Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Izgleda kao da je netko sa velikim nalogom za prodaju uštopao cijenu na 2600, pa dokupljuje sve što se ispod 2600 pojavi
HE HE TU SAM budan u potpunost.Netko rece-nema kesa ma tko to kaze tko to laze -imam ja,spreman na 2500kn.Pula centar.Pozdrav svima u HR osim,. LJubi Trubi.Turisti napustaju Pulu hvala ku…[smiley2]
HE HE TU SAM budan u potpunost.Netko rece-nema kesa ma tko to kaze tko to laze -imam ja,spreman na 2500kn.Pula centar.Pozdrav svima u HR osim,. LJubi Trubi.Turisti napustaju Pulu hvala ku…[smiley2]
Imaš PM
Ma pogledajte vi ovo: Baltic Dry Index (BDI) +183 8090
Analysts Say Drybulk Not Slowing Down
Wednesday September 5, 2:02 pm ET
By Samantha Bomkamp, AP Business Writer
Analysts Say Drybulk Shipping Rates and Sector’s Growth Not Slowing in Near-Term
NEW YORK (AP) — There seem to be no near-term hurdles to slow soaring drybulk charter rates in the near-term, analysts covering the sector said at Wednesday’s Dry Bulk Analyst Virtual Forum, organized by investor relations firm Capital Link and NASDAQ International.
A što to znači………………. da li dionice idu gore[smiley2]???? Nastavak slijedi
a više o tome na ovoj stranici
http://biz.yahoo.com/ap/070905/drybulk_shipping_analyst_conference.html?.v=1
Pozdrav
Bojao sam se stagnacije, s obzirom da je ovakav rast neodrživ…
Ipak, krasno je ovo pročitati!
Veliki Šefe, uljepšao si mi večer…
Evo jos jedan podatak (izvor http://www.kapital-plus.net) u prilog Atlanskoj. Ako je njima Atlantska ok, onda bi trebala biti i nama [smiley2]. Jel se to Prospectus igra kupnje i prodaje ovih dana, naravno u svrhu podebljanja dionice iste?
1 . Komercijalna banka Skopje
2. HDEL-R-A (HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA d.d. Zagreb)
3. ATPL-R-A (ATLANTSKA PLOVIDBA d.d. Dubrovnik)
4. Ohridska banka
5. LRH-R-A (LIBURNIA RIVIERA HOTELI d.d. Opatija)
6. IGH-R-A (IGH – INSTITUT GRAĐEVINARSTVA HRVATSKE d.d. Zagreb)
7. GD Granit AD Skopje
8. Makpetrol AD Skopje
9. Alkaloid Skopje
10. Stopanska banka Bitola
Ovo sam još pronašao:
Strong demand for minerals, especially steam coal, has been the driving force behind increasing tonnage demand. Port congestion in Australia has eased somewhat over recent weeks, but has at the same time increased in other parts of the world.
Ako se pitate zašto tako rastu cijene plovidba evo više od odgovora:
1. cijena željeza ide gore
2. potražnja za brodovima ima jako uporište dakle veća je potražnja nego sama ponuda
3. ne može se proizvesti toliko brodova kako bi se sve prevezlo što bi se htjelo
4. troškovi mali za ovakve kompanije i što je najbitnije prihodi su dvostruko veći nego prošle godine i rastu dok je trošak isti……
evo primjera ako je kompanija imala 500 milijuna KN prihoda a dobit joj je bila 70 milijuna dakle trošak joj je bio oko 430 milijuna Kn, dok ove godine prihod od vozarina je dvostruko veći dakle sada je promet oko milijardu Kn, a trošak je veći samo za 5 posto nego prošle godine, sada imamo milijardu kn – 451 milijun Kn dobit kompanije jeste 549 milijun Kn, eto zbog toga razloga rastu cijene brodova odlične vozarine = visoki prinos i dugotrajna imovina jako vrijedna……………. Pozdrav svima i upamtite ovo je samo primjer [smiley2][smiley4]
Ljudi ne trazite potvrde i ne gubite vrijeme. Iduca godina je siguran rast. Engleska banka koja otkupljuje vozarine za iducu godinu placa znacajno vise nego sto je davala za ovu godinu. Sve analize kazu da ce trziste bitri dobro do 2010. Mozda ce i dalje ali se ozbiljne kuce suzdrzavaju davati tako dugorocne prognoze. Moze biti i iznenadjenja kao sta je bilo prije par godina kada je Dalekoistocni tigar postao mackica preko noci ali to nitko ne moze predvidjeti.
Ako se pitate zašto tako rastu cijene plovidba evo više od odgovora: 1. cijena željeza ide gore 2. potražnja za brodovima ima jako uporište dakle veća je potražnja nego sama ponuda 3. ne može se proizvesti toliko brodova kako bi se sve prevezlo što bi se htjelo 4. troškovi mali za ovakve kompanije i što je najbitnije prihodi su dvostruko veći nego prošle godine i rastu dok je trošak isti…… evo primejera ako je kompanija imala 500 milijuna KN prihoda a dobit joj je bila 70 milijuna dakle trošak joj je bio oko 430 milijuna Kn, dok ove godine prihod od vozarina je dvostruko veći dakle sada je promet oko milijardu Kn, a trošak je veći samo za 5 posto nego prošle godine, sada imamo milijardu kn – 451 milijun Kn dobit kompanije jeste 549 milijun Kn, eto zbog toga razloga rastu cijene brodova odlične vozarine i visoki prinos……………. Pozdrav svima i upamtite ovo je samo primjer [smiley2][smiley4]
Auuu Bigi. Ne upustaj se u ovakve analize. Vecina bulkera je u TC sta znaci da gorivo i lucki troskovi idu na teret unajmitelja. Dva velika troska ostaju brodovlasniku. Ulje i posada. Ulje je u prosloj godini poskupljivalo nekoliko puta a pomoraca vise nema sta je izazvalo rat platama i kao rezultat plate su isle gore 30-40 posto. Celik je znacajno poskupio pa su dokovanja isla gore. O.K. dokovanja su 2 u 5 godina pa kad se razdjeli na 60 mjeseci ne izgleda puno ali treba uzesti u obzir. Na bulker star 20 godina zamjena 100-150 tonacelika je realnost. Sve to obara teriju o porastu troskova 5%.