Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Strawinsky: ” Dokaz izuzetno velike potražnje za brodovima je to što je najveći svjetski brodograditelj koji već ionako drži nadmoćne udjele u svjetskoj brodogradnji, naime Hyundai Heavy Industries, prekjučer objavio da kani drastično proširiti svoje kapacitete ne bi li za godinu dana (nakon što ih proširi) mogao početi intenzivnije zadovoljavati sveopću svjetsku potražnju za bulk-brodovima. Nakon toga će im trebati još dosta godina (vidi gornje prognoze svjetskih analitičara) da malo dovedu stvari na svoje mjesto…[smiley2] ” U Južnoj Koreji nalaze se tri najveća svjetska brodogradilišta: – Hyundai Heavy Industries – Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering – Samsung Heavy Industries Kao što sam već pisao, najveći svjetski brodograditelj, Hyundai Heavy Industries, najavio je gradnju suhog doka koji će biti gotov koncem sljedeće godine, a danas je stigla vijest da će i Samsung Heavy Industries proširiti svoje kapacitete. Čini se da cijeli svijet želi naručiti brodove. U svemu tome će zaraditi svi: brodograditelji, brodari i, naravno, mi. [smiley2]
Ima toga jos. Veliki iz Koreje investiraju u polurazvijene. Mislim da je Hundai kupio remontno brodogradiliste u Vietnamu, upravo je prodano brodogradiliste u Ilicevskom-Ukraina Korejskom interesu, Mangalija u Crnom moru je vec u vlasnistvu Koreanaca. Sea Quest, Svicarska firma koja se bavi nadzorom novogradnji je otvorila office u Vietnamu i dobila nadzor 2 bulkera (prve novogradnje ikad), u Kini nicu brodogradilista kao gljive nakon kise.
Pametan čovjek. Nakon odbijanca krajem ovog tjedna bojim se da nam slijedi novi val korekcije radi izvlačenja kapitala za kupovinu T-HT-a. Ko je pametan prodat će u ponedjeljak po današnjoj cijeni, i onda kad ponovo padne kupovat će ispod 2500!
P.S. Pozdrav onome tko danas cijeli dan mic po mic stavlja naloge po 200-injak komada na prodaju… [smiley1]
…
Ima toga jos. Veliki iz Koreje investiraju u polurazvijene. Mislim da je Hundai kupio remontno brodogradiliste u Vietnamu, upravo je prodano brodogradiliste u Ilicevskom-Ukraina Korejskom interesu, Mangalija u Crnom moru je vec u vlasnistvu Koreanaca. Sea Quest, Svicarska firma koja se bavi nadzorom novogradnji je otvorila office u Vietnamu i dobila nadzor 2 bulkera (prve novogradnje ikad), u Kini nicu brodogradilista kao gljive nakon kise.
Hm, mali off-topic, ali gledao sam dokumentarac na NG-u o jednom brodogradilistu u koreji, mislim da je 2. po velicini na svijetu. Shvatio sam zasto nasa treba zatvorit. To nije brodogradiliste, to je serijska proizvodnja brodova. Imaju “ground control”, jer im toliko vozila/dizalica putuje po gradilistu da bi sve otislo u k… da nemaju kontrolu. Kao aerodrom.
Strawinsky:
”
Kratkoročni i dugoročni prikaz kretanja vozarina izražen kroz BDI index:
”
moze li netko objasniti zasto se desio onaj pad cijena vozarina u drugoj polovici 2005. god?
To ti je bila posljedica recesije u SAD kao posljedice uragana Katrina koliko se ja sjecam. Nafta je dosla na 150 dolara/barrel.
Techman: ” … Ima toga jos. Veliki iz Koreje investiraju u polurazvijene. Mislim da je Hundai kupio remontno brodogradiliste u Vietnamu, upravo je prodano brodogradiliste u Ilicevskom-Ukraina Korejskom interesu, Mangalija u Crnom moru je vec u vlasnistvu Koreanaca. Sea Quest, Svicarska firma koja se bavi nadzorom novogradnji je otvorila office u Vietnamu i dobila nadzor 2 bulkera (prve novogradnje ikad), u Kini nicu brodogradilista kao gljive nakon kise. ” Hm, mali off-topic, ali gledao sam dokumentarac na NG-u o jednom brodogradilistu u koreji, mislim da je 2. po velicini na svijetu. Shvatio sam zasto nasa treba zatvorit. To nije brodogradiliste, to je serijska proizvodnja brodova. Imaju “ground control”, jer im toliko vozila/dizalica putuje po gradilistu da bi sve otislo u k… da nemaju kontrolu. Kao aerodrom.
Kolega prebacio bi temu na Usporedbe brodara. Nije ni tamo bas primjerena ali je bolja nego ovde.
