Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,43 | 6.365 | 150 | 42,40 | 44,00 | -4,07% |
Je li još nekome izgleda(osim meni) kao da je ovu “analizu dokapa i posljedica dokapa” pod nickom “bauštelac” pisao netko blizak upravi Atlantske?
A s zaključcima i pretpostavkama kolege ‘klackalica’ se slažem u potpunosti.
Ja se ne slazem s @klackalicom jer je IB potpuno nebitan odnosno on je išao zaštiti svoj ulog i svoju glavu.
Preuzimanje ATPL je podrzano i odluka je s vrha politike (kriminalne) i državnih institucija ukljucujci Hanfu.
Nitko nije pitao IB niti je on o bilo čemu odlučivao. Formalno su odlučili Pero Kulaš i sva ona ekipa oko VK JUG. Zna se da Pero taslaci Voditeljicu odnosa a investitorima cija je tetka Dubravka Suica, a ćale bivši član uprave dubrovačke zračne luke, a kojeg je vlada godinama imenovala na 6 mjeseci dok nije za komercijalnog direktora zaposlio brata od Plenkoviceve žene. To imenovanje je dobilo i sudski epilog. Sve se vrti unutar “familije” anemičnog.
Dakle, ovdje su odlučivali AP i zadarska ekipa. Nije Debeli jedini s kojim se šuruje. Na jugu je to Pavić kojem se pogoduje iz Butkovićeva ministarstva.
Al mislim da je njihovim dilovima došao kraj pa bi ih ipak razmislio dvaput o budućnosti ATPL. Moguće je da ovaj put i ne bude onako kako se očekuje.
Kolega Baustelac
Odlicna analiza, s pogledima, razmisljanjima daleko iznad “oni su sve zajebali pa ce i nas i tako mora biti” (narocito kad ZNAM da sam kupnjom tnpg po 39 a prodajom po 70 zaradio)….
Nadalje, svi pricamo o nekim dogovorima iza ledja, ali eno Uskokovic sam kaze u dubrovackom da nista nije znao vise od nas, vec je zbog promjene nacina upravljanja i oduzetog mjesta u NO (koji je ukinut), odlucio prodati tankerskoj. Ali sigurno, i on laze ili je u dogovoru s ne znam kime….
A sto se tice vozarina, BDI je zadnji put zavrsio iznad 2000 bodova na kraju 2005. Na kraju 2006 je zavrsio s 4200 a 2007 dosegnuo 13000….
Čitam sad opet iscrpni tekst @bauštelca i zaključujem da ga je napisao netko tko ima jako jako puno dionica atpl,taj isti na početku analize piše o lošim malim dioničarima a dobroj upravi Atlantske i dobroj udavači tankerskoj,po njemu.
Što mislite tko bi to mogao biti?
Ja se ne slazem s @klackalicom jer je IB potpuno nebitan odnosno on je išao zaštiti svoj ulog i svoju glavu.
Preuzimanje ATPL je podrzano i odluka je s vrha politike (kriminalne) i državnih institucija ukljucujci Hanfu.
Nitko nije pitao IB niti je on o bilo čemu odlučivao. Formalno su odlučili Pero Kulaš i sva ona ekipa oko VK JUG. Zna se da Pero taslaci Voditeljicu odnosa a investitorima cija je tetka Dubravka Suica, a ćale bivši član uprave dubrovačke zračne luke, a kojeg je vlada godinama imenovala na 6 mjeseci dok nije za komercijalnog direktora zaposlio brata od Plenkoviceve žene. To imenovanje je dobilo i sudski epilog. Sve se vrti unutar “familije” anemičnog.
Dakle, ovdje su odlučivali AP i zadarska ekipa. Nije Debeli jedini s kojim se šuruje. Na jugu je to Pavić kojem se pogoduje iz Butkovićeva ministarstva.
Al mislim da je njihovim dilovima došao kraj pa bi ih ipak razmislio dvaput o budućnosti ATPL. Moguće je da ovaj put i ne bude onako kako se očekuje.
