A što bi točno istraživali novinari ili USKOK? Dokap u kojem su svi imali ista prava, dokap u kojem je tvrtka prikupila najveća sredstva na ZSE nakon ARNT davne 2017. i to iznad tržišne cijene, dokap koji je završio tako da je firma daleko stabilnija i kvalitetnija nego prije? I koja bi bila presuda tih istraga, da se malima isplati pod hitno 80 eur po dionici? Budite malo realniji i zatomite gorčinu, može pomutiti racionalno postupanje.
Prestanimo stalno tražiti krivce u drugima, ako idemo u krajnost onda nitko ne brani nikome od nas da krene skidati s aska ako misli da je ova cijena preniska ili da odmah da ponudu za preuzimanje. Sve je to business as usual, veliki jedu male.
Nego… Napravite domaću zadaću i pogledajte kada su zadnji put vozarine bile ovako visoko u ovo doba godine ili u ovoj fazi ciklusa, za početak gdje su bile 2021. kada smo imali onaj boom. Ovo sa napadima na brodove je samo ulje na vatru koje nama ide u prilog (iako manje nego kontenjerašima ili tankerima).
Ako smo svi suglasni da je 53,50 preniska cijena čemu uzrujavanje? Na prste jedne ruke možemo nabrojati dioničare koji imaju preko 200-300k eur unutra, većina na forumu nema ni približno toliko, a svi su prilično nervozni. Zamislite tek kako je njima koji će nakon ponude kakva god da bude biti izloženi 45-50 mil eur bez ikakvog formalnog utjecaja? Nisu bezveze stavili gornji range u dokapu 60,00 – sve analize koje sam čitao pričaju o 2024. pa su si očito i oni buffer ostavili da ne pobjegne vlak. Ajmo lijepo svi mi sačuvati svoje dionice pa neka se sva nervoza na njih prebaci – to je poanta mog pisanja a ne da branim TNPL, IB, regulatore…
KEEP CALM AND DON’T SELL 🙂
A što bi točno istraživali novinari ili USKOK? Dokap u kojem su svi imali ista prava, dokap u kojem je tvrtka prikupila najveća sredstva na ZSE nakon ARNT davne 2017. i to iznad tržišne cijene, dokap koji je završio tako da je firma daleko stabilnija i kvalitetnija nego prije? I koja bi bila presuda tih istraga, da se malima isplati pod hitno 80 eur po dionici? Budite malo realniji i zatomite gorčinu, može pomutiti racionalno postupanje.
Prestanimo stalno tražiti krivce u drugima, ako idemo u krajnost onda nitko ne brani nikome od nas da krene skidati s aska ako misli da je ova cijena preniska ili da odmah da ponudu za preuzimanje. Sve je to business as usual, veliki jedu male.
Nego… Napravite domaću zadaću i pogledajte kada su zadnji put vozarine bile ovako visoko u ovo doba godine ili u ovoj fazi ciklusa, za početak gdje su bile 2021. kada smo imali onaj boom. Ovo sa napadima na brodove je samo ulje na vatru koje nama ide u prilog (iako manje nego kontenjerašima ili tankerima).
Ako smo svi suglasni da je 53,50 preniska cijena čemu uzrujavanje? Na prste jedne ruke možemo nabrojati dioničare koji imaju preko 200-300k eur unutra, većina na forumu nema ni približno toliko, a svi su prilično nervozni. Zamislite tek kako je njima koji će nakon ponude kakva god da bude biti izloženi 45-50 mil eur bez ikakvog formalnog utjecaja? Nisu bezveze stavili gornji range u dokapu 60,00 – sve analize koje sam čitao pričaju o 2024. pa su si očito i oni buffer ostavili da ne pobjegne vlak. Ajmo lijepo svi mi sačuvati svoje dionice pa neka se sva nervoza na njih prebaci – to je poanta mog pisanja a ne da branim TNPL, IB, regulatore…
KEEP CALM AND DON’T SELL 🙂
Slažem se samo sa ovime : - Ajmo lijepo svi mi sačuvati svoje dionice pa neka se sva nervoza na njih prebaci
A “nervoza” je zbog ovih činjenica:
Ako je firma bila nestabilna zašto su isplaćivali dividendu zadnji puta?
Nije li vrijeme za dokap bilo prije cca. godina kad je stvarno voda bila do grla?
Zašto na skupštini ni “a” o dokapu, a sve su već ispod stola dogovorili, to sigurno ulijeva povjerenje malima?
Tankerska se prema malim dioničarima do sada pokazala pa se sa pravom isto očekuje i ovdje.
Kakva je bila cijena u vrijeme dokapa? Tko je bio pametan za par EUR ispod donje cijene je mogao dokupiti…
Kažeš mali ispod 100k EUR su nebitni?…a koliko ih ima pa to pomnoži…
Što se mene tiče nema nervoze….čekam ponudu… 🙂
Vozarine ne djeluju baš na ruku tankerskoj. Biti će i nepovoljnije, odvezati ćeš paviću kesu za preuzeti gospare…
S ovakvom kombinacijom statusa kod dva glavna kanala stvari mogu ići samo nama u prilog. Za Panamski se održavaju aukcije, a za Sueski se plaća prelazak “preko reda”. U oba slučaja dry bulk je u najgoroj situaciji jer se zbog vrijednosti robe to najmanje isplati plaćati pa se ili produljuje čekanje na prolaz ili se (znatno) povećavaju tone-milje.
Očito je da se kod Panamskog stvari mogu samo pogoršavati, ili barem neće ići na bolje kroz 2024., jer tu nema rješenja preko noći. Sueski vjerujem da se neće rasplamsati s incijativom SAD-a ali se isto tako sigurno neće odjednom ignorirati nastala situacija, posebno kod ugovaranja polica osiguranja i premije rizika.ne
2023 Ends With Two Major Shipping Passages Experiencing Disruptions
https://www.freightwaves.com/news/shipping-braces-for-impact-as-panama-canal-slashes-capacity
Nastavno na Obavijest o prodaji novogradnje od 3. studenoga 2023. godine, Atlantska plovidba d.d.
obavještava kako je dana 4. siječnja 2024. godine izvršena primopredaja novogradnje HT82 -278 izgrađene u
kineskom brodogradilištu Jiangsu Hantong Ship Heavy Industry Co. Ltd.
Brod je odmah po preuzimanju predan novim vlasnicima.
Eto sada može tankerska novcima atlantske kupiti dionice ovih što su ostale u top 10 🙄🤣💪
Valjda se nešto zaradilo ovom prodajom…
Nervoza u redovima ponuditelja… i pobočnika…