Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
sakai majstore [thumbsup]
kamenac: ” analitičari rba vele da su naši brodari, u usporedbi s američkim, dosta precijenjeni. zbog toga vam prenosim frišku fundamentalnu analizu (trailing) prepisanu s teme ‘usporedba brodara’: ATPL P/E 19,24 P/B 4,23 P/S 2,74 P/EBITDA 7,67 EPS 138,05 ROE 22 % uz ogradu da je riječ o podacima za budućnost (sljedećih 12 mjeseci) i da se procjeni BV-a (odnosno NAV-a) može svašta prigovoriti, javno pitam: jesu li ovo pokazatelji tržišne precijenjenosti našega najjačeg brodara? ” – prouci sto je trailing – prouci zasto je BV neupotrebljiv za atpl i roe takodjer – p/e je relativno visok, ali ako stavis u odnos ocekivane rezultate dobivas drugu sliku… – P/ebitda je vise nego pristojan, no opet pokusaj previdjeti buducnost… – P/s trazi objasnjenje o neto profitnoj marzi te pokusaj razvuci du pont analizu…
vjerujte da fond manageri:
a) opsežno ne dociraju
b) najčešće gledaju mogućnost organskog rasta i elementarne muliple (pe,pb,ps).
ergo,
vipy nije fondmaher.[cool]
a propos atpl i točke b), onitigakonstatiraju:
-već sada pristojne multiple
-rast uvijek pod upitnikom zbog volatilnih vozarina i sve većeg zadiranja u turizam i zračni prijevoz.
i to je to.
ako odluče, u skladu s kretanjima vozarina, povući atpl na više, bit će tako.
a sada rafalno po meni.[smiley]
ah, da…
ne dirajte kamenca.
malo pristojnija spika ne bi bila zgorega.
obitavaju na forumu mnoge opake individue, on definitivno nije jedan od njih.
a druker nije.
pa pogledajte što, kako i kada pišu npr. likovi s teme korekcija…
Shipping rates for commodities may gain for a third week on a lower supply of ships because of port bottlenecks and transport demand for iron ore and grains.
The Baltic Dry Index, an overall measure of commodity shipping costs on different routes and ship sizes, jumped 12 per cent last week to 8,536 on March 7, after a 5.9 per cent increase a week earlier, according to data on the London-based Baltic Exchange. The measure rose one per cent on Monday to 8,624, the highest in two months.
Freight rates, as measured by the Baltic Dry Index, surged 26 per cent at the end of February from a month earlier, boosted by iron ore demand before the April 1 increase in contract iron ore prices.
The start of the South American grain exports season and worsening port congestion also boosted charter rates for dry-bulk carriers, said DnB NOR Markets Oslo-based analysts Henrik With and Glenn Lodden.
The ‘squeeze on tonnage in certain regions and a projected further rebound in April cargo exports from Brazil’ support the positive view on dry-bulk shipping rates, Mr With and Mr Lodden wrote in a report yesterday.
Demand for coal, weakness in the US dollar and South Korean grain purchases also contributed to higher dry-bulk shipping rates, said TC Chang, head of research at TMT Co, a Taiwanese shipping company. The increase in the Baltic Dry Index ‘is beyond my expectations’, Mr Chang said.
South Korea has secured more than half of its 14.1 million ton requirements this year for grains, including corn and soyabeans, according to the country’s Ministry of Food, Agriculture, Forestry and Fisheries.
At Australia’s Newcastle port, the world’s biggest coal-export harbour, 39 vessels were waiting to load coal as on Monday, two more than a week earlier, according to the Newcastle Port Corp website.
The average waiting time for coal-carrying ships at Newcastle was 13.29 days compared with 0.58 day for general cargo, the port company said.
A total of 1.80 million tons of coal were shipped in the week ended March 10, compared with 1.82 million tons on March 3, according to the website.
Danas očekujem ponovo rast BDI-a, ako nas je i to kočilo, mislim da više nema razloga!
Ma ljudi ja stvarno više ne znam jel dionica precijenjena ili su to još igre.
Stvarno sam strpljiv, al ovo je TU MAČ.
Rado bi još dokupio al nemam para.
Ma ljudi ja stvarno više ne znam jel dionica precijenjena ili su to još igre.
Stvarno sam strpljiv, al ovo je TU MAČ.
Rado bi još dokupio al nemam para.
ovdje nije pitanje precijenjenosti, nego perspektive ovog sektora! Uz trenutne zarade, ovo je dobra cijena, no do kada tako!
evo jedno pitanje i nisam vidio tu na forumu taj clanak.Vec dva dana razmisljam o njemu i kopam al ga ne mogu naci,jel bio na t-com,vecernjem,jutarnjem nem pojma al pisalo je nesto u stilu lose se pise brodarima i da se otkazuju dovozi zeljezne rude,i placaju velike odstete firme koje su imale u zakupu….neznam nemogu ga vise naci,i sve gledam onaj drys i ostale brodare kak padaju a BDI visok sto za DRYS nema logike…Jel ima ko taj clanak da ga temeljito procitam.Nije druk na dolje i ja sam u brodarima nego ak ko ima da ga stavi tu
Wiking, zbog prevelikog povećanja cijene rude je buyers panic među kupcima čelika. No to je pritisak na korekciju cijena rude, pa ce opet za par mjeseci biti sve OK kad se cijena skorigira . S druge strane, predikcije za ugljen su odlične.
evo jedno pitanje i nisam vidio tu na forumu taj clanak.Vec dva dana razmisljam o njemu i kopam al ga ne mogu naci,jel bio na t-com,vecernjem,jutarnjem nem pojma al pisalo je nesto u stilu lose se pise brodarima i da se otkazuju dovozi zeljezne rude,i placaju velike odstete firme koje su imale u zakupu….neznam nemogu ga vise naci,i sve gledam onaj drys i ostale brodare kak padaju a BDI visok sto za DRYS nema logike…Jel ima ko taj clanak da ga temeljito procitam.Nije druk na dolje i ja sam u brodarima nego ak ko ima da ga stavi tu
evo: http://www.tportal.hr/gospodarstvo/poslovnivodic/fset.html
Wiking, zbog prevelikog povećanja cijene rude je buyers panic među kupcima čelika. No to je pritisak na korekciju cijena rude, pa ce opet za par mjeseci biti sve OK kad se cijena skorigira . S druge strane, predikcije za ugljen su odlične.
thx na odgovoru
http://www.tportal.hr/fset.html
[undecid]