Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,32 | 14.643 | 346 | 42,40 | 44,90 | -0,24% |
misko: ” Pozdrav glasnogovornicima Atlantske plovodbe na neodređeno! ” A di ćeš? Odredi se malo.. ipak si nam ti važna karika s pogledom na upravnu zgradu.. [thumbsup]
Ma neću ja nigdje, samo pozdravi dobrodošlice drugim kolegama![thumbsup]
@Techman & Co.
Zar nije ovo win-win situacija? Veća cijena oslikava i veću potražnju za željeznom rudom, time i za prijevozom, što znači veće vozarine. Također, veća cijena rude znači i veću vrijednost brodova(?), a time i porast NAV-a?
Ili lupetam?
BTW, evo još 2 zanimljiva članka:
Asian Stocks Rise for First Week This Year; Shipping Lines Gain
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=aDw86lvLAP9k
More Vessels Needed
China Shipping, the country’s largest oil carrier, surged 25 percent to HK$24.25, amid speculation China will import more raw materials and after the company said it will raise rates. Mitsui O.S.K. Lines Ltd., Japan’s second-largest shipping line, climbed 20 percent to 1,535 yen.
“China is buying more raw materials, like coal, to support economic growth,” said Paik Jae Yer, who manages the equivalent of $5.3 billion at Korea Investment Trust Management Co. in Seoul. “That means more vessels will be needed.”
-> ovaj je već postan, ali Update-an je pa evo:
Nippon, JFE, Posco Agree to 65% Iron Ore Price Gain (Update7)
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=a5Ni9DeUZNnw&refer=home
Zar nije ovo win-win situacija? Veća cijena oslikava i veću potražnju za željeznom rudom, time i za prijevozom, što znači veće vozarine. Također, veća cijena rude znači i veću vrijednost brodova(?), a time i porast NAV-a?
Ili lupetam?
Lupetati je blaga riječ, jednostavno nevjerovatno razmišljanje!
…a gdje je Strawinsky?
…a gdje je Strawinsky?
odavno se preselio na drugi brod….
[bye]
Ship Name CITY OF DUBROVNIK
DWT 75460 Built 1995-01 Flag CRT Draft 14,3120 75,460 BLT 95 TAIWAN/WW
1-6/3 3-5 MOS USD 66,500
Jel može interpretacija, da i ja napokon naučim. Kad počinje/završava, šta znače sve ove brojčice? Dobro, za USD 66,500 mi je jasno [proud]
Hm, da ipak pokušam (koristim šprancu sa http://www.dryships.com/index.cfm?get=report):
1-6/3 3-5 MOS USD 66,500
Očekuje se početak između 01. i 06. ožujka, čarter traje 3-5 mjeseci, 66.500 USD po danu?
Pretpostavljam da bi cijena bila bliža 75k USD da je brod malo noviji od 1995. godine?
SLK:
”
Ship Name CITY OF DUBROVNIK
DWT 75460 Built 1995-01 Flag CRT Draft 14,3120 75,460 BLT 95 TAIWAN/WW
1-6/3 3-5 MOS USD 66,500
”
Jel može interpretacija, da i ja napokon naučim. Kad počinje/završava, šta znače sve ove brojčice? Dobro, za USD 66,500 mi je jasno [proud]
Hm, da ipak pokušam (koristim šprancu sa http://www.dryships.com/index.cfm?get=report):
1-6/3 3-5 MOS USD 66,500
Očekuje se početak između 01. i 06. ožujka, čarter traje 3-5 mjeseci, 66.500 USD po danu?
Pretpostavljam da bi cijena bila bliža 75k USD da je brod malo noviji od 1995. godine?
Moram priznati da nikako ne mogu shvatiti zašto starost broda utječe na cijenu… To sam već jednom pitao pa mi nitko nije odgovorio. [sad] Ako neće na remont tijekom vožnje, ako vozi istom brzinom – u čemu je razlika?!?! Što krivo tumačim?
blacksky: ” ” 1. nece se smanjiti potraznja za brodovima vec ce novogradnje zadovoljiti potrebe trzista. Trenutno ima premalo brodova na trzistu.
2. Vrlo jednostavno – pad vozarina, pad vrijednosti brodova = pad prihoda = pad dionice 3. ista stvar: ponuda i potraznja.
Vidi pod 1.
zasto ljudi ne citaju vise od dva zadnja posta?
bi li u rentacaru platio istu lovu za isti tip auta star 2 i 7 godina?