Hm, mali off-topic, ali gledao sam dokumentarac na NG-u o jednom brodogradilistu u koreji, mislim da je 2. po velicini na svijetu.
Mislim da je to o Samsungovom brodogradilistu. Ono, helikopterima se voze koliko je
Pametan čovjek. Nakon odbijanca krajem ovog tjedna bojim se da nam slijedi novi val korekcije radi izvlačenja kapitala za kupovinu T-HT-a. Ko je pametan prodat će u ponedjeljak po današnjoj cijeni, i onda kad ponovo padne kupovat će ispod 2500!
kolega ja zbilja ne znam o kakvom to odbijancu govorite jer se to ovdje još nije desilo a kako stvari stoje niti neće prije 3000.
A što se tiče HT-a sa zar ti od čitate izjave Polančeca da će vjerojatno smanjiti paket jer je takva navala malih investitora da bi veliki mogli ostati bez dionica a što bi moglo uzrokovati pad cijene nakon izlistavanja a ne njen rast. Zar stvarno mislite da će netko prodavati ovu dionicu radi 25K do 30K kn blokiranih u HT na godinu dana dok ovdje ima priliku ostvariti 2x ili 3x veći prinos uz zagarantiranu sigurnost? Prije će biti da će prodavati po 2650 a kupovati po 2900 ili 3000 !
Pametan čovjek. Nakon odbijanca krajem ovog tjedna bojim se da nam slijedi novi val korekcije radi izvlačenja kapitala za kupovinu T-HT-a. Ko je pametan prodat će u ponedjeljak po današnjoj cijeni, i onda kad ponovo padne kupovat će ispod 2500
”
Kolega je saljivđija,neka tako i treba u ova crna vremena
[smiley1]
Pa ako institucionalni investitori ostanu gladni dionica HT-a onda je očito da će potražnja za HTom biti ogromna i da će cijena rasti – tako je bilo u slučaju INE.
A što se tiče ATPL, na cijeni od 2700 kn je na 4,6 booka i polugodišnji P/E 39, dok se za HT procjenjuje da će u IPO bit na 1,5 booka i cca P/E 9, pa sad ko hoće kupovat balone nek kupuje.
A što se tiče HT-a sa zar ti od čitate izjave Polančeca da će vjerojatno smanjiti paket jer je takva navala malih investitora da bi veliki mogli ostati bez dionica a što bi moglo uzrokovati pad cijene nakon izlistavanja a ne njen rast.
Mislim da je o booku kod brodara već dosta toga rečeno na ovom topicu ali i na usporedbi brodara a to pogotovo važi za ATPL koji ne revalorizira svoju imovinu kao neki drugi (JDPL) tako da je i book znatno manji nego što bi trebao biti. Što se tiče institucionalnih Moguće je da cijeli IPO pokupe mali po povlaštenim uvjetima tako da za velike neće ostati ništa a kako su mali navikli na 30-50% brze zarade onda sigurno neće prodavati ispod toga a to će velikima biti preskupo pogotovo kad im vlada ispred nosa pokupi dividendu i kad HTu baš ne prognoziraju blistavu budućnost.
Kolega je saljivđija [smiley1]
Zgubidane, slažem se, uvijek se nađe takvih šaljivaca.
Simpatični su u pokušajima da (do)kupe jeftinije. [smiley2]
Lijepo je čitati od kolege Black Lorda razmišljanja o ponovnoj kupnji na 2.500 kn što zorno govori o tome da – baš kao i većina nas ovdje – vjeruje u nezadrživi rast ATPL-a. [smiley2] Šteta samo što ti šaljivci ne čitaju ranije priloge puno stručnijih kolega jer da ih čitaju, znali bi npr. da je book kod ATPL-a samo prividno viši jer u ATPL-u nisu vršili revalorizaciju.
Da, šteta što šaljivci pišu, a ne prelistaju nekoliko stranica unazad i pošteno pročitaju ranije postove…[smiley3]
Kad smo već kod šaljivaca, kolega Topalov5 se prije dobrih tjedan dana, kada je ATPL bio na oko 2.500 kn također šalio, izjavivši sljedeće:
Haha…veselo je ovdje…vollim humor…a vi?
kolega Topalov5 se prije dobrih tjedan dana, kada je ATPL bio na oko 2.500 kn također šalio, izjavivši sljedeće: topalov5: “….Ide to ispod 2000 sad dok ljudi polude za ht-om….” ” Haha…veselo je ovdje…vollim humor…a vi?
Nije mi još stigao cash pa nisam mogao ući. Tada je cijena bila 2350. Onda mi se nije sviđalo da cijena raste pa mi se nekako pričinilo da će samo za mene padati do 2000 kn. Ali eto nije pa sam ušao po 2600. Šta je tu je.