Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
kolega,vupik je blokiran vec godinu dana..i dionica vupika,kada se vrati,ako se vrati ,salim se.nece padati,vec ve vrtoglavo rast,iz vise razloga,a jedan od tih ce zasigurno biti i to sto ce vupik preuzeti Todorič..10 k e,mi je u vupiku vec godinu dana..usao na vrijeme,za 1 tjedan zaradio 25%,i blokada,bum..nema love..malo OT,ali sta cu.kolega moze malo vise tocaka,i zaraze,kod iducih postova,na ovom sam se poprilicno namucio,samo da bi recenicu poslago.
ma sry pomješo sam post od podr i atpl u vezi čitanja, btw htio sam objasniti samo zašto nisam uložio u onu stvar u koju se najviše razumijem (polj) samo da obrazložim miskov post, a danas sam čitao ono postove od brodara i ostalih stvari i ajd razumijem sad nešto više mada mi nije jasno a mislim da ni vama svima nije recimo po čemu se trenutno može mjeriti rast bdi ono osim cijene vozarina kupnja brodova (tu mislim na sljedeću stvar recimo za 1 mj. bdi poraste nekih 10% recimo – tu naravno bubam da će porasti atpl 5%, na temelju čega se može znati taj rast bdi-a ono mislim jel netko može 80-90% sigurnosti reći da će porasti/pasti bdi za mjesec dana toliko i recimo poraste on na tih 10 % i objavi se to recimo 15.3. koliko će vremena trebati da atpl poraste na tih 5 % isti dan, sljedeći , za 2 dana mislim ono što vrijedi nekome znati tu vrijednost bdi-a ako na sam dan objave u novinama, burzi,… se to vidi a dionica isti tren skoči) eto toliko od mene za danas hvala još 1 na odgovru i btw gjde mogu skinuti f1?
Kolega,
Atpl je zaista vrhunska firma, pomorstvo, zračni prijevoz, turizam.
Nemam stvarno riječi protiv. . Fundamenti izvrsni, P/E ispod prosjeka tržišta, perspektive na svima poljima, eventualna izgradnja marine Gruž i sl.
Slažem da se sa vama kolega da se nemože fulati ako je blacksky uložio na period od 2-5 godina po ovoj cijeni od 26XX.
Međutim fundamenti i perspektiva u doba korekcije nisu uopće najvažnija stvar. Puno je važnije koliko je dionica narasla u zadnjih 12-16 mjeseci i shodno tome se nemilosrdno izvlači dobit.
Zato je ATPL jedna od najvećih žrtava korekcije od nove godine.
I sad u ovom trenutku tko je prodaje po 2600 kn može reći da je zaradio 160% za samo 1 godinu (što je izvrsno) i to svakako treba imati na umu.
Tako je Gorane8. Isto tako se moze povijesno vidjeti po istrgovanim kolicinama da su svi koji su usli do sredine prosle godine vec (?100%) vani.
Sada izlaze oni koji moraju. A onda …[cool]
Kada završe ova preslagivanja investicijskih fondova ( četvrtak, petak) na ATPL, pa kada uskoro počnu ulaziti Mirovinci ( uskoro ) uz ovaku stopu porasta ( konstantnu i stabilnu ) BDI-a, sa velikom dozom sigurnosti i optimizma možemo očekivati oporavak cijene ATPL-a na vrijednosti prije korekcije, ako ne i iznad toga.[wink][wink][wink]
Kolega, Atpl je zaista vrhunska firma, pomorstvo, zračni prijevoz, turizam. Nemam stvarno riječi protiv. . Fundamenti izvrsni, P/E ispod prosjeka tržišta, perspektive na svima poljima, eventualna izgradnja marine Gruž i sl. Slažem da se sa vama kolega da se nemože fulati ako je blacksky uložio na period od 2-5 godina po ovoj cijeni od 26XX. Međutim fundamenti i perspektiva u doba korekcije nisu uopće najvažnija stvar. Puno je važnije koliko je dionica narasla u zadnjih 12-16 mjeseci i shodno tome se nemilosrdno izvlači dobit. Zato je ATPL jedna od najvećih žrtava korekcije od nove godine. I sad u ovom trenutku tko je prodaje po 2600 kn može reći da je zaradio 160% za samo 1 godinu (što je izvrsno) i to svakako treba imati na umu.
