Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ostavio bi ju ipak je to rast na 365 dana na nekakvih 900 kn (nisam neki matematičar ovo je od oka bio izračun)
NEW YORK (AP) — Shares of drybulk shippers slipped in trading Tuesday, as investors seemed to slough off news of new charter contracts and a key shipping index edging upward.
Dahlman Rose analyst Omar Notka said that as more ships are secured under time charters, demand is increasing on the spot market, which in turn, is driving up vessel rates.
ADVERTISEMENT
For example, a three-year contract for a Capesize vessel was signed Monday for $100,000 per day, Notka said. Last week, the same vessel was signed to a five-year contract at $79,500 per day.
Capesize vessels are so named because they are too large to fit through the Panama or Suez Canal and must instead sail around the Cape of Good Hope or Cape Horn to travel between oceans.
Diana Shipping Inc. said Tuesday it signed two long-term charters for two of its Capesize vessels now being built.
Notka said the charter activity suggests that the sector may be poised for another bullish run.
“The rampant trading with time charters of various length on the same vessel is reminiscent of much of 2007, with active trading of vessels spurring a move to record high spot rates,” he said.
Daily rates for all sizes of drybulk carriers rose Tuesday, and all but Panamax vessels were higher than last week. Panamax vessels slipped 8.2 percent from last week to $56,795, but the rates are still significantly higher that the $36,172 per-day rate seen one year ago.
Panamaxes are the largest vessels that can fit through the locks of the Panama Canal.
The Baltic Dry Index, which is managed by the Baltic Exchange in London, rose 16 points Tuesday to close at 7,312 — 59 percent higher than it closed on the same day last year.
The index, which measures drybulk shipping rates on 40 routes across the world, set an all-time high of 11,039 in mid-November.
In afternoon trading, DryShips Inc. lost $4.80, or 5.7 percent, to $79.98, and Diana Shipping Inc. fell 16 cents to $30.86.
Navios Maritime Holdings Inc. retreated 30 cents, or 2.4 percent, to $12, and Genco Shipping & Trading Ltd. slipped 47 cents to $62.75.
Excel Maritime Carriers Ltd. sank $1.60, or 4.4 percent, to $34.73, while Quintana Maritime Ltd. fell 46 cents to $22.93.
Euroseas Ltd. slipped 14 cents to $13.35, and Danaos Corp. lost 51 cents to $28.
Bucking the trend was Eagle Bulk Shipping Inc., which rose 22 cents to $27. Eagle reports fourth-quarter earnings Wednesday.
Ide to up, no frks at all.[thumbsup]
Razlog je jasan. Samo se nadam da se radi o kineskom pregovaračkom blefu.
I ja se nadam. Inace ce capesize Atlantske morati ploviti za džabalesku.
De Davids, ajd malo nabaci analize za taj Drys…
ashrak: ” Razlog je jasan. Samo se nadam da se radi o kineskom pregovaračkom blefu. ” I ja se nadam. Inace ce capesize Atlantske morati ploviti za džabalesku. De Davids, ajd malo nabaci analize za taj Drys…
Ma znam da naši brodari nemaju capesizove, samo da li to znaju naši investitori tipa Gatara & co.? BDI, kao skupni index im je sveto pismo, a kako capesizovi rapidno vuku ovaj index gore ili dolje, to sam zbog gornjeg malo zabrinut.
Tko se na ZSE-u brine za BPI, BSI i BHSI!
Tu bi se moglo raditi o tome da je cijena željezne rudače otišla previše gore, pa tako i cijene čelika. Kupci očekuju da je to oštar peak, i očekuju korekciju cijene, tzv buyers panic. Zato smanjuju narudžbe. To sve skupa ne traje dugo, i nema opasnosti da neće biti potražnje za brodovima, samo će zaustaviti jak uzlet BDI. Ako se ne varam DRYS ima dio flote u spot cijenama, pa mu to možda utječe na kratkoročna očekivanja. Na dugoročne ugovore koje imaju naši brodari mislim da nema toliko utjecaja.
Isprike, nisam stručnjak, ovo sam surfao po netu i tražio objašnjenja, molim da me se ispravi ako pišem nešto što nije točno.
