Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
luda krava: ” evo malo prepisivanja sa Yahoo-a!!! Da se nađe! average Q1 2007 was 4669 average Q1 2008 is until now 6961 [cool][cool][cool] ” ..ko o čemu.. jel ti to prosječan BDI za 2007/2008 ili? @Beaver NAV (net asset value) koristimo umjesto BV-a, jer bolje prikazuje stanje stvari. Naime, brodarima je K/P brodova uobičajena aktivnost, štoviše, može se reći da su lako unovčivi (pogotovo u ovom razdoblju), te bi i ATPL mogla relativno brzo prodati cijelu svoju flotu. Stoga kod valuacije brodara NAV je jedan od ključnih podataka. Možda lupetam ..u svakom slučaju, tako nekako [tongue]
Ako i prodaju sve brodove imat će veeeliiki prihod i veeeliikuu dobit i sve to ulužiti nešto jako veeeliikoo i dobro.Što fali??[lol] [lol]
sakai mislim da nisi u potpunosti shvatio moje pitanje (ili ga ja nisam dovoljno protumačio – možda je ovo 2. u pitanju)
recimo (ne znam ni sam koliko atpl ima trenutno brodova ali recimo nek ima 20) i ne planira (neznam uopće što oni planiraju, znam da su dogovorili nekoliko brodova za kupnju) ali recimo da ne planiraju kupiti jedno 1 godinu niti jedan brod, zašto raste/pada cijena i koliko bi mogla (u %) kada on neće uzimati niti dogovorati 1 godinu kupnju brodova (niti prodaju) (znam da utječe pravilo na ponudu pravilo očekivanja kupaca/prodavača na cijenu ali ne može ona biti veća od nekih 3-5 % u roku godinu dana ili?)
2. stvar recimo atpl na dan 1.5.2008. vrijedi recimo 3100 kn a 3.5. objave da će kupiti recimo 3 broda koji će biti u pogonu recimo 1.12. hoće li dionica jako porasti (recimo 10%) samo na tu vjest ili će ona tek porasti na dan 1.12. (na tih 10%) kada krenu brodovi ploviti ili će tek porasti (nakon nekih pola godina što su počeli zarađivati za atpl ne više 10 nego recimo 13-15%)?
3. stvar što je s dividendom i kolika bi mogla iznositi i kada se isplaćuje ako postoji
4. stvar čitao sam da je u 2007. prihod od prijevoza iznosio 75% od aviona 20% od turizma 5% (ili obratno za ovo dvoje nemojte me flameat zbog ovoga) kakvo je stanje danas tj. je li porasla zarada u odnosu na prošlu godinu od aviona i hotela i jel zna netko napisati u brojkama neto dobit od prijevoza aviona i hotela hvala na odgovorima
stari, ja tebe i dalje ne kuzim, barem prvi dio pitanja (?)
sto se tocke 2. tice, to nitko ne zna, da zna onda bi dionicarstvo bila matematika a ne polu-kocka.
dividenda, suska se izmedju 6-12 dolara. Isplacuje se negdje ove godine[wink] (kaj te briga ak si dugorocni ulagac)
ne brini za avione i hotele. Oni su niskoprofitabilni i osiguravaju stabilnost tvrtke u turbulentim vremenima IMHO.
2. stvar recimo atpl na dan 1.5.2008. vrijedi recimo 3100 kn a 3.5. objave da će kupiti recimo 3 broda koji će biti u pogonu recimo 1.12. hoće li dionica jako porasti (recimo 10%) samo na tu vjest ili će ona tek porasti na dan 1.12. (na tih 10%) kada krenu brodovi ploviti ili će tek porasti (nakon nekih pola godina što su počeli zarađivati za atpl ne više 10 nego recimo 13-15%)?
u takvom slučaju to najčešće ovisi o trenutnom raspoloženju na marketu. ako bi prva vijest pala u loše vrijeme cijena možda uopće ne bi reagirala nego tek jednom kasnije. a ako padne u doba dobrog sentimenta, može lako odraditi odmah veliki rast.
recimo (ne znam ni sam koliko atpl ima trenutno brodova ali recimo nek ima 20) i ne planira (neznam uopće što oni planiraju, znam da su dogovorili nekoliko brodova za kupnju)
e moj blacksky:
a kako bi bilo da recimo odes na stranicu http://www.atlant.hr pa kliknes flota pa pobrojis.
jos bolje ti ide pod kretanje brodova. ili kako bi bilo da se o dugorocnim planovima uprave informiras u
atlant bulletinu?
