Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
DRYS se trži iznad NAV-a dok ATPL dosta ispod.
Jel’ možeš reći koliko! I da li je to primjenjivo na naše brodare. Znači JDPL ima NAV oko 900,00 kn i da li bi u svijetu brodara bilo normalno da se trži uz premiju, a ne diskont?
Hvala Shogun, kolika je tvoja projekcija ATPL i JDPL za 2008. godinu, mislim na najveću cijenu?. Hvala
Zar nije ovo win-win situacija? Veća cijena oslikava i veću potražnju za željeznom rudom, time i za prijevozom, što znači veće vozarine. Također, veća cijena rude znači i veću vrijednost brodova(?), a time i porast NAV-a?
Ili lupetam?
Lupetati je blaga riječ, jednostavno nevjerovatno razmišljanje!
Mislim da se ne radi o lupetanju nego o logičnom pristupu.Povećanje cijena željezne rudače podiže i cijenu
čelika,a samim time će izgradnja novih brodova biti veća,a to mjenja vrijednost i starih brodova.Logično na više.Materijalna imovina raste.
Istovremeno to bi moglo smanjiti izgradnju novih brodova,tj dodatno povečati potražnju i dodatno povečati
vozarine, a to bi doprinijelo povećanju budućeg NAV-a.Na našu sreću sve ovo samo doprinosi potencijalnom
rastu dionica svih brodara i našoj većoj zaradi.
Maknou se ovaj veci nalog na prodaji, da je kupnja jaca danas bi moglo dosta visoko.
Hvala Shogun, kolika je tvoja projekcija ATPL i JDPL za 2008. godinu, mislim na najveću cijenu?. Hvala
Ako BDI ponovi vrijednosti iz 11mj. ATPL 4500, JDPL 1100kn to su konzervativni targeti i odgovaraju DRYS-u preko 120$. Čak bi se to moglo očekivati krajem 6 mj. Naravno osnovni uvijet je da je ovo dno CROBEX-a, i da nebude većih potresa na dioničkim tržištima u svijetu.
Mislim da je NAV DRYS-a bio oko 70$.
I ATPL i JDPL bi trebali imati jake prve kvartale bez obzira što je indeks pao u to vrijeme, također u usporedbi sa 4Q2007. Dok bi DRYS mogao imati slabiji EPS nego za zadnji kvartal.
Malo je nezhvalno davati nekakve prognoze, ali vjerujem da će US tržište eventualni daljnji rast BDI-ja dobro honorirati,ali još ne kupuju budućnost nego je po meni ovo odraz sadašnjeg rasta indeksa. Kad mi i oni počnemo kupovati budućnost vjerovatno će biti vrijeme za profit taking za srednjoročne investitore. (kao što je to bio slučaj sa cijenom 3800).
Ja ulažem na temelju ovih riječi, mada bi danas bio rađedeblje u INGRA-i nego u ATPL.
DRYS se trži iznad NAV-a dok ATPL dosta ispod. ….
Zar to nije vrijedilo dok je DRYS bio preko 100 USD? Ne znam koliki je NAV DRYS-a, ali nekako držim da bi trebao biti preko trenutne cijene (80 USD).
Hm, ili se ono spominjalo da je na cca 2xNAV kad se tržio po ATH 131? To se prisjećam starih postova naših vrlih kolega. Onda bi mu NAV trebao biti oko 70, sad vjerovatno i više?
BDI Baltic Exchange Dry Index 7319 DOWN 62
BCI Baltic Exchange Capesize Index 9875 DOWN 320
BPI Baltic Exchange Panamax Index 7653 DOWN 124
BSI Baltic Exchange Supramax Index 4820 UP 204
BHSI Baltic Exchange Handysize Index 2198 UP 32
DRYSHIPS INC. (NasdaqGS:DRYS)
Pre-Market: 83.55 Up 2.82 (3.49%) as of 8:12AM ET on 02/19/08
evo malo prepisivanja sa Yahoo-a!!! Da se nađe!
average Q1 2007 was 4669
average Q1 2008 is until now 6961
[cool][cool][cool]
WEEKLY MARKET REPORT 2008 / Week 7
Following the return of the “giant” from the lunar holidays, news,
analyses as well as rumors about the expected growth of the 4th
strongest economy in the world (no.1 in importance as shipping is
concerned) dominate the boards across the shipping sector.
China’s exports in January alone increased by 26.7% to USD 109.7
billion, the biggest year-on-year rise in six months. T he imports
(which are mainly raw materials) jumped by 27.6% to USD 90.2 billion,
the biggest increase in almost two years giving a trade surplus of USD
22.7 billion last month, compared with USD 15.9 billion a year
earlier.
Inače usput rečeno odakle vam NAV i zašto je on bitan.
NAV je bitan za investicijske kompanije, odnosno drugim riječima taj termin označava vrijednost svake dionice dotične kompanije, a sve radi toga jer navedene kompanije objedinjuju imovinu investitora, te shodno tome moraju razdijeliti i potraživanja prema toj imovini…
evo malo prepisivanja sa Yahoo-a!!! Da se nađe! average Q1 2007 was 4669 average Q1 2008 is until now 6961 [cool][cool][cool]
..ko o čemu.. jel ti to prosječan BDI za 2007/2008 ili?
@Beaver
NAV (net asset value) koristimo umjesto BV-a, jer bolje prikazuje stanje stvari. Naime, brodarima je K/P brodova uobičajena aktivnost, štoviše, može se reći da su lako unovčivi (pogotovo u ovom razdoblju), te bi i ATPL mogla relativno brzo prodati cijelu svoju flotu. Stoga kod valuacije brodara NAV je jedan od ključnih podataka. Možda lupetam ..u svakom slučaju, tako nekako [tongue]