s time se slažen naravno….
ovisi koliki si je target kolega stavio…..primjer: možda njemu target i na 3k kuna……mislim da bi to da tamo trebali stić prije perioda od 2-5 godina [wink]
e ovako još jednom oprostite na glupim pitanjima i komentarima ali sada sam si uzeo vremena i pročitao cijeli post o usporedbima između brodara i dosta postova o atpl pa imam nekoliko pitanja nakon kojih bi mi trebalo biti jasno dosta stvar (ukoliko mi odgovorite):
1. neki kažu do kraja 2009. neki do 2011. će se smanjiti potreba za brodovima a time ujedno i za prijevozom želj. rudom i ugljenom (barem što se tiče ovoga raste po godini) što vi mislite o tome hoće li doći do stagnacije rasta cijene atpl je li onda možda pametno prodati ih pa uložiti u nešto drugo ako recimo neće više rasti po tom i tom % godišnje?
2. zašto toliko znači rast cijena brodova ili pad ako recimo atpl ne planira uzeti njih na jedno bubam 1-2 godine zašto to utječe na dionicu i općenito ako recimo nabave bubam 3 broda znači li to rast dionice trenutno ili će veći rast doći tek kada se ti brodovi pokažu u prijevozu tj. zarade novac od njega.
3. vozarine – koliko one znače za rast najviše ili? i po čemu se mijenjaju cijeni nafte ili?
4. isplaćuje li se dividenda i kolika je ona bila prije 1-2 godine i koliko bi mogla pri cijeni od recimo 3k kuna iznositi ako se uopće isplaćuje i ako se isplaćivala kada se isplaćivala?
5. eto hvala na odgovoru i nadam se da ćete mi odgovoriti kao što ste i prije jer na neka od ovih pitanja nisam siguran pa pitam a na neka uopće neznam odgovor
pozdrav
Japanese Mills Agree 65% Iron Ore Gain, Person Says (Update1)
By Yoshifumi Takemoto and Jesse Riseborough
Feb. 18 (Bloomberg) — Japanese steelmakers agreed to a 65 percent increase in annual iron ore prices, a Japanese steel company official said, setting a global benchmark for prices of the steelmaking raw material.
The increase will apply for the 12 months from April 1, said the official, who declined to be named because the talks are confidential. Reuters reported earlier that Tokyo-based Nippon Steel Corp., Japan’s biggest steelmaker, agreed to the increase, citing industry executives and a Chinese steel industry Web site.
Iron ore prices will rise for six years to a record as China boosts output of steel, helping Cia. Vale do Rio Doce, Rio Tinto Group and BHP Billiton Ltd. post record profits. Prices may rise as much as 70 percent because of a global supply deficit, Credit Suisse Group said last month.
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=a5Ni9DeUZNnw&refer=home
Zašto bi se smanjila potražnja za brodovima? Cijena željeza divlja jer je trenutno pre mala ponuda, svi rudari traže načina da iskopaju što veće količine željeza, znači da će u budućnosti – idućih 10-20 godina iskopanog željeza biti puno više a samim tim i potražnja za brodovima će biti viša.
bravo giorgija na ovoj info.[thumbsup]
1. nece se smanjiti potraznja za brodovima vec ce novogradnje zadovoljiti potrebe trzista. Trenutno ima premalo brodova na trzistu.
2. Vrlo jednostavno – pad vozarina, pad vrijednosti brodova = pad prihoda = pad dionice
3. ista stvar: ponuda i potraznja. Vidi pod 1.
Sto se tice cijene dionica, to ti nitko ne moze reci sa sigurnoscu. Pitaj bilo kojeg covjeka tu na forumu da si mu rekao prije par mjeseci da ces kupovati po 2.600 rekao bi ti da ti noge smrde ili nesto jos gore! Osobno mislim da ATPL (dionica) ima solidnu perspektivu u narednom razdoblju….