ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 02:28
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@davids

[thumbsup][thumbsup]

Bogat si tek kad imaš nešto što nikad ne bi mogao kupiti novcem! (Brooks)


…ULAŽETE U ZNANJE! S poštovanjem!

[thumbsup][thumbsup][thumbsup][lol] [lol] [lol] …

inace, zanimljivo je kako Gatara pise izvjesca (ne osvrte ili komentare) kad BDI ide gore… nije da on ili koje drugo piskaralo utjece na cijenu, no eto Lepi Mario… cisto da znas da si promasio ceo fudbal…

Blacksky… Drys nema bas puno veze sa ATPL, osim sto ima bozanski status pa eto tako trebao bi vuci i ostale brodare… sto se tice ostalih odgovora, procitaj brodarske teme od pocetka. Ne budi ti tesko.

Ulaz ti ne djeluje lose, no tko zna sto ce biti iduci tjedan….

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Samo par podataka sa bulk newbuilding marketa:

An industry official said most of the recent deals in drybulk sector, especially in Capesize, were based on the expected rise in demand for large dry bulk vessels from China and India until at least 2012. “The last week sale by Belgian owner Bocimar of the 177,000-DWT newbuilding `Mineral Temse’ is a classic case. The ship, which is currently under construction at Shanghai Waigaoqiao shipyard in China, was bought over by Greekowned but US-listed Quintana Maritime for a net price of $91.6 mn,” said the official , adding that the seller made a cool $38 mn. ( !!!! [cool] prodano prije zavrsetka gradnje)

Similarly, John Fredriksen-controlled Golden Ocean placed an order for 4 new-building 170,000-DWT Capesize vessels plus an option for 4 more at $72.25 mn per ship, with delivery from Daehan in South Korea between May 2008 and Janu-ary 2009, with options running from April 2009-January 2010.

Za ovaj posljednji ugovor znam pouzdano da je Fredriksen takodjer prodao prvu novogradnju prije primopredaje za 142 mil USD !!!!! – to unknown Greek owner.
Atlantska raspolaze sa strasnim kapitalom. A ukupni kapital joj je cca 800 mil HRK. Panamaxi i Supramaxi koji su ugovarani prije cca 2 godine se takodjer mogu preprodati za DUPLU lovu. [lol]
Ocekujem da se uprava malo skine sa lokalnog investiranja (sve su polupali u Dubrovnik) i proba investirati u nesto jos bolje… [cool]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

hvala na odgovoru u vezi mojih pitanja a znam da nije forum mjesto za neke prevelike savjete ali eto čisto da znam nešto btw studiram ekonomiju 2. godinu i tamo kad gledam sada ovo nema PREviše veze sa dionicama jer se gleda nešto općenito na faksu, ajd za recimo naftu dosta toga ima što mi je pomoglo ali za brodove i ne baš. Samo još 1 stvar što je to bdi? indeks čega i jel netko možda zna službenu stranicu (ako takva postoji od atpl)?

e da još 1 stvar postoji li dividenda na ovu dionicu i ako da koliko je ona iznosila zadnje 2 godine te kada se isplaćuje ako se uopće isplaćuje? I samo još nešto ono nisam baš totalni početnik (ok na ljestvici od 1-5 nekih 2,5) ali u vezi brodova i prijevoza nemam puno stručnog znanja pa me osim ovoga zadnjeg posta zanima: atpl je za prijevoz rasutih tereta ono ne kužim zašto rasutih (šta potone tanker pa ga oni izvlače?) 🙂 ok malo zafrkancije nego recimo za prijevoz željezne rude se bave e sada gjde atpl to prevozi i od koga oni to voze rudu )nije valjda vrag da je iz kine/indije jer onda uvelike i ovisi cijena nafte o dionici atpl) te recimo u nekoj budućnosti od 10 g što recimo ako se ne bude više prevozilo toliko željezne rude (onečišćenje, drugi metali su u uporabi itd) što onda pada cijena vrtoglavo ili atpl prevozi (mislim trenutno i osim onog lanca hotela što su kupili) još nešto eto možda je glupo pitanje ali mi je čovjek rekao (koji zarađuje godišnje neto 15 mil kn) da ne postoji glupo pitanje već samo glupi odgovor