@blacksky
Evo probat ću ja shvatit prvi dio pitanja!
Hipotetski rečeno, dionica ATPL 01.01.2008. vrijedi 3500 kuna. Firma tijekom 2008. ne kupi niti jedan novi brod pa nema novih vozarina, ne kupi niti jedan novi hotel pa nema novih noćenja, ne kupi niti jedan novi avion…i tako dalje… Uglavnom, nema novih prihoda u 2008. nego samo one iste kao u 2007!
Da li bi to trebalo značiti da će vrijednost dionice 31.12.2008. godine biti 3500 kuna?
Jel to tvoje pitanje?
@blacksky
Evo probat ću ja shvatit prvi dio pitanja!
Hipotetski rečeno, dionica ATPL 01.01.2008. vrijedi 3500 kuna. Firma tijekom 2008. ne kupi niti jedan novi brod pa nema novih vozarina, ne kupi niti jedan novi hotel pa nema novih noćenja, ne kupi niti jedan novi avion…i tako dalje… Uglavnom, nema novih prihoda u 2008. nego samo one iste kao u 2007!
Da li bi to trebalo značiti da će vrijednost dionice 31.12.2008. godine biti 3500 kuna?
Jel to tvoje pitanje?
ako je, najjednostavnije mu je pročitati za početak Kostolany-a “Izazov burze”
Vaš link
DRYSHIPS INC. (NasdaqGS:DRYS)
Last Trade: 84.51
Trade Time: 2:44PM ET
Change: 3.78 (4.68%)
Prev Close: 80.73
Open: 83.37
Bid: 84.40 x 300
Ask: 84.47 x 200
1y Target Est: 112.00
bwsmp: ” …a gdje je Strawinsky? ” odavno se preselio na drugi brod…. [bye]
riskantno je skakati s čamca na čamac, možeš ozljediti prepone.[wink]
Prodaja broda je izvaredan prihod, te kao takav ne znači puno. Ono najbitnije što određuje svaku kompaniju je mogućnost zarađivanja u budućnosti, što opet ima veze sa fazama razvoja kompanije jer niti jedna kompanija ne može beskonačno rasti. Kada je kompanija max narasla i uvjetno rečeno više ne može rasti, a i dalje ipak dobro zarađuje motiv za držanje dionica je dividendni prinos, a ako nas ne zadovoljava dionice ćemo prodati jer kapitalnog prinosa teoretski više nema, dok ga špekulativno može biti. Brodarska kompanija nije telekom kompanija, ali najprije univerzalan pa selektivan pristup…
NAV ipak ne bi trebao ništa značiti, ako ništa onda bar radi toga jer postoji x drugih pokazatelja, jer sa čekićem ne možeš vidu zavidati…
To Beaver:
Krivo , skroz krivo.
NAV znaci jako puno.
Ovo je prijevoznik i firma vrijedi koliko mu brodovi vrijede a u njihovu cijenu je ukljucen buduci cashflow.
Prodaja broda je cash in i ako imaju ROE na sta ja znam avionima 15% a na brodovima 8% onda puno znaci..
Kolega Beaver ima načelno dobar stav, ali u praksi načela rijetko funkcioniraju u potpunosti. Nisam stručnjak za brodare, čitam one koji više znaju i uvjerili su me da valuation po NAVu ipak znači puno. Ali kratki podsjetnik svima: ATPL nisu samo brodovi.