ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ovako to izgleda na clarksons.net. Dakle najnoviji čarteri, cijena po danu, isporuka, trajanje ugovora. I dnevno 50-60000 us$, mjesečno 1.800.000, pola godine 10.000.000US$.
Može li bolje?[smiley1]

Pessimism Is Your Friend

Alamo, hvala najljepša na obilju materijala. Čovjek od bujice pozitivnih vijesti više ne zna koju izučavati. [smiley2]

U prilogu je prikaz korelacije između indexa BDI i brodara.
(Tablica je preuzeta s Business.hr i lagano je modificirana.)

Ako izuzmemo jednokratni skok ULPL (24. kolovoza, +27,78%), vidljivo je da je Atlanska plovidba uglavnom korelirala s indeksom BDI (beta = ca. 1 ili nešto ispod 1), dok Tankerska plovidba zbog svojeg tek 15%-tnog udjela brodova za rasuti teret (bulk carriera) u ukupnoj nosivnost flote, uglavnom nije imala značajnijeg razloga za praćenje kretanje indexa. Jadroplov također nije pratio ovaj značajni rast indexa, o uzrocima se diskutira na temi JDPL i “usporedba brodara”.

jel netko pratio danasnje transkacije ATPL – minorni promet a ako se dobro sjecam bilo je oko 300-400 naloga na prodaju (2.699-2700) ujutro. Sto je bilo s tim nalozima? 80 dionica koje su danas protrgovane nisu mogle pojesti sve kupovine. Ako su povuceni ti nalozi , jasna je njihova uloga – Jaroslav Plasil[smiley1]… cini se da neki igrac ispod top 10 zeli jeftino dokupiti….

a sitni investitori ka sitni investitori, podaskavaju se, ah igre bez granice

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


sakai: ” Gledam zadnji intervju Jerkovica (hvala posteru!) koji najavljuje revidiranje poslovnog plana s obzirom na vise nego uspjesnu godinu… e sad zanima me slijedece: Ocito se sprema povecanje prihoda a mene zanima sto ce se dogoditi (i kada) s tim povecanim prihodima: 1. mogu li se oni iskoristiti za smanjivanje dugorocnih obveza (kredita za nove brodove) – princip rezanja glavnice kao i kod obicnih kredita za gradjane? 2. Jesu li u tim dugorocnim obvezama vec ukalkulirani krediti za nabavu brodova koji ce tek doci (pocetkom iduce godine iz Vijetnama) odnosno, pocinje li placanje kredita od narudzbe ili od preuzimanja? hvala unaprijed na odgovoru i neka nam i dalje puse maestral! ” ————————————————————————————————————————— Pridružujem se pitanjima. Inače, što se tiče prvog pitanja o smanjenju financijskih obveza, glavnice itd., vidim da je kolega Techman češće izražavao zabrinutost zbog istih, međutim, u ovakvoj situaciji, kada sve upućuje na dugoročnu (višegodišnju) visoku konjunkturu i ekspanziju, i kada se gotovo svi ugledni svjetski brodari debelo zadužuju ne bi li došli do što više dodatnih brodova, u trenutku kada najveća svjetska brodogradilišta ubrzano proširuju svoje kapacitete, mislim da bi bilo pogrešno vraćati kredite i time si umanjiti konkurentnost u sveopćoj utrci za novim brodovima. Čak bi, što je kolega Ententinis nekoliko puta spomenuo, bilo dobro upriličiti IPO čime bi se prikupio vrlo jeftin kapital za kupnju novih brodova dok bi se istim tim brodovima mogli ostvarivati odlični prihodi te pokrivati financijska konstrukcija. Dakle, u mojim očima, ciljano i kvalitetno zaduživanje Atlanske plovidbe u svrhu kupnje dodatnih brodova, u ovom periodu može biti samo pozitivna i poželjna stvar.

nakon sto dobijem odgovore to bi bio moj drug set pitanja… drago mi je da smo na istoj valnoj duzini!

Dakle, sto bi u tom slucaju trebao ucinio managment Atlantske koji se zasad pokazao pronicljivim (a time i sposobnim)?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Pogledajte priloženi grafikon i vidjet ćete kako je nakon objave vijesti o novom panamaxu ATPL rasla brže od BDI-indexa, dok zbog današnjeg pada cijene zaostaje…

P.S. Sorry, izgleda da imam tehničkih poteškoća tako da od grafike za sada ništa dok ne pronađem način. Zna li možda netko kakvo je ograničenje za upload grafike?


Pogledajte priloženi grafikon i vidjet ćete kako je nakon objave vijesti o novom panamaxu ATPL rasla brže od BDI-indexa, dok zbog današnjeg pada cijene zaostaje…

Ma pokušavam otvoriti, al ne ide. Daj probaj ponovo staviti u privitak

Pessimism Is Your Friend

Nadam se da sada radi? Izgleda da ne.

[color=blue]MOLIM MODERATORA DA IZBRIŠE MOJE ZADNJE DVIJE PORUKE JER NE MOGU PRIKAČITI PRILOG. HVALA.[/color]

NE radi[smiley6]

Pessimism Is Your Friend

Sakai
Quote
Dakle, sto bi u tom slucaju trebao ucinio managment Atlantske koji se zasad pokazao pronicljivim (a time i sposobnim)?
Unquote

Ubi me prejaka rijec. Nisam za ovakve hvalospjeve. Podsjecaju me na Lenjina, Staljina, Mao Tse Tunga, Tita i ostale nepogresive. Neki dan je Ricardo postavio pitanje da li je trend gradnja bulkera sa dvostrukom oplatom kao sta to radi Atlantska na svojim novogradnjama u Kini?
Niti je trend, niti obveza a ni mudro. Na Imou je bila diskusija da li uvesti zakon da bulkeri imaju dvostruku oplatu i glasanje je zavrsilo 37-33 protiv dvostruke oplate. Dvostruka oplata u principu smanjuje mogucnost oneciscenja i na tankerima je opravdana. Bulkeri vrlo rjetko imaju terete koji mogu izazvati oneciscenje. Po mojim informacijama Clan uprave Gosp Uskokovic se malo zaigrao i isforsirao gradnju Kineskih novogradnji sa dvostrukom oplatom. Nedostatci te odluke su manja nosivost, veci gaz, znacajno veca cijena. Prednosti dvostruke oplate-nema prednosti. Ostali clanovi uprave su to prihvatili iako je to losa odluka i stetna za ATPL.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Prednosti dvostruke oplate-nema prednosti.

Ekološka svijest i ekološki image koji u svijetu postaja sve važnijia stavka.

Malo sam si dao truda i sintetizirao sam one narudžbe što je kolega Alamo izložio po mjesecima te ih pretvorio u godišnje i to po vrstama brodova za rasute terete (bulk carriere).

http://www.maxmart.com.tw/orderbook.htm

New Report

Close