Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Daily Summary of the Baltic Exchange Time Charter Routes
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the T/C routes $115456 (UP 369)
BPI
Average of the T/C routes $57709 (UP 206)
BSI
Average of the T/C routes $52276 (UP 230)
BHSI
Average of the T/C routes $34293 (UP 455)
Baltic Exchange Capesize Index 10104 (UP 36)
Route Number Description Weighting Average Movement
C2 160000lt Tubarao -Rotterdam 10 29.959 -0.041
C3 150000mt Tubarao – Beilun/Baoshan 15 68.458 -0.167
C4 150000mt Richards Bay – Rotterdam 5 30.455 0.123
C5 150000mt W Australia – Beilun/Baoshan 15 26.091 0.236
C7 150000mt Bolivar – Rotterdam 5 30.891 -0.109
C8_03 172000mt Gibraltar/Hamburg trans Atlantic RV 10 104091 -1500
C9_03 172000mt Continent/Mediterranean trip Far East 5 166324 131
C10_03 172000mt Pacific RV 20 115577 1115
C11_03 172000mt China/Japan trip Mediterranean/Cont 5 75833 1729
C12 150000mt Gladstone – Rotterdam 10 44.212 0.987
Average of the T/C Routes 115456 369
Baltic Exchange Panamax Index 7175 (UP 25)
Route Number Description Weighting Average Movement
P1A_03 74000mt Transatlantic RV 25 65395 150
P2A_03 74000mt SKAW-GIB/FAR EAST 25 74498 129
P3A_03 74000mt Japan-SK/Pacific/RV 25 50844 381
P4_03 74000mt FAR EAST/NOPAC/SK-PASS 25 40097 160
Average of the T/C Routes 57709 206
Baltic Exchange Supramax Index 5000 (UP 23)
Route
Number Description Weighting Average Movement
S1A Antwerp – Skaw Trip Far East 12.5 60375 193
S1B Canakkale Trip Far East 12.5 60417 -16
S2 Japan – SK / NOPAC or Australia rv 25 50394 736
S3 Japan – SK Trip Gib – Skaw range 25 47491 164
S4A US Gulf – Skaw-Passero 12.5 70158 -192
S4B Skaw-Passero – US Gulf 12.5 31491 61
Average of the T/C Routes 52276 230
The route(s) below do not form part of the index calculation
S5 W.Africa via ECSA to FarEast 0 61023 166
S6 Jpn-SK trip via Aus/India 0 50573 630
S7 EC India – China 0 70038 1276
Baltic Exchange Handysize Index 2313 (UP 29)
Route
Number Description Weighting Average Movement
HS1 Skaw – Passero trip Recalada – Rio de Janeiro 12.5 21114 78
HS2 Skaw – Passero trip Boston – Galveston 12.5 21371 107
HS3 Recalada – Rio de Janeiro trip Skaw – Passero. 12.5 45394 -73
HS4 US Gulf trip via US Gulf or NCSA to Skaw – Passero 12.5 46875 240
HS5 SE Asia trip via Australia to Singapore – Japan 25 35736 929
HS6 S Korea – Japan via NOPAC to Singapore-Japan 25 34057 714
Average of the T/C Routes 34293 455
zna li netko kad će skupština i objava rezultata za 2007?[bye]
hvala!
zna li netko kad će skupština i objava rezultata za 2007?bye
hvala!
A kako će ti to pomoći ???????????????????????
e, rhino3, a da ti malo ugasiš kompjuter na par tjedana i odeš lovit razgolićene komade….[proud]
zatrpao si, brate, temu silnim uglavnom nikome korisnim postovima, pusti da se naš brodar malo oladi od ove južine, da otplovi malo do hladnijih dalekoistočnih mora.
pa kad se vrati otamo, onda ožeži, onda ćeš imati prilike cvast od sreće, zbrajat prinose i komunicirat s ekipom koja će se tada vratit u ovu dionicu.
doduše, ulaz će im biti malo viši, ali šta se tu može.
sad bez zeze: oladi malo, kad se stvore uvjeti da fondovi krenu, ATPL će postati najbrže rastuća dionica na ZSE. niti ti niti ja ne možemo utjecati kada će to biti.
dakle, be cool, man![cool]
čitam danas prilog businessa.hr o 12 najvećih otvorenih fondova i njihovim portfeljima.
evo što koji od njih ima npr u svojem portfelju:
Prospectus JIE, imovina 209 mil. kn
ATPL
Ilirika JIE, imovina 410 mil. eura
ATPL 4,80 %
DRYS 3,54 %
Select Europe, imovina 369 mil. eura
ATPL 2,56 %
Ilirika JIE Balanced, imovina 160 mil. eura
ATPL 3,87 %
DRYS 3,86 %
Erste Balanced, imovina 494 mil. eura
ATPL 3,28 %
* stanje s 31. siječnja 2008.
U tome i je problem, što je svi imaju i ne žele više podebljavati se ovom dionicom!
evo da se malo ovdje ukljucim..
čudnovati su postali naši brodari, pročitajte ovaj članak http://seekingalpha.com/article/66266-dry-bulk-shipper-anomaly-in-spot-pricing-creates-buy-opportunity?source=yahoo
u ovom trenutku DRYS -1.92
GNK -1.77
DSX -2.87
Dionice padaju unatoč lijepim preduvjetima citiram “The rates for chartering vessels for 1 to 2 year periods are far greater than the spot rate. Usually it’s the other way around.” Za ostatak pročitajte članak.
Danas je loš dan na svjetskoj burzi za brodare i mislim da će se to sutra odraziti i na našim makar nema razloga. Međutim početkom sljedećeg tjedna očekujem suprotno. A to znači sutra ako počne loše ili sa stagnacijom ne bi bilo loše ući ATPL-R-A…
Nadam se kvalitetnim odgovorima da me se razuvjeri.
čitam danas prilog businessa.hr o 12 najvećih otvorenih fondova i njihovim portfeljima. evo što koji od njih ima npr u svojem portfelju: Prospectus JIE, imovina 209 mil. kn ATPL Ilirika JIE, imovina 410 mil. eura ATPL 4,80 % DRYS 3,54 % Select Europe, imovina 369 mil. eura ATPL 2,56 % Ilirika JIE Balanced, imovina 160 mil. eura ATPL 3,87 % DRYS 3,86 % Erste Balanced, imovina 494 mil. eura ATPL 3,28 % * stanje s 31. siječnja 2008.
S time da su neki od njih prodavali i to ohohoho… toliko o stabilnosti dionice zahvaljujuci fondovima…
http://www.poslovni.hr/72070.aspx
Moreplovci, ajde vi recite sto ovo znaci?
Mislim da su do sada Kinezi kočili pregovore sa brodarima dok im se ne ispune neki ustupci.
Isto se događalo i sa rudnicima…
Traže veće ustupke i prava i koče pomalo neke grane tako da na burzama to izaziva lom.
Sad kad se dogovore više neće biti zastoja i sve će krenuti …
Kolač ide EU, a Kinezima kolačić po kolačić…cijela slastičarna…
U tome i je problem, što je svi imaju i ne žele više podebljavati se ovom dionicom!
podebljavat će se oni, itekako!
samo treba bit strpljiv.
S time da su neki od njih prodavali i to ohohoho… toliko o stabilnosti dionice zahvaljujuci fondovima…
prodavat će oni još, u to ne treba sumnjati.
ali da će se još itekako kupovati, u to treba sumnjati još manje.
[cool]