Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,17 | 1.856 | 43 | 42,50 | 43,70 | 0,71% |
Ma Tankerskoi nije bitna cijena dionice. Oni to ni ne skrivaju.
Žele do kontrole i doći će, kako god se okrene. Tih 53,60 su odredili da im je prihvatljivo sada platiti, ali dobivaju kako god se okrene, samo će u jednoj varijanti trajati duže.
Iz aspekta malog dioničara, tu neće biti kruha do daljnega. Na kraju će hrpa njih odustati i prodati, u potrazi za boljim prilikama. Prodaja će vjerojatno biti po puno nižim cijenama od trenutnih. Kome je prosjek 60-65 i takav, treba si dobro razmisliti. Ako se bude trgovalo po 45 i 40, gubitak će biti preko 30%, a cijena nikad nazad.
Meni je to palo na pamet, prodati sad i sačekati da sruše tako na 40-45 pa ući nazad.
Ali ne vjerujem da će srušiti jer onda svi koji su izašli u ponudi bi ušli nazad 20-30% jeftinije, tj. 20-30% više bi dionica mogli kupiti. A tankerska, tj njeni skrbnički računi bi morali prodavati sa 20-30% gubitka.
Nekako sam bliže toga da će dignuti cijenu par eura gore i držati. Tako da se ovi koji sada prihvate ponudu se ne vraćaju, jer su se zahebavali što su prihvatili ponudu.
ne moraju je niti rušiti. po meni će se srušiti sama jer ne vidim niti jedan pozitivan elemenat za rast cijene. koliko iznosi nav nakon dokapa? kolika bi bila cijena da nema istoga? bdi vuče debelo dolje, drže ga trenutno huti i panamski kanal, q4 i godišnji sigurno u solidnom minusu, q1 i q2 kako sada izgleda možda nekakav plus, dopis upućen vlasnicima sa povlačenjem sa burze i skvizom, neisplata dividende…. nastavite niz
možda imam krive naočale, ne znam! ali sigurno znam da ne želim biti nepozvan gost za nečijim stolom i ne treba mi neizvjesnost i nepotrebno nerviranje!
svima onima koji ostaju želim svako dobro.
Ni ja ne vidim ništa pozitivno. Vidim samo goleme troškove goriva jer treba ploviti duljim putevima nego inače, a i tamo postoje perils of the sea. Svi nas zabavljaju s vozarinama… te vozarine su ko mantra neka. Je li gleda netko pomorska osiguranja? Kakve su premije? Koliko to košta u ovom nesigurnom svijetu?
Sve je idealno posloženo da se nagomilavaju dodatni gubici. Po kolko se trže ostali brodari u svijetu?
Muh NAV…muh vozarine… muh Tankerska…
Trebalo bi zaviriti u knjigu pa vidjeti pravu situaciju. Intercapital +3000 a 50 000 se okrenulo od 8.1. Oni imaju manje provizije pa mogu prebacivati i dobacivati po cijele dane. Miševi ne vide ništa pozitivno a ovi 68 milja eura pripremili, sigurno bacaju novce. Kupili bi tankere i nastavili svojim tokom da ne vide nešto što drugi ne vide…
donekle točno! ali miševi obično pobjegnu dok mačke i to još velike kolo vode!
a ovim mačkama se nigdje ne žuri, već strpljivo mogu čekati.
Hej cuj ovo, ni vozarine nisu vise bitne za poslovanje atpl, vec visina pimorskog osiguranja??? Ha ha ha
Hej cuj ovo, ni vozarine nisu vise bitne za poslovanje atpl, vec visina pimorskog osiguranja??? Ha ha ha
Hi hi hi
Nisam rekao da su nebitne, ali postoje i drugi faktori.
Znam koliko me automobilski kasko košta, a koliko košta osiguranje broda?
I kao da će sve biti super ako recimo nastupi osigurani slučaj? Zamisli da brod naleti na iransku minu. Prouči malo povijest… te mine su toliko opasne da su desetljećima nakon Iračko-iranskog rata izazivale velike nesreće. Što je jednoj takvoj(da ju ne nazovem pravim riječima) državi dati Hutijima ili bilo kojim drugim teroristima to.. A ni ne treba im to.. imaju podmornice…postave oni te mine i drugdje.. Misliš da je ovo siguran svijet? A te vozarine rastu iz obijesti, je li? Rastu jer nitko ne želi plovit jeftino pa ni za umjerenu cijenu. Preko juga Afrike kad se ide, to ti je puno duži put, jedno 15 dana duži…poslušaj Šterna na N1.
Ako mislite da duži trgovinski putevi, dodatne ton milje negativno utjecu na profit brodara, moj iskreni savjet vam je da ulazete u nesto drugo.
Da, nisam tu baš doma. A gle, vi koji špekulirate s dionicama brodara bolje od nas ostalih znate na čemu gube novac. Hrpi vas je na ATPL all time prosjek negdje oko tih 53 eura… +/- 15%… i dvije dividende u tucet godina.. Kad se to podijeli na tolike godine, ispadne bijedan godišnji povrat..i to ste još sretni ako je plus.
Bila su velika nadanja oko toga, veliki snovi i onda vam je uprava perfidno i mućki zabila nož u leđa, ali nećete pustiti to. Film koji je prikazan već stotinu puta – kad su mali u poricanju.
Kolega je gore dobro rekao – da se IB mislio “boriti”, sudjelovao bi u tom perfidnom dokapu, koji vam je svima sjeo ko budali šamar. A i tu ste bili svjesni rizika. Sve je jasno u statutu društva.
A gle, treba imati viska €€€ da sudjeluje u dokapu, a nema mu smisla ni sva jaja u jednu kosaru stavljati.
Ovi moraju odraditi ponudu jer su u obvezi. Koliko ce skupiti vidjet ce se, ja vjerujem malo.
Ako njima ovo vrijedi vise od tankera i njihovog core biznisa onda i postojecim dionicarima bi trebalo i jos vise vrijediti
Interc…na 15000 kom, da im cerp sve proda što može opet nije dovoljno. Uz sve nabrojeno pa i dubravkina 43 kom 45%… Pratimo dalje situaciju