Možda preoptimistično, a možda i ne.
Zašto ne bi trebali biti nakon ovakva dva dana optimisti, da jesmo, možda se ovo ne bi dešavalo.
Ionako je to sve u rukama konjice.
Može paralela, ako je DRYS-u target (120$) 111$ zašto atlanskoj ne bi bio 4.500,00 kn. u ovoj godini naravno.
Fondovi su dobro protresli kroz sito sve što je trebalo ispasti.
Pa, evo pošto sam već iznio vlastitu tvrdnju, što je poprilično nezahvalno, ne bi želio da ovo ispadne drukanje up,up.
Ipak je ovo godina brodara, zar ne!?
koliko mene sjećanje služi atlantska je ovih dana trebala bit 5200, a ne 2200!? [cool] jel tako davids & co?
eee,je.
nav.
otprilike kao i konsolidirano izvjesce leda[lol]
@Špancir i Kamenac
Vidio sam popis margin call-ova do kojeg teta u banci nije dosla na nacin da vidi di je palo 10% od pokrica, nego je samo fizicki uzela popis izdanih marginih kredita i taj popis je odgovarao popisu marginih call-ova[tongue]
To je moja pjesnicka sloboda naravno[wink], ali kaj da vam kazem, osim da dok ih je printala, da je nestalo papira i morala je ic po novu kutiju[undecid]
Tko je uzeo margin 17.3.ujutro, popodne je vec bio u margin call-u..
p.s.nisam u cash-u, niti se to odnosi samo na ovu dionicu[bye]
Uprava je pogodila pravo vrijeme prodaje svojih dionica[lol] [thumbsup]
i tamo rade samo ljudi[tongue]
Osmica DU, je li još oblačno u Dubrovniku? Što pričaju na Stradunu, je li jučer bilo dno? pomozi nam[pray]
otprilike kao i konsolidirano izvjesce leda[lol]
razlika je samo u sljedećem:
ledo se na 20000 tržio prema konsolidiranim multiplama,
atpl prema nav-u nikada.[tongue]
Protefs (73,630 dwt, 14/33L 14/28B, 2004-built) delivery Qingdao 23-30 Mar, redelivery worldwide, 5-6 months, $70,000 daily.
Bremen Max (73,503 dwt, 14/31L, 1993-built) delivery Canakkale 24-26 Mar, redelivery China, $90,000 daily.
Pierre (70,316 dwt, 14/26L, 1996-built) delivery West Coast India 15-30 Apr, redelivery worldwide, 1 year, $70,500 daily. (Armada)
Clean Seas (46,640 dwt, 14/29.3L, 1995-built) delivery worldwide 1 Apr-31 May, redelivery worldwide, 8-10 months, $58,000 daily.
Furia R (46,664 dwt, 14L(A), 1996-built) delivery Malaga 27-29 Mar, redelivery worldwide, 5 months, $61,500 d
Ne treba ništa bolje – neka samo ovako ostane neko vrijeme……..dok ne preuzmemo Kineze.
sakai: ” otprilike kao i konsolidirano izvjesce leda[lol] ” razlika je samo u sljedećem: ledo se na 20000 tržio prema konsolidiranim multiplama, atpl prema nav-u nikada.[tongue]
ne muljaj, konsolidirano nikad nitko nije vidio…al eto nema veze.
[tongue]. Bitno da si to uvaljao na vrijeme[lol]
to sto se nije trzio, kako ti kazes po NAV-u, to je problem trzista. kao sto se i ledo ne trzi po kons multiplama…
vlad1111: ” sakai: ” otprilike kao i konsolidirano izvjesce leda[lol] ” razlika je samo u sljedećem: ledo se na 20000 tržio prema konsolidiranim multiplama, atpl prema nav-u nikada.[tongue] ” ne muljaj, konsolidirano nikad nitko nije vidio…al eto nema veze. [tongue]. Bitno da si to uvaljao na vrijeme[lol] to sto se nije trzio, kako ti kazes po NAV-u, to je problem trzista. kao sto se i ledo ne trzi po kons multiplama…
ledo se trenutačno ne trži, ali se tržio. i tržit će se opet.
atpl ni sada, ni u perfektu. za futur nisam siguran.
Protefs (73,630 dwt, 14/33L 14/28B, 2004-built) delivery Qingdao 23-30 Mar, redelivery worldwide, 5-6 months, $70,000 daily.
Bremen Max (73,503 dwt, 14/31L, 1993-built) delivery Canakkale 24-26 Mar, redelivery China, $90,000 daily.
Pierre (70,316 dwt, 14/26L, 1996-built) delivery West Coast India 15-30 Apr, redelivery worldwide, 1 year, $70,500 daily. (Armada)
Clean Seas (46,640 dwt, 14/29.3L, 1995-built) delivery worldwide 1 Apr-31 May, redelivery worldwide, 8-10 months, $58,000 daily.
Furia R (46,664 dwt, 14L(A), 1996-built) delivery Malaga 27-29 Mar, redelivery worldwide, 5 months, $61,500 d
Ne treba ništa bolje – neka samo ovako ostane neko vrijeme……..dok ne preuzmemo Kineze.
Kada se očekuje prvi KInez?
Protefs (73,630 dwt, 14/33L 14/28B, 2004-built) delivery Qingdao 23-30 Mar, redelivery worldwide, 5-6 months, $70,000 daily. Bremen Max (73,503 dwt, 14/31L, 1993-built) delivery Canakkale 24-26 Mar, redelivery China, $90,000 daily. Pierre (70,316 dwt, 14/26L, 1996-built) delivery West Coast India 15-30 Apr, redelivery worldwide, 1 year, $70,500 daily. (Armada) Clean Seas (46,640 dwt, 14/29.3L, 1995-built) delivery worldwide 1 Apr-31 May, redelivery worldwide, 8-10 months, $58,000 daily. Furia R (46,664 dwt, 14L(A), 1996-built) delivery Malaga 27-29 Mar, redelivery worldwide, 5 months, $61,500 d Ne treba ništa bolje – neka samo ovako ostane neko vrijeme……..dok ne preuzmemo Kineze.
Ovo je fenomenalno. S ovakvim trzistem imati cemo sigurnih 150 mil usd ciste dobiti u 2008.g.
[proud]
Uprava je pogodila pravo vrijeme prodaje svojih dionica[lol] [thumbsup] i tamo rade samo ljudi[tongue] Osmica DU, je li još oblačno u Dubrovniku? Što pričaju na Stradunu, je li jučer bilo dno? pomozi nam[pray]
Dok majstori iz uprave ATPL prodaju, nadzorni JDPL kupuje, sad ti vidi u koga je više pameti!
http://server01.globaldizajn.hr/zse.hr/default.aspx?id=19046