Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 2.695 | 55 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
wunderkind:
”
Haha ” reći ću samo da je s tolkim salesom u ovom biznisu na ovakvom marketu s flotom koju oni imaju takva trenutna dobit ništa drugo nego sramota/jad i bijeda/loša! a ti vidi zašto i kako to kažem i vjerujem da će upravo igrom slučaja što im u skorom sljedećem periodu dolaze novi brodovi sklopiti dobre ugovore i time to drastično popraviti! inače bi svojim upravljanjem flotom napravili *censored*! [cool] EOD
”
Ma daj…ne lupetaj. Istina je da bi mogli/trebali poboljsati neke pokazatelje poslovnosti (po BEX metodi spadaju u vrlo dobra poduzeca), no nazivati dobit onim rijecima koje si upotrijebio je neprihvatljivo. A o “sreci” sam se vec ocitovao. 2007. ce biti dobra, no ja ocekujem poboljsanja u 2008 (kao rezultat rezanja OPEXa, da i novih brodova, ali jos jednom napominjem, rjesavanja starih ugovora).
Ne mozes usporedjivati grcke brodare; recimo DRYs koji je krenuo “od nule” 2004. i nije bio opterecen raznim utezima, a iza sebe je imao jednog Economua; ne mozes usporedjivati grcke brodare koji su tate-mate u brodarstvu i zasigurno imaju bolje startne pozicije od nasih brodara sa nama.
Pogledaj nasa brodogradilista – od svjetske sile, nasa su brodogradilista postala uteg. Govori li ti to nesto?
Inace, svi me pitaju jesam li se rijesio brodara? Evo, nadam se da su ovi moji postovi rekli dovoljno….
ako već ne mogu uspoređivat grčke brodare zanima me koje smijem!? [rolleyes]
ili ti to možda hoćeš poručit da smo mi rvati gluplji od grka? [lol]
Ni fenomenalno izvješće nam ne pomaže previše, dok se trend ne promjeni. Ostarit ću izgleda u očekivanju takvih promjena[cry]
Polako, nek objave izvješće, pa sačekajmo reakciju na burzi. Dobra roba uvijek nađe kupca [wink]
ako već ne mogu uspoređivat grčke brodare zanima me koje smijem!? [rolleyes] ili ti to možda hoćeš poručit da smo mi rvati gluplji od grka? [lol]
Nitko ti nije rekao da ne smijes, samo sam ti htio reci da usporedjujes recimo Toyotu sa Skodom… a razloge zasto smo mi Skoda sam ti objasnio. Inace, kad su Grci toliko dobri (a jesu) uvijek se moze trgovati sa njima na NYSE. Sto cekas? Evo Geronimo nije cekao…
Zanimljiv je ovaj drugi dio tvog posta, ali ni sam ne znas na sto sam tocno mislio
[wink]
…. ” ako već ne mogu uspoređivat grčke brodare zanima me koje smijem!? [rolleyes]
mađarske brodare na Dunavu smiješ uspoređivat sa našima..to bi bilo otprilike tu negdje
[lol]
iz kurtoazije posjedujem nešto sitno ATPL… pa povremeno zavirim na ovaj topic…… bože moj sve više drukera na prazno….ne treba čitat puno… možda samo stranicu unatrag……
iz kurtoazije posjedujem nešto sitno ATPL… pa povremeno zavirim na ovaj topic…… bože moj sve više drukera na prazno….ne treba čitat puno… možda samo stranicu unatrag……
druker na prazno……hmmmmmm…dobar izraz…..možda bolje upotreijebiti izraz druker na suho odnosno..nasukani druker
[lol]
Sonniboy: ” iz kurtoazije posjedujem nešto sitno ATPL… pa povremeno zavirim na ovaj topic…… bože moj sve više drukera na prazno….ne treba čitat puno… možda samo stranicu unatrag…… ” druker na prazno……hmmmmmm…dobar izraz…..možda bolje upotreijebiti izraz druker na suho odnosno..nasukani druker [lol]
vidim da je tebi do pjesme….
ŠPANCIR: ” ” Ne razumijem se u ICE klasu , ” Pa zar po logici stvari to nije bacanje lovuse s obzirom na globalno zatopljenje. [bye] Pozdrav iz domovine.
Valjda se spremaju za otvaranje sjevernog prolaza. [smiley]
iz kurtoazije posjedujem nešto sitno ATPL… pa povremeno zavirim na ovaj topic…… bože moj sve više drukera na prazno….ne treba čitat puno… možda samo stranicu unatrag……
ma daj Sonny… sad ce to up up… ide to gore , Drys opet u pozitivi..itd, itd
[lol] [lol]
hjah, ucim ti ja kod ovih mojih novih strucnjaka… sam ti rekao nedavno da imam prave drukere?
Al slabo mi ide..pih…[cry]
ajmo malo biti ozbiljni
da cujem experte kaj kazu na danas potpisane ugovore, jel to puno/malo za trenutnu situaciju… kolko otprilike ATPL zarađuje na otprilike istim brodovima?
bilo bi ljepo kad bi i nas uprava obavjestavala o ugovorima
TOP Ships Inc. (Nasdaq: TOPS – News) announced today that it has entered into a time-charter contract with a Korean charterer for the M/V Cyclades, a 75,681 DWT Panamax drybulk vessel, built in 2000 in Japan.
The vessel is expected to commence the new time-charter in mid-April 2008 for a period of three years at a gross rate of $54,250 per day.
Additionally, the Company announced today that it has entered into a time- charter contract with a European charterer for the M/V Astrale, a 75,933 DWT Panamax drybulk vessel, built in 2000 in Japan.
The vessel is expected to commence the new time-charter in mid-April 2008, after its delivery to the Company, for a period of one year at a gross rate of $72,000 per day.
Evangelos J. Pistiolis, President and CEO of TOP Ships Inc. commented: “Consistent with our commitment to secure strong revenues from our new investment in the dry bulk sector, we have entered into two period agreements for one and three years. We are also pursuing opportunities to fix our sixth drybulk vessel on a period charter.”