Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Možda noviji brodovi imaju više cargo-prostora, pa stane više železa
Mozda stariji brodovi placaju vise osiguranja za teret i brod [huh]
zmrklic:
”
Možda noviji brodovi imaju više cargo-prostora, pa stane više železa
”
Mozda stariji brodovi placaju vise osiguranja za teret i brod [huh]
Pretpostavljao sam da je to trošak brodovlasnika, ali možda fakat nije…
Zar nije ovo win-win situacija? Veća cijena oslikava i veću potražnju za željeznom rudom, time i za prijevozom, što znači veće vozarine. Također, veća cijena rude znači i veću vrijednost brodova(?), a time i porast NAV-a? Ili lupetam? Lupetati je blaga riječ, jednostavno nevjerovatno razmišljanje!
Blizu je ali je dosao do zakljucka krivim putem. Veca cijena iron orea = veca cijena celika = vise cijene novogradnji = vece cijene postojecih brodova = veci NAV.
Ovo bi mogao biti veliki udar na NB market u kojem ce ATPL profitirat za pop…dit jer su ugovorili novogradnje prosle godine [thumbsup]
Stvarno smiješno. Sad bumo gledali i koji je mjesec proizvodnje brod?
Da li je možda 12 mj. 2001 ili 1 mj. 2002 ?!? [shocked]
Ovaj drugi sigurno može postići 20% veću vozarinu. Jel?
Možda da gledamo i koliko konja ima?
@Beaver
Moj post je bio namijenjen onima koji ipak nešto razumiju.. ili bar argumentiraju svoje istupe. Kvalitetan prvi post, nema šta.
@dborak
Na taj uzročno/posljedični lanac sam i mislio, porast NAV-a zbog povećanja vrijednosti brodova zbog porasta cijene željezne rude, u smislu njihovog sastavnog materijala, a ne u smislu tereta koji prevoze.. malo sam skratio svoj post, smatrao sam da se podrazumijeva na što mislim..
Beaver: ” Zar nije ovo win-win situacija? Veća cijena oslikava i veću potražnju za željeznom rudom, time i za prijevozom, što znači veće vozarine. Također, veća cijena rude znači i veću vrijednost brodova(?), a time i porast NAV-a? Ili lupetam?
Lupetati je blaga riječ, jednostavno nevjerovatno razmišljanje! ”
Blizu je ali je dosao do zakljucka krivim putem. Veca cijena iron orea = veca cijena celika = vise cijene novogradnji = vece cijene postojecih brodova = veci NAV. Ovo bi mogao biti veliki udar na NB market u kojem ce ATPL profitirat za pop…dit jer su ugovorili novogradnje prosle godine [thumbsup]
Evo i par citata s Bloomberga:
…
JFE and Wuhan Iron & Steel Co. paced gains by steelmakers in Asian trading on optimism they will increase prices they charge automakers and shipbuilders after the accord with Brazil’s Vale, the world’s biggest exporter of iron ore.
…
Cash Prices
Soaring demand for cars and ships in China is stoking Asian appetite for steel, allowing Nippon Steel, Posco and rivals to raise product prices.
izvor: http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=a5Ni9DeUZNnw&refer=home
4SALE: ” @zare bi li u rentacaru platio istu lovu za isti tip auta star 2 i 7 godina? ” Stvarno smiješno. Sad bumo gledali i koji je mjesec proizvodnje brod? Da li je možda 12 mj. 2001 ili 1 mj. 2002 ?!? [shocked] Ovaj drugi sigurno može postići 20% veću vozarinu. Jel? Možda da gledamo i koliko konja ima?
To cemo razmatrati kad ATPL bude na oko 4800-5000. To su vec finese za fine tuning realne cijene … [cool]
kerefek76:
”
4SALE: ” @zare bi li u rentacaru platio istu lovu za isti tip auta star 2 i 7 godina? ” Stvarno smiješno. Sad bumo gledali i koji je mjesec proizvodnje brod? Da li je možda 12 mj. 2001 ili 1 mj. 2002 ?!? [shocked] Ovaj drugi sigurno može postići 20% veću vozarinu. Jel? Možda da gledamo i koliko konja ima?
”
To cemo razmatrati kad ATPL bude na oko 4800-5000. To su vec finese za fine tuning realne cijene … [cool]
ABS i el.podizace stakla[lol]
Ne pamtim ovako jaku kupnju na ATPL
Kupnja Cijena
5 2.605,01
6 2.605,00
4 2.604,00
7 2.603,01
3 2.602,01
” Rentacar vozi ljude (kupca) a bulkeri voze željeznu rudaču koja nema baš neko mišljenje oko toga koliko joj je komforan prijevoz.
stari moj, iznenadio bi se koliko je ova brazilska rudaca samosvjesna i razmazena…
Da li možda može netko izračunat vrijednost NAV-a. Ako je sadašnja vrijednost DRYS oko 80 $ i P/E oko 9, ATPL 2600 kn i P/E oko 19, znači da DRYS kada bi prema analitičarima došli do 160$ bi im P/E bio oko 19, znači na razinama sadašnje ATPL. ATPL daje malu dividednu a P/S je oko 130 kn, dok DRYS daje navodno veću. Koliko zapravo vrijedi ATPL (po imovini) a koliko DRYS, jeli Cijena oko 3800 po kojoj sam se i ja ukrcavao prevelika. Molim samo dobronamjerna razmišljanja bez bahatih komentara. Hvala
DRYS se trži iznad NAV-a dok ATPL dosta ispod.
P/E je različit jer DRYS ima 75% flote na spotu i zadnja dva kvartala (poznata) su bili povijesni vrh BDI-ja.
Znači da DRYS efikasnije koristi spot vozarine i samim time je značajnije izložen oscilacijama indeksa.
Kod ATPL i svih naših brodara je situacija dručkija, pogotovo kod ATPL koja još ima niskoprofitabilne djelatnosti (u odnosu na brodove). Komparaciju treba tražiti sa DSX, EGLE u slučaju JDPL-a.
Cijena od 3800 se sada čini velika, ali sa vozarinama na 11 000 bodova je realna i sa crobexom na 5500.
Utješno je da su i mnoge druge dionice jako korigirale neovisno o BDI indeksu, a niti je sadašnji oporavak istog kompeziran, tako da je za ATPL važnija priča oko tržišta nego sa matičnim biznisom.
Gledajući dulji horizont (npr. objava prvog kvartala) ATPL će vratiti dobar dio izgubljenog.