Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
@blacksky Evo probat ću ja shvatit prvi dio pitanja! Hipotetski rečeno, dionica ATPL 01.01.2008. vrijedi 3500 kuna. Firma tijekom 2008. ne kupi niti jedan novi brod pa nema novih vozarina, ne kupi niti jedan novi hotel pa nema novih noćenja, ne kupi niti jedan novi avion…i tako dalje… Uglavnom, nema novih prihoda u 2008. nego samo one iste kao u 2007! Da li bi to trebalo značiti da će vrijednost dionice 31.12.2008. godine biti 3500 kuna? Jel to tvoje pitanje?
U načelu se slažem sa tobom misko ( govoreći općenitim primjerom ), ali što bi se desilo da dotično poduzeće u tekučoj godini popravi postojeću kvalitetu poslovanja, primjerice smanji troškove poslovanja nekakvom reorganizacijom ili otplati neki dugoročni kredit ili nešto treće i na taj način opet poveća prihode uz postojeći obujam poslovanja?
Ne govorim konkretno o ATPL, već opčenito o strategijskom menađmentu, ako ne baljezgam gluposti
[smiley][smiley]
Dali bi u tom slučaju, ako ne griješim trebala rasti vrijednost?
[undecid][undecid][undecid][undecid]
Top bid CIJENA KOLIČINA
2.751,00 3
2.750,00 124
2.730,03 36
2.725,00 179
2.700,10 29
2.700,01 5
2.700,00 32
2.670,00 2
2.664,00 10
2.663,50 4
Top ask CIJENA KOLIČINA
2.765,00 24
2.768,00 3
2.768,99 9
2.769,00 2
2.770,00 15
2.779,00 7
2.779,90 6
2.789,00 5
2.797,00 16
2.797,99 15
Imperial (75,510 dwt, 14/38.1L 14.5/38.1B, 2007-built) delivery U.S. Gulf 5-7 Mar, redelivery Singapore/Japan, $72,500 daily plus $1,150,000 ballast bonus. (Dong Lin)
Još malo i charterer na spotu neće gubiti ništa (posjećam da postoji info da je Imperial u jednogodišnjem T/C-u do jeseni po 77.000).
Kao što Conan kaže – dobar stav, samo kod brodara je specifično to što se vrijednost imovine (brodova) dosta mijenja kako se mijenja stanje na tržištu, a te promjene najčešće nisu evidentirane u izvješćima. Ili ako jesu (JDPL), onda novo stanje dobiješ na isteku godine (BV). Pa sad ti čekaj godišnje izvješće (ako se u njemu nova vrijednost uopće evidentira) pa po njemu kupuj, ili računaj unaprijed sam (NAV). Eto, jedan pogled na to.
Imperial (75,510 dwt, 14/38.1L 14.5/38.1B, 2007-built) delivery China 1-10 Feb, redelivery worldwide, 3 months, $49,500 daily. (Taiwan Maritime Tran)
ovo stoji na lloyd’s listu od petka,špancir, gdje si našao taj podatak?
Raportirano na Lloyds-u:
Petak , 15.02.08.
Imperial (75,510 dwt, 14/38.1L 14.5/38.1B, 2007-built) delivery China 1-10 Feb, redelivery worldwide, 3 months, $49,500 daily. (Taiwan Maritime Tran)
Srijeda , 20.02.08.:
Imperial (75,510 dwt, 14/38.1L 14.5/38.1B, 2007-built) delivery U.S. Gulf 5-7 Mar, redelivery Singapore/Japan, $72,500 daily plus $1,150,000 ballast bonus. (Dong Lin)
Mislim da je Taiwan Maritime uzeo Imperial početkom veljače u podnajam na 3 mjeseca po 49.500 i početkom ožujka dao brod u spot Dong Linu po 72.500+BB.
U grubo:
Imperialov originalni charterer gubi 3 mjeseca po 27.500 (77.000 – 49.500) $d.
Taiwan Maritime zarađuje na ovom spotu 23.000 $d (72.500 – 49.500)
ATPL cijelo vrijeme dobiva isto : 77.000 $d
Brodarski stručnjaci , molim komentar na gornje ideje malog Ivice……
Molim Vas može li netko poslati k/p.
Unaprijed hvala![yawn]
Top bid
CIJENA KOLIČINA
2.750,02 26
2.750,00 17
2.730,03 36
2.726,00 11
2.725,00 179
2.710,00 35
2.702,00 10
2.701,50 5
2.700,01 5
2.700,00 116
Top ask
CIJENA KOLIČINA
2.768,00 14
2.769,00 34
2.775,00 30
2.778,00 3
2.778,80 10
2.779,00 85
2.779,90 6
2.780,00 20
2.789,00 5
2.790,00 8
Izgleda da ljudi pocinju shvacati kako su brodari cash making machines na ovim razinama vozarina.
a kako bi rekli nasi ljudi CASH IS KING!
especially if you are in recesion, a sva sreca sto nismo![lol] [lol] [lol]
sve je ovo jos slabo da ova korekcija nije tako duga vec bi gledali ATPL na preko 3000… jedna od boljih prilika za kupnju [cool]