pa uvijek mogu krivnju prebaciti na njega

DryShips torpedoes Street forecast
ATHENS 15 February – DryShips’ earnings trounced Wall Street consensus predictions as the spot market player rode a surge in rates. Excluding vessel sale gains, DryShips reported $163.7M in net income for 4Q07 500% up on 4Q06. For the year, the company reported profits (excluding vessel sales) of $340.4M, versus $48.1M in 2006. According to Cantor Fitzgerald analyst Natasha Boyden, DryShips “torpedoed estimates out of the water” with 4Q07 earnings per share of $4.50 far exceeding the consensus forecast of $4.04. Average TCE nearly tripled, from $24,466/day in 4Q06 to $67,587/day in 4Q07. For the full year, DryShips’ gain on vessel sales was $135M, versus $8.6M in 2006. Boyden noted that DryShips will have 17% more fleet operating days this year and is well-positioned to tap strong spot rates, with 63% of its total 2008 fleet days still unfixed. “DryShips remains the most levered play to the spot freight market,” added Dahlman Rose analyst Omar Nokta, who points out that “following a period of very limited activity and weakening rates, the dry-bulk market has regained substantial momentum”.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Oni sigurno imaju informaciju iz prve ruke [wink]

China Cosco leads stock rally
HONG KONG 15 February – China Cosco led a rally of shipping stocks on the Hong Kong Exchange yesterday, rising more than 10% in heavy trade and reversing some of the festive season losses. The price, however, was still 40% lower than HK$39.45 last October when shipping shares had attained frenzied highs. China Cosco, which had closed at HK$23, rose to HK$23.95 at noon today. Bulk shipping company China Shipping Development also saw its share price jumping 10% as freight rates improved. Even beleaguered bulk carrier Sinotrans Shipping managed to arrest a freefall since debuting in November, clawing back 3% with more than 10M shares trading hands during the day. News that Handysize specialist Pacific Basin Shipping was to take over re-sale contracts for two ro-ro cargo vessels and had contracted two more for a total consideration of $375M saw the carrier’s stock rising 5.5%. China Shipping Container Lines also benefited by the renewed interest in shipping stocks with the share price climbing more than 6% while Orient Overseas (International), parent of container line OOCL, rose 2%.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Nikad nemoj ulagati u dionicu o kojoj firmi ne znaš dovoljno, iako mislim da si ovaj put pogodio u najbolje vrijeme! Pročitaj od prve do zadnje strane temu “Atlantska plovidba” i “Brodari i usporedba brodara” pa onda slobodno pitaj što ti ne bude jasno, ali samim time kad pročitaš sve rasprave i linkove koji su stavljeni dosta toga će ti biti jasnije!

