ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kao što vidimo, blaga korekcija.

Baltic Dry mala korekcija
i što je bitnije vozarine će rasti jer objavljene su vozarine za ugovoranje na duži rok
Za Panamax-e na Atlantiku dvogodišnje vozarine s 45.000 $/danu su povećane na 60.000 $/danu +33,33%.
Za Panamax-e na Pacifiku dvogodišnjevozarine s 43.000 $/danu su povećane na 60.000 $/danu +39,53%.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Luda & Matrix:

Po meni, trenutna stagnacija je rezultat dvaju faktora: rast JDPL i upletenost velikog igraca (za to nemam potvrde, molio bih nekoga tko je pratio promete k/p i kolicinu da to potvrdi ili demantira.

#1. vjerojatno je dio sredstava otisao iz ATPL u JDPL, jucer se prodavalo po preniskim cijenama – nekome je trebao cash bas taj dan.

#2. Tesko je utvrditi istinu, jer prvih 10 je stabilno – ne kupuju i ne prodaju, uglavnom. S obzirom da je to tek 53,81 ukupne kolicine dionice, moguce su igre ispod top 10 o kojima zasad ne znamo nista. Ipak, recept ovih dana je cini mi se isti: prvo mizerna prodaja i kupnja s padom cijene a potom boom i ATPL zavrsava s vise od 2 mil K prometa. Dosadio sam i Bogu i sebi s ponavljanjem al mislim da se radi o Prospectusu JIE (vise necu to spominjati nego cekati da vidimo koliko sam bio u krivu [smiley2]).

Techman, hvala na infu, nekako mi je dosad promaknulo to sa dvostrukom oplatom. Svaki put kad pocnem misliti da sam uhvatio spiku, uhvatim se u neznanju. No, ono sto sam mislio reci s pronicljivim managmentom jest nabava brodova u pravo vrijeme – e sad, jesu li piknuli slucajno ili ne to ne znam. U svakom slucaju pokusavam procijeniti managment. Hvala, kao i uvijek, na izdasnim informacijama i nesebicnom dijeljenju istih Techmanu ali i ostalim maherima (da ne na brajam prepozat ce se oni)!

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

ah da, zaboravih dodati: onaj PBZ na 4. mjestu sa 4,56 % jest PBZ Equity, ako nekog zanima.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Usporedimo li kretanje cijene Atlanske plovidbe zadnja 3 mjeseca i tržišta prikazanog u indexima (CROEMI, CROBEX), uočit ćemo da je tržište u tom razdoblju palo, dok je ATPL, slijedeći vozarine, znatno porasla.

Kod ATPL je pozitivno to što s jedne strane postoji snažan pozitivni svjetski trend potražnje za prijevozom, dok s druge strane ne zavisi o domaćem gospodarstvu, niti o političkim i privatizacijskim previranjima, niti o…itd.


Techman: ” bragoc: ” Ako se i uvede takova obaveza ona se sigurno neće odnositi na već izgrađene brodove. To potvrđuje tezu da je novac bačen u vjetar. ” Bragoc Bingo! Kada se donose nove rezolucije uobicajeno je da se primjenjuju za nove brodove koji dolaze. Ako je polozena kobilica broda (ajmo je nazvati kicma) on je izuzet iz dolazecih propisa. Odlicno kazano pare u vjetar. ” Mozda racunaju da ce doci do zabrane prometa starijim brodovima na nekim mjestima? Mozda ih zeleni stisnu… Jel ima takva praksa negdje?

Nema. Vec sam napisao da tereti koje prevoze bulkeri nisu zagadjivaci.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Dobro pitanje kolege deimosa i moram reći da postoje mjesta sa svojom regulativom i ne stoji baš da tereti koje prevoze bulkeri nisu zagađivači, što kaže Techman.
Recimo Amerika ima odredbu po kojoj se ulja životinjskog i biljnog porijekla mogu prevoziti samo u brodovima s dvostrukim trupom.
A Indija to tek treba početi primjenjivati ove godine.
Tu je i pitanje sigurnosti.
Osim što je puno sigurniji brod s dvostrukom oplatom u izravnom sudaru s drugim brodom ili havariji, sigurnije je ukrcavanje i iskrcavanje tereta, što je inače najopasniji dio u upravljanju brodom.
Ne mogu tvrditi sa sigurnošću ali zar nije obavezan dvostruki trup za panamax brodove od 2005-te?
Pošto je Techman upoznat sa njemačkim brodarima kako komentira činjenicu da je jedan od najvećih brodara Orion Bulkers naručio 7 Panamaxa sa dvostrukim trupom?

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Ententinis, sada sam upravo pročitao tvoje pitanje vezano za bulkere s dvostrukom oplatom. Idem na put pa mogu kasnije pojasniti, uglavnom to je među prvima razvila Oshima brodogradilište u Japanu u suradnji s Det norske Veritasom. daljnje info slijede kad se vratim. Pozdrav.[smiley11]

Pessimism Is Your Friend


Dobro pitanje kolege deimosa i moram reći da postoje mjesta sa svojom regulativom i ne stoji baš da tereti koje prevoze bulkeri nisu zagađivači, što kaže Techman. Recimo Amerika ima odredbu po kojoj se ulja životinjskog i biljnog porijekla mogu prevoziti samo u brodovima s dvostrukim trupom. A Indija to tek treba početi primjenjivati ove godine. Tu je i pitanje sigurnosti. Osim što je puno sigurniji brod s dvostrukom oplatom u izravnom sudaru s drugim brodom ili havariji, sigurnije je ukrcavanje i iskrcavanje tereta, što je inače najopasniji dio u upravljanju brodom. Ne mogu tvrditi sa sigurnošću ali zar nije obavezan dvostruki trup za panamax brodove od 2005-te? Pošto je Techman upoznat sa njemačkim brodarima kako komentira činjenicu da je jedan od najvećih brodara Orion Bulkers naručio 7 Panamaxa sa dvostrukim trupom?

Ententinis ulja se ne prevoze bulkerima. To je posao za kemikalca IMO II. Sub Orion nemam pojma. Njemacka je jedna od naj jacih pomorskih zermalja ili bolje receno Njemacki interes i nije lako sve pratiti. Provjeri da nije rijec o obo carrierima koji mogu prevoziti rasuto i tekuce.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ma vidi ti ovo,danas na ATPL nikog s dobrim vjestima,mozda je i bolje .To bi moglo dobro utjecat na moj dokup[smiley1]Nesretnici prodajte svoje dionice,dolazi smak svijeta[smiley2]

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

Uf, pade nam BDI za 42 boda.
Gotovo.
Rezi i bjezi.
Drz gace..
hahaha

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep

BDI, -47

New Report

Close