ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 02:57
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Savage i Topalov,

sve 5. Samo zelim naglasiti da trenutno to nikako ne pomaze zbog eto situacije na ZSE.

Zapravo, bilo bi bolje da BDI bude ovaki kad stignu “Kinezi”, a ne sad.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Ako nastavi ovako, kad stignu Kinezi, BDI ce biti na ATH [cool]


Savage i Topalov,
sve 5. Samo zelim naglasiti da trenutno to nikako ne pomaze zbog eto situacije na ZSE.
Zapravo, bilo bi bolje da BDI bude ovaki kad stignu “Kinezi”, a ne sad.

ja se nadam da će do ljeta BDI biti i viši [smiley]. A svi znamo kakva je situacija na ZSE ja sam se već pomirio sa dotičnim stanjem i mislim biti duže u Atlanskoj jer znam da će bar do sredine 2009. imati osiguranih poslova ko u priči.

Pogledaj graf BDIa u zadnjih godinu dana. Ne sugeriram nista, ali pitanje je hoce li biti visi. No poanta moga posta je ionako bila da i sa znacajno nizim BDI se mogu ugovoriti astronomski ugovori.

Ovako je lijepo gledati BDI kad ide gore, no pitanje je koliko on uistinu TRENUTNO utjece na poslovanje. Ista prica i kad pada…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


sakai: ” Savage i Topalov, sve 5. Samo zelim naglasiti da trenutno to nikako ne pomaze zbog eto situacije na ZSE. Zapravo, bilo bi bolje da BDI bude ovaki kad stignu “Kinezi”, a ne sad. ” ja se nadam da će do ljeta BDI biti i viši [smiley]. A svi znamo kakva je situacija na ZSE ja sam se već pomirio sa dotičnim stanjem i mislim biti duže u Atlanskoj jer znam da će bar do sredine 2009. imati osiguranih poslova ko u priči.

kako raste cijena željeza i ugljena mislim da će brodovi biti popularni još 30 godina jer će gradnja novih biti izrazito skupa. Živjela Atlantska plovidba i njihovih 20 brodova koja danas koštaju astronomski (puno više od knjigovodstvene vrijednosti), a u budućnosti će koštati još puno puno više!


Pogledaj graf BDIa u zadnjih godinu dana. Ne sugeriram nista, ali pitanje je hoce li biti visi. No poanta moga posta je ionako bila da i sa znacajno nizim BDI se mogu ugovoriti astronomski ugovori. Ovako je lijepo gledati BDI kad ide gore, no pitanje je koliko on uistinu TRENUTNO utjece na poslovanje. Ista prica i kad pada…

da, konkretno današnja vrijednost BDI-a sigurno ne utječe na poslovanje izravno osim ako se baš danas sklapa ugovor. ali kretanje BDI-a nužno odražava očekivanja u budućnosti. ako je danas toliko jagma za prijevozom da skače po 2% dnevno onda je to valjda i zato što se strahuje da u bliskoj budućnosti može biti samo još skuplje, dakle da imamo bar srednjoročno pozitivan trend, ili?


Cijena željeza za ovu godinu ići će gore između 65-75 posto, stoga svi prijevoznici koji imaju povećati će i svoje cijene prijevoza, a i cijene brodova će se povećati za 60 posto, stoga ovaj trend je opisan kao super cycle………

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

pošto nas BDI ponovo uveseljava, a ima novih na temi(možda i netko od mirovinaca pročita[proud] ), ukratko o BDI-u:
THE BDI INDEX: The Pricing benchmark here is the Baltic Dry Index
which is managed by the Baltic Exchange in London. Baltic Dry isn’t a
Lithuanian deodorant or an Estonian vodka cocktail
. The index measures
drybulk shipping rates on 40 shipping routes on a time charter and
voyage basis. Every working day, the Baltic canvasses brokers around
the world and asks how much it would cost to book various cargoes of
raw materials on various routes-150,000 tons of iron ore going from
Australia to China or 150,000 tons of coal from South Africa to
Taiwan. Brokers are also asked to consider variables such as the type
and speed of the ship and the length of the voyage. The answers are
melded into the BDI, which appears in shipping publications such as
Lloyd’s List and on the screens of information vendors such as Reuters
and Bloomberg.Unlike stock and bond markets, the BDI “is totally
devoid of speculative content,” says Howard Simons, an economist and
columnist at TheStreet.com.The BDI is a very good leading indicator.”
Movements in the Baltic Index tend to precede movements in global
stock markets. But the index also tends to presage higher interest
rates. When more stuff is being shipped around the world, it needs to
be financed. And that creates a greater demand for credit.

The index’s all-time high of 11,039 (more than doubled for the year)
was set on Nov.13, but seasonal slowness and concerns over China’s
economic prospects in 2008 have kept the index slipping since to the
lowest level in the last 3 months. The index can be accessed on a
subscription basis directly from the Baltic Exchange as well as major
financial information and news services such as Thomson, Reuters and
Bloomberg. Dry bulk is usually goods that are precursors to production
(like cement, coal, and iron ore), the index is also seen as a good
economic indicator of future economic growth and production. The chart
below, graphs the y/y price change in the Baltic Dry Freight Index
with recessions marked in red. Note that neither recession of the last
twenty years occurred when the price change of the Baltic Dry Index
was at similar levels.

Da rekapituliram informacije s raznih foruma :

Zagreb (Jiangsu E.S.) – preuzimanje krajem svibnja
M.Pracat (Jiangsu E.S.) – dva mjeseca poslije toga
Držić (Ha Long) – krajem godine
S Jiangsu-om zaključena izgradnja još 2+2 panamaxa (investicija cca 200 mil USD ; 40 % je 80 mil , što se bez problema može financirati iz prihoda od Sv.Vlaha i možda još kojeg starijeg broda)
Šesti avion stiže ovaj mjesec.
Radovi na hotelima i,kao i aktivnosti vezane uz izgradnju poslovnih prostora napreduju manje/više po planu.


kako raste cijena željeza i ugljena mislim da će brodovi biti popularni još 30 godina jer će gradnja novih biti izrazito skupa. Živjela Atlantska plovidba i njihovih 20 brodova koja danas koštaju astronomski (puno više od knjigovodstvene vrijednosti), a u budućnosti će koštati još puno puno više!

iskreno ja uopće ne vidim mogućnost da taj super ciklus u bližoj budućnosti zapne. krize kao ova američka mi djeluju kao ubod komarca. neki dan sam postao znatiželjan pa zbrojio stanovništvo u BRIC i next 11 zemljama: 4 milijarde. pa nekih 2,5 milijarde su samo kina i indija. i za veliku većinu tih ljudi tek se trebaju izgraditi stanovi, infrastruktura itd. koji će uopće odgovarati standardu koji ta društva već dostižu.

Kad nije niko drugi postao, ja cu:

06 March 2008

Baltic Dry Index (BDI) +241 8403
[thumbsup]


Kad nije niko drugi postao, ja cu: 06 March 2008 Baltic Dry Index (BDI) +241 8403 [thumbsup]

Ubit ću se, majke mi!

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

New Report

Close