Tu bi se moglo raditi o tome da je cijena željezne rudače otišla previše gore, pa tako i cijene čelika. Kupci očekuju da je to oštar peak, i očekuju korekciju cijene, tzv buyers panic. Zato smanjuju narudžbe. To sve skupa ne traje dugo, i nema opasnosti da neće biti potražnje za brodovima, samo će zaustaviti jak uzlet BDI. Ako se ne varam DRYS ima dio flote u spot cijenama, pa mu to možda utječe na kratkoročna očekivanja. Na dugoročne ugovore koje imaju naši brodari mislim da nema toliko utjecaja. Isprike, nisam stručnjak, ovo sam surfao po netu i tražio objašnjenja, molim da me se ispravi ako pišem nešto što nije točno.
Nisam strucnjak, ali mislim da je alkar Zmrklic pogodio u sridu.
Samo kratka opaska – BDI od 7000 + je nesto uistinu fenomenalno.
e, ljutiti teoretičari fondovske zavjere, jedno glupo pitanje: bi potpisali da ATPL u prosjeku raste 0,1 posto dnevno do kraja godine? ili bi odmah prodali da ste sigurni u takav scenarij?
Dobro pitanje. Ja potpisujem iako vjerujem i u vise kod ATPL.
Cijenu brazilske rudače kinezi su već zaključili s 65 % povećanja cijene, a australci svakako neće pristati na manju cijenu. Kako ovi ugovori, ako se ne varam, stupaju na snagu u travnju to očekivana korekcija cijene (buyers panic) bi mogla utjecati samo na cijenu rudače na spotu i ne imalo utjecaja na smanjenje kineskog izvoza čeličnih proizvoda. Uostalom podaci kineskog ministarstva trgovine se odnose na proteklo razdoblje.
Međutim u cijeloj priči je nelogično da bi Baosteel Corp. s BHP Bilitonom početkom godine zaključio long-term contract o isporukama 60 % većih količina rudače ukoliko bi im potražnja za gotovim proizvodom opadala. Zbog toga smatram da se radi o podatku iznesenom za potrebe tekućih pregovora o cijeni s australskim rudarima.
Ni ja nisam stručnjak, pa molim ispravke i objašnjenja.
I ako netko može odgovoriti, koliko njihov izvoz može utjecati na pad uvoza sirovine, s obzirom na domaću kinesku potrošnju i potrebno ulaganje u infrastrukturu.
ashrak: ” Razlog je jasan. Samo se nadam da se radi o kineskom pregovaračkom blefu. ” I ja se nadam. Inace ce capesize Atlantske morati ploviti za džabalesku. De Davids, ajd malo nabaci analize za taj Drys…
Koliko ja znam Atlantska nema capesize bulkove(?).
Dosada su cape/pana/supra/handy indexi rasli i padali zajedno a ove godine ocekujem razdvajanje tako da bi IMHO capesize index mogao slabije rasti i jace padati od ostalih. Nesto kao ovo ispod od jucer.
Bilo kako bilo, to nece utjecati na ATPL jer su gospari old school … oni imaju svoj handy-panamax market vec desetljecima, prosiruju ga i produbljuju i mislim da zasluzuju sve cestitke za strpljenje i odlican management. Po ugovorima za novogradnje se vidi da je to (pre)iskusna ekipa koja je NA VRIJEME sve rijesila sto je u shippingu najvaznije. [thumbsup]
Jedino bi volio da raspisu novu emisiju dionica (recimo cca 2000 HRK/kom) i tako rijese kredite u dogledno vrijeme. [cool]
Mislim da bi im to dalo dodatni boost na profitabilnost i spustilo P/E.
Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices
26 February 2008
Baltic Exchange Dry Index TM 7312 (UP 16)
Baltic Exchange Capesize Index TM 10175 (DOWN 71)
Baltic Exchange Panamax Index TM 7143 (UP 83)
Baltic Exchange Supramax Index TM 4942 (UP 20)
Baltic Exchange Handysize Index TM 2262 (UP 20)
Jozo – hmm
Potencijalni pad izvoza čelika, koji se neće vjerojatno dogoditi, bi utjecao na handy najviše.
Nadalje
Možeš li objasniti zašto ovo :
Dosada su cape/pana/supra/handy indexi rasli i padali zajedno a ove godine ocekujem razdvajanje tako da bi IMHO capesize index mogao slabije rasti i jace padati od ostalih.