Opaaaa
Ne bi ulazio u pojedinačna odgovaranja jer uglavnom završi tko ima većeg 😊, a mislim da je za sve korisnije da zadržimo konstruktivni smjer. Moram priznati da sam već i zaboravio neke detalje koje Parica spominje jer u TPNG nisam bio previše involviran, ali ne mijenja previše moj stav. O mirovincima, HANFA-i, anemičnoj upravi koja vodi burzu, svim prevarama na ZSE a kojih je bilo podosta, nepoštenoj praksi, nepoštivanju malih itd. nema smisla ovdje previše pričati jer se samo vrtimo u krug sa stvarima koje su sto puta prožvakane.
UPRAVA – ne mislim da je najbolja na svijetu, naveo sam svojih par ozbiljnih zamjerki, ali nije ni najgora. Čak u ovom biznisu nisu toliko bitni jer njihov utjecaj na vozarine je otprilike kao i na plimu i oseku. Njihov doprinos je ključan u upravljanju dugom i CF-om, a tu su napravili zadnje dvije godine odličan posao (izuzev možda nehedgiranja kamata što je meni koma i isplate dividende koju su više mali tražili nego uprava – kada se priča o tome da je IB zlikavac ne zaboravite da je mogao spremiti milijun eura u džep da je glasao za 60kn). Prelazak na drugi sustav nema veze s tih 75% za jednostrani opoziv, ista stvar vrijedi po defaultu i da je ostao Nadorni odbor (nisam siguran ali mislim da čak ZTD ne dopušta da taj postotak bude manji). Mene tu više mući što se to uglavnom uvodi u više-manje privatnim firmama s malim brojem vlasnika pa ne znam koji je ovdje bio motiv.
TANKERSKA – nije moja poanta jesu oni heroji ili zlikavci, samo sam htio iznijeti zaključak kako nisu u niti malo komfornoj i ugodnoj poziciji te da cijena po kojoj ćemo izaći ovisi koliko o njima, toliko i o nama. Ako neće nitko prodati po 53,50, a ja ne vidim zašto bi, neće imati druge nego dići letvicu za što sam također dao matematiku zašto mislim da je to jako izgledno. Baš zato ne očekujem u ponudi tu minimalnu cijenu već da će ju popraviti kako bi preuzeli kontrolu. Sigurno im se ne žuri sa stjecanjem 100% po bilo kojoj cijeni, ali prilično sam siguran da tih 50-55% žele što prije i zato ne treba bježati van na prvu ponudu. Jedino se nadam da neće biti kuhinje s CERP-om.
IB – čovjek je zaradio milijune na burzi, pokazao je u više priča da je dugoročan, pa ne vjerujem da mu se ovdje sada odjednom žuri što je za nas jako važno jer će otežati Tankerskoj okrupnjavanje. Složio bi se sa „one“ da se njegova uloga i snaga dole precjenjuje, za dividende je jasno pokazao da nije bio oduševljen, a sumnjam da je i s dokapom jer je i on razvodnjen kao i svi ostali. To je lokalna firma s dugom povijesti i ne može samo tako netko sa strane doći i raditi dar mar, barem ne s deset posto. Samo štiti svoju poziciju dok god može pri čemu bi rekao da opcija ima sve manje. Također, uz njegovo ime se ne može naći ni jedna afera na internetu pa je za pretpostaviti da neće krenuti nakon 20-30 godina.
@bauštelac
Ponavljaš mantru da je Tankerska uletila u dokap i “iznenadila” IB i upravu.
Ispada da je IB glup jer je organizirao dokap ne razmišljajući da neko treći se počasti sa “jeftinom” floticom bulkera.
Nitko ne precjenjuje IB. On jest alfa i omega i odlučuje o svemu.
A sve priče o sprezi AP, Butkovića i slično gdje su svi ostali samo pijuni po meni ulaze u “teorije zavjere”.
Stvar je čini mi se puno prizemnija.
Nakon 7 godina IB hoće izaći sa što manje gubitka (jer ipak 7 godina praktički bez dividende i sa samo 10-15% većom vrijednošću dionice od nabavne je ipak gubitak), a “vječni” pomorski rival (hrvatski) je kupac s kojim se lakše dogovoriti nego sa strancem.
