ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 19:44
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


vatreni: ” Tko je torpedirao Američke bulkere?????? ” Ako malo pratiš +-10% u Americi na brodarima je kao dobar dan [cool], zanlo je biti i gore! Ne treba se puno osvrtati na to, imaju oni svojih problema! I Atlantska i njihovi brodari rade jako dobro, no jako velik rast unatrag godinu dana i uzimanje dobiti zbog recesije uzrok je ovakvih oscilacija!

TNX. I još si fin dok objašnjavaš[smiley]. Inače ide komentar Kako si glup ili uzmi knjigu pa prouči.
Osvježavajuća promjena.
Tnx još jednom.

PEYO vizionar slijepac, kolekcionar minusa

http://www.tportal.hr/gospodarstvo/poslovnivodic/page/2008/03/11/0013006.html


http://www.tportal.hr/gospodarstvo/poslovnivodic/page/2008/03/11/0013006.html

da, cijena nafte će pogoditi brodare koji imaju brodove koji prevoze kontejnere čija je brzina 25-27čv i potrošnja preko 100tona goriva na dan. Hvala Bogu atlantska nema takve brodove, pa 20-tak tona dnevno i nije nešto

I noga u guzicu je korak naprijed

Opet igre bez granica.
Bojim se danas iznosa crvenila[cry][cry]

PEYO vizionar slijepac, kolekcionar minusa

to je čitava akcija s tim besmislenim člankom, pitam se tko je i zašto to dopustio u poslovnom, tko je dao nalog da se to prenese na t-portal?

pa i nije tako loš članak, graditi će se manje brodova, što znači da će postojeći vrijediti više.

U članku se ne zna ni subjekt ni predikat, ni uzrok ni posljedica! Sve je mutno i nejasno, kao da je netko nestručnjaku rekao da ide i napiše nešto o plovidbama![lol]

čudni se ovdje sveci slave....


U članku se ne zna ni subjekt ni predikat, ni uzrok ni posljedica! Sve je mutno i nejasno, kao da je netko nestručnjaku rekao da ide i napiše nešto o plovidbama![lol]

baš tako. ali je očito djelovalo na onoga koji je jutros odmah panično istresao 100 komada do 2560. jadan.

taj očito umjesto da čita brodarske topice na poslovni dođe čitati samo “oporavak burze” a tamo su sinoć haračili medvjedi.

rijesili se Davidsa, dobili Kamenca….

Nemožete uopće uspoređivati kolegu Kamenca sa kolegom Davidsom.I vrlo je indikativno zašto vani brodari padaju a BDI raste.

I netreba se ne obazirati na tu činjenicu nego je proučiti jer očigledno vani investitori negledaju dugoročno baš najbolje na perspektivu brodara,ili možda padaju jer i indexi padaju u americi pa je i njih povuklo za sobom.
Što se tiče pada DRYS pao je i zbog izdanih novih 6 000 000 dionica.

U svakom slučaju vani se dogodila divergencija BDI je narastao u zadnjih 2 tjedna cca 20% a brodari pali.Stanje na terenu znači diže BDI zbog veće potražnje za teretom dok strani investitori misle da potražnja u bližoj budućnosti će pasti.Ipak svi znamo da danas oko hoćemo možemo dogovoriti dugoročne ugovore po većoj cijeni nego što je cijena na spotu.Znači da netko tu griješi i to opasno a vrijeme će pokazati tko.

SAM PROTIV SVIH

Mogu. Jer mi nisu trebali pozitivni poticaji “ide to up, up” a isto tako niti negativni drukovi svakih dvije minute… pa sto smo u vrticu mozda?

Sto se tice vanjskih brodara padaju zbog americke hocu necu recesije, a isto tako moze biti i zbog dugorocne perspektive brodara koja ipak nije tako bajna kao sto neki drukeri tu laprdaju.

Uglavnom se slazemo i svak nek odluci sam za sebe. Prodajte ili drzite, dokupljujte, kako im drago Geronimo…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

sto se tiče dugoročne perspektive, čini se da je brodarstvo trenutno na vagi, i teško je reći gdje će dugoročno krenuti-bar se tako želi prikazati i usljed čega dolazi dovelikih oscilacija! S jedne strane imamo velika potraživanja Kine za željeznom rudom ali ista ta Kina ulaže dosta u brodogradnju. Iz vijesti se opet može vidjeti da naručitelji otkazuju novogradnje, što zbog povećanja željeza, što zbog uvjeta financiranja tako da je i tu upitno koliki će biti odnos ponude i potražnje u daljnjem periodu i gdje će se sve to skupa stabilizirati.
Osobno mislim da će brodarstvo još jedno duže vrijeme biti visoko profitabilan, na ovim ili nešto nižim razinama (možda i na višim) teško je reći ali značajna je informacija da su cijene na ugovore od nekoliko godina dosta visoke!
Netko želi sakriti očite činjenice i zbog toga konstantno traži bilo kakav izvor negativnih vijesti, čak i one na razini slutnji, da bi se unela panika u brodarski sektor, da ne izgleda sve bajno kako to danas ipak fundamenti govore!

čudni se ovdje sveci slave....


sto se tiče dugoročne perspektive, čini se da je brodarstvo trenutno na vagi, i teško je reći gdje će dugoročno krenuti-bar se tako želi prikazati i usljed čega dolazi dovelikih oscilacija! S jedne strane imamo velika potraživanja Kine za željeznom rudom ali ista ta Kina ulaže dosta u brodogradnju. ….

Ako i malo padne promet s Kinom tu su Indija , Indonezije i ostale tsunami zemlje koje su krenule kininim stopama razvoja. Smatram da će, u skoroj budučnosti, trgovina na dalekom istoku još više napredovati.

I noga u guzicu je korak naprijed

New Report

Close