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

to je istina da ne treba kupiti dionicu od tvrtke u koju se ne razumije ali sam pročito nekih 100 prošlih postova te uložio 10 000 kn (a čuj 21 g i student nisam imao više) u 6-7 razl. dionica i 1 atpl kupio (jer sam vidio prije 5-6 mj. ono 3700 kn a ja kupio za 2635 pa mislim da nisam pogrješio + pad burze što je dobro zu kupnju) a ono svedno sad nemam novaca pa sad čitam koliko mogu (osim knjiga s faksa) o dionicama a uskoro bi mogo nešto nabaviti konkretnije. Gle recimo u polj. se ono JAKO puno razumijem ali je problem u poljoprivredi 1. vremenski uvjeti (znači možeš biti najpametniji i opet spušit) bolesti, otkup, poskupljenje (vidit ćeš kako će pasti dionice vupika, ili bar usporiti rast zato što nema jakog igrača kao npr zvijezda belje da to drukčije taj rast cijena realizira + gnojivo ide u budućnosti gore kao i plavi dizel kao i more drugih stvari) eto razloga zašto recimo nisam kupio dionicu u stvari u koju se razumijem ali eto bar da 1 od brodara uzmem e sad jel netko može još reći i jel postoji dividenda na atpl dionice i ono pitanje vezano za kupnju/prijevoz te želj. rude. (mogao sam kupiti ptkm dionicu ali mi se čini ipak rizičnijom jer kutina troši 25% plina što država potroši pa ako ju neko ne privatizira sa nekakvim sporazumom o plinu ili neka kompanija sa plinom – neki rus npr. ne isplati ju se kupiti jer neće moći dovoljno za proizvesti) razlog više za atpl za mene a u ostale dionice tipa banke/hoteljerstvo ne bih ulazio eto misko moj coment na tvoj

@blacksky
postoji dividenda….gledaj i FI ako stigneš osim knjiga sa faksa [thumbsup]
hvala za informacije o poljoprivredi iako mislim da si fulao temu, ipak ATPL nema veze sa poljoprivredom…
ako si pročitao 100 prošlih postova onda si morao naiči na to šta je BDI, tako da baš i ne vjerujem toj priči……ali, evo ti link: http://www.investopedia.com/terms/b/baltic_dry_index.asp
i dobro ti je misko rekao….prije kupnje bilokoje dionice treba više toga saznat od onoga što ti jesi…..jer vidi se da neznaš puno toga vezano uz atpl…..sva sreća da je ovakav period kakav je pa ne možeš fulat…..[tongue]

DOKUP!


hvala za informacije o poljoprivredi iako mislim da si fulao temu, ipak ATPL nema veze sa poljoprivredom…

Kak nema veze, a prevoz žitarica?


je istina da ne treba kupiti dionicu od tvrtke u koju se ne razumije ali sam pročito nekih 100 prošlih postova te uložio 10 000 kn (a čuj 21 g i student nisam imao više) u 6-7 razl. dionica i 1 atpl kupio (jer sam vidio prije 5-6 mj. onoto 3700 kn a ja kupio za 2635 pa mislim da nisam pogrješio + pad burze što je dobro zu kupnju) a ono svedno sad nemam novaca pa sad čitam koliko mogu (osim knjiga s faksa) o dionicama a uskoro bi mogo nešto nabaviti konkretnije. Gle recimo u polj. se ono JAKO puno razumijem ali je problem u poljoprivredi 1. vremenski uvjeti (znači možeš biti najpametniji i opet spušit) bolesti, otkup, poskupljenje (vidit ćeš kako će pasti dionice vupika, ili bar usporiti rast zato što nema jakog igrača kao npr zvijezda belje da to drukčije taj rast cijena realizira + gnojivo ide u budućnosti gore kao i plavi dizel kao i more drugih stvari) eto razloga zašto recimo nisam kupio dionicu u stvari u koju se razumijem ali eto bar da 1 od brodara uzmem e sad jel netko može još reći i jel postoji dividenda na atpl dionice i ono pitanje vezano za kupnju/prijevoz te želj. rude. (mogao sam kupiti ptkm dionicu ali mi se čini ipak rizičnijom jer kutina troši 25% plina što država potroši pa ako ju neko ne privatizira sa nekakvim sporazumom o plinu ili neka kompanija sa plinom – neki rus npr. ne isplati ju se kupiti jer neće moći dovoljno za proizvesti) razlog više za atpl za mene a u ostale dionice tipa banke/hoteljerstvo ne bih ulazio eto misko moj coment na tvoj

Dobro ti kažu kolege čitaj teme i uči,simpa si ali za sada bubaš,malo vremena i strpljenja,sad u čitanje pa za koji mjesec napiši koji post,naravno nhf…[cool]

Glasnogovornik IGH na neodređeno

New Report

Close