Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ugledali se tamosnji mirovinci na nase pa i oni poceli ŠPEKULIRATI [lol]
Pada cijelo tržište preko bare pa tako i brodari. Da imam casha kupio bi nešto, za mjesec dana bi BDI mogao preko 9000,a njihovi brodari to bi promptno popratili. No risk,no fun! [thumbsup]
Ima neko da manijakalno prati njihove brodarske dionice pa da napravimo malu analizu što je jeftino/skupo?
ozbiljno, mozda je ovaj pad izazvala Buffetova izjava da su u recesiji…
Da, uistinu dobro pitanje kolege bookmakera.
To se i ja pitam, molio bih iskusne kolege da nastoje što svrsihodnije odgovoriti na ovo pitanje!?
Želio bi ih portaknuti na slobodno razmišljanje o pretpostavkama tog stanja ili imaju egzaktne činjenice!!!
BDI raste, a DRY-S recimo trenutno bilježi negativni trend.
Unaprijed zahvaljujem.
Poznati analitičar gosp. Omar Notka još u veljači je rekao da u ožujku mjesecu očekuje bullish run buyera na sektoru brodara, te brodarske vrijedonosne papire označili Buy and Hold, možda je ovo upravo slika velikih ukrcavanja, zbog očekivanog trenda brodarskog sektora u iduće dvije godine, s time da imamo na umu da je pozitivni trend već započeo, osim, naravno kod nas, jošuvijek, nažalost.
Molio bih komentar, hvala!
Dobra vijest je da vasnici starijih tankera prestaju razmisljati o konverziji svojih brodova u dry bulkere. Razlog je poskupljenje cijene celika te prezauzetost brodogradilista koji su znatno povisili cijene. [thumbsup]
Razlog je poskupljenje cijene celika te prezauzetost brodogradilista koji su znatno povisili cijene. [thumbsup]
Nije toliko ni pitanje brodogradilišta, već proizvođača motora. Ne mogu isporučiti dovoljne količine, zato se čeka duže vrijeme na isporuku i izgradnju. Atlanskoj će ove godine kasniti i Pracat i Zagreb zbog toga!
Opet skriveni nalog od 300 komada na 2700.
Dry bulk rates seen extending gains
Wednesday, 05.03.2008, 12:19am (GMT)
Shipping rates for commodities may extend their gains because of China’s demand for coal and iron ore and the start of the South American grain exporting season. The Baltic Dry Index, an overall measure of commodity- shipping costs on different routes and ship sizes, surged 5.9 per cent last week to 7,613 on Feb 29, after the previous week’s 2.3 per cent decline, according to data on the London-based Baltic Exchange. The measure rose 26 per cent last month from the end of January.
More iron ore cargoes are expected to be shipped prior to the April 1 increase in contract iron ore prices.
Vale do Rio Doce, the world’s largest iron ore producer, and China Steel Corp agreed to a 65 per cent price increase for the raw material used to make steel, the Rio De Janeiro-based Vale said on Feb 25. Baosteel Group Corp, China’s largest steelmaker, on Feb 22 agreed to pay Vale 65 per cent more for contract iron ore, accepting prices paid by Japanese and South Korean rivals.
‘I believe the rebound in the Baltic Dry Index will continue through the first half of this year,’ Ryu Je Hyun, an analyst at Mirae Asset Securities, said by telephone from Hong Kong. Concern about a global economic slowdown ‘will affect the overall market, but dry-bulk shipping will depend on China-driven demand’, Mr Ryu said.
China’s infrastructure demand, higher steel prices and growth in steel consumption will drive a 6.9 per cent rise in global iron ore this year, Merrill Lynch said in a Feb 28 report. In 2009, iron ore demand may rise 6.4 per cent. Iron ore is the single-biggest commodity shipped by sea.
‘We are positive on the outlook for the dry bulk sector for the next six months,’ Merrill Lynch analysts led by Paul Dewberry said in the report. ‘We see limited near-term downside as seasonal benefits from the southern hemisphere grain season and a completion of iron ore negotiations drive demand and support rates.’
The southern hemisphere grain season runs from February to June.
China’s decision to halt coal exports until April after the heaviest snowstorms in 50 years, may prompt countries such as South Korea, which relies on China for the fuel, to source it from more distant suppliers such as Australia and South Africa, Mirae’s Mr Ryu said. That will tie up bulk vessels for longer, tighten supply and push rates higher.
Vec bi mogli otvoriti i novi topic ili kviz igru pa tko ce biti blizi dobije besplatnu dionicu ATPL. A vec poznato kviz pitanje bi bilo: Kada ce pustiti i preci granicu od 2700 kn??
A)krajem 3.mjeseca
B)tokom 4.mjeseca
C)tokom 5.mjeseca
Kaj se uopce zamarate sa time? Ocito je da je ZSE, pa tako i ATPL potpuno kontrolirana.Tu vise ne pomazu fundamenti brodara, brodarskog trzista i svega ostaloga.
Bit ce kad ce biti. Ako vjerujete u dionicu i brodare, tako vam je svejedno. Pozitivna stvar jest da su svi daytraderi out[bye]…
Svega se tu nakupilo proteklih mjeseci i cuo se skrgut zubiju daytradera…ako netko treba prvi potegnuti gore to su brodari (naravno gledajuci trenutnu situaciju koja se, ipak moze promijeniti)….