Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Mislim da je odluka o dividendi HT-a od 29 kn po dionici prekretnica trgovanja na ZSE. Nadam se da ćemo sada manje razmišljati o tome šta koj fond kupuje a šta prodaje, a više o potencijalnim zaradama firmi čije dionice imamo u portfelju.
Par bitnih čimbenika za ATPL
1. Neto dobit po dionici za 2007. biti će oko 170 kn.
2. U 2008. neto dobiti po dionici trebala bi biti barem 3 puta veća – dakle 510 kn. Takva dobit mogla bi se nastaviti i do 2010 (prema predviđanjima analitičara za dry bulkere).
Iz toga proizlazi da će dionica kupljena danas po cijeni od 2700 kn u jednom dužem periodu davati P/E 5, tj. prinos od 20% godišnje.
3. Ako netko nema takav dugi period investiranja još jedna dobra vijest – spot vozarine će u 3. mjesecu potegnuti značajno prema gore. Razlog – od 1.4.2008. stupaju na snagu novi ugovori za željezo i ugljen koji su 65% skuplji – pa će se svi proizvođači čelika htjeti dobro nakrcati i neće im biti žao skuplje plaćati brodove – jer su sirovine koje nabave do 1.4. mnogo jeftinije.
A fondovi malo imaju love malo nemaju, to je njihov problem. I ako ne vide da će ATPL biti najprofitabilnija hrvatska firma u idućih par godina, to je također njihov problem, moj sigurno nije.
2. U 2008. neto dobiti po dionici trebala bi biti barem 3 puta veća – dakle 510 kn. Takva dobit mogla bi se nastaviti i do 2010 (prema predviđanjima analitičara za dry bulkere).
Ovo ćemo zapamtiti. Ako si rekao krivo, a već sada zvuči iznimno navlakački vratit ćemo se na ovaj post i staviti ti ga pod nos. [bye]
Ako si bio u pravu, skinut ćemo kapu.[thumbsup]
valentine,
evo izračuna:
dobit u 2007. će biti oko 210 mil. kn. Za 2008. iz redovnog poslovanja na ime viših vozarina i par novih brodova možemo predvidjeti barem 300 mil kn iz redovnog poslovanja. Već smo prodali jedan brod za 150 mil. kn – a to je čista neto dobit jer je brod amortizitan u cjelosti. Recimo da ćemo prodati još dva broda (jer dolaze 2 nova, a nedavno smo već dobili 2 nova), pa nek bude 100 mil. kn dobiti po svakom, znači ukupno 200 mil, kn.
dobit 2008 = 300 mil. kn (redovno posl) + 350 mil. kn (prodaja brodova) = 650 mil. kn
broj dionica (bez trezora) = 1.395.520 – 118.972 (trezor) = 1.276.548
dobit po dionici = 509,2 kn
Dal je analiza realna, precijenjena ili podcijenjena…
Šta ti misliš valentine?
Dal je analiza realna, precijenjena ili podcijenjena… Šta ti misliš valentine?
Nisam Valentin , ali mislim da si potcijenio i dobit iz redovnog poslovanja (prosječne vozarine će sigurno biti veće + samo 2 nova Kineza bi trebala donijeti bar 100 mil kn neto dobiti + avioni + hoteli…) , a posebno od prodaje brodova .
topalov5: ” Dal je analiza realna, precijenjena ili podcijenjena… Šta ti misliš valentine? ” Nisam Valentin , ali mislim da si potcijenio i dobit iz redovnog poslovanja (prosječne vozarine će sigurno biti veće + samo 2 nova Kineza bi trebala donijeti bar 100 mil kn neto dobiti + avioni + hoteli…) , a posebno od prodaje brodova .
A malo i troškova za kupnju novih….
– pa će se svi proizvođači čelika htjeti dobro nakrcati i neće im biti žao skuplje plaćati brodove – jer su sirovine koje nabave do 1.4. mnogo jeftinije. A fondovi malo imaju love malo nemaju, to je njihov problem. I ako ne vide da će ATPL biti najprofitabilnija hrvatska firma u idućih par godina, to je također njihov problem, moj sigurno nije.
U posljednjih nekoliko godina brodogradilista su ubacili klauzulu o celiku. Ako cijena celika raste, rasti ce i cijena narucenih brodova.
ŠPANCIR: ” topalov5: ” Dal je analiza realna, precijenjena ili podcijenjena… Šta ti misliš valentine? ” Nisam Valentin , ali mislim da si potcijenio i dobit iz redovnog poslovanja (prosječne vozarine će sigurno biti veće + samo 2 nova Kineza bi trebala donijeti bar 100 mil kn neto dobiti + avioni + hoteli…) , a posebno od prodaje brodova . ” A malo i troškova za kupnju novih….
nema tu trenutnih troškova za kupnju novih već samo odljev resursa u CF reportu, troškovi će biti sukladno politikama stopa amortizacije kroz višegodišnji budući period.
nema tu trenutnih troškova za kupnju novih već samo odljev resursa u CF reportu, troškovi će biti sukladno politikama stopa amortizacije kroz višegodišnji budući period.
[thumbsup][thumbsup]
topalov5: ” Dal je analiza realna, precijenjena ili podcijenjena… Šta ti misliš valentine? ” Nisam Valentin , ali mislim da si potcijenio i dobit iz redovnog poslovanja (prosječne vozarine će sigurno biti veće + samo 2 nova Kineza bi trebala donijeti bar 100 mil kn neto dobiti + avioni + hoteli…) , a posebno od prodaje brodova .
Pa da, to sam i ja mislio, ali nisam htio stavit više jer je i ovo super, vidiš da sam i ovako ispao navlakač [cry]
” nema tu trenutnih troškova za kupnju novih već samo odljev resursa u CF reportu, troškovi će biti sukladno politikama stopa amortizacije kroz višegodišnji budući period.
[/quote]
Fala Febo, još sam novi, naučit ću….[wink]
” U posljednjih nekoliko godina brodogradilista su ubacili klauzulu o celiku. Ako cijena celika raste, rasti ce i cijena narucenih brodova.
Sto je super jer to povecava vjerojatnost da ce doci do otkazivanja nekih narudzbi (posebno u kombinaciji sa sve tezim zaduzivanjem) tako da se poboljsava dugorocni odnos ponude i potraznje (2010+).