon toga počele strmoglavo padati nego da su strmoglavo rasle i onda počele lagano padati. Loš druk mada bi volio da upali pa da i ja mogu u dokup.
Pozdrav!