Relja i Šmok su dioničari koji će prodati za pristojnu cijenu pa im se ne žuri. Relja ionako dobio badava, a Šmok strpljivo kupovao po niskom cijenama. Ni jedan ni drugi nisu na tržištu kapitala uopće bitni (za razliku od Uskokovića-vidi intervju).
Dok se ovdje pricaju price, uglavnom od onih sto dionica nemaju, u svijetu sve izglednije ogromne promjene u transportu. Npr. Zbog napada bi se mogao zatvoriti Suez. Znate li sto to znaci? Ici oko Afrike, jos u zimsko vrijeme… BDI ce biti oko 10ak tisuca…
@bauštelac
Ponavljaš mantru da je Tankerska uletila u dokap i “iznenadila” IB i upravu. Ispada da je IB glup jer je organizirao dokap ne razmišljajući da neko treći se počasti sa “jeftinom” floticom bulkera.
Nitko ne precjenjuje IB. On jest alfa i omega i odlučuje o svemu.
A sve priče o sprezi AP, Butkovića i slično gdje su svi ostali samo pijuni po meni ulaze u “teorije zavjere”.
Stvar je čini mi se puno prizemnija.
Nakon 7 godina IB hoće izaći sa što manje gubitka (jer ipak 7 godina praktički bez dividende i sa samo 10-15% većom vrijednošću dionice od nabavne je ipak gubitak), a “vječni” pomorski rival (hrvatski) je kupac s kojim se lakše dogovoriti nego sa strancem.
Relja i Šmok su dioničari koji će prodati za pristojnu cijenu pa im se ne žuri. Relja ionako dobio badava, a Šmok strpljivo kupovao po niskom cijenama. Ni jedan ni drugi nisu na tržištu kapitala uopće bitni (za razliku od Uskokovića-vidi intervju).
Nije ovdje nitko nikoga iznenadio. Sve je lijepo odrađeno i isplanirano…tempirano da ponuda malim dioničarima dođe na niskim razinama BDI-a. Na skupštini su sve prešutili, a sve se je već znalo.
A da je ovdje i politika upletena je vrlo izvjesno…kao što je i neizvjesno tko (pojedinci) stoje iza Tankerske. Je li se to netko priupitao? Zna se da u Zadru ništa ne ide bez zna se koga, a i u Dubrovniku je slično. Sad mi je i jasnije zašto toliko dugo nisu mogli ishoditi građevinsku za novu zgradu…
Očekujem prvu ponudu 53-54 EUR u skladu sa svime kako su se ponašali prije. Jedino im sad ova situacija sa BDI ne ide u prilog jer će se možda dio ulagača premišljati pa neće moći sakupiti dovoljno.
52,8 eur cijena… Tankerska bi mogla pobrati vrhnje i na bulku nakon nafte… U iščekivanju ciklusa pozitivnih vozarina bi se rubrika trebala zvati. Pratimo dalje…
Zanimljiva i iscrpna analiza koja razmatra sve opcije. Mene smeta samo jedna polazna petpostavka, koja glasi da je IB išao u dokapitalizaciju bez Tankerske. Jer je eto Atlantskoj trebalo navaca i pored oporavka vozarina i namjeravanoj prodaji novogradnje.
Meni je apsolutno izgledan scenarij po kojem je već početkom 2023 (ili možda i ranije) IB sve dogovorio sa Tankerskom. Apsolutno svaki korak od termina GS, isplate dividende, prodaje novogradnje i sl. Nakon toga je dogovoreno i preuzimanje tih 5-6 % od druge dvojice prvih Top10 dioničara. Naravno sve u dogovoru sa i preko Interkapital.
Tako je već (njima) poznato i koji su slijedeći koraci (ponuda, GS, itd).
Pa nakon ove analize koju je napravio bauštelac sad bi trebalo napraviti i analizu bliske budućnosti polazeći od osnovne teze koja glasi.
(prošlu zimu je IB pokucao na vrata Tankerske i predložio da preuzmu Atlantsku i da će on sve to organizirati)
Može li koji dioničar-pravnik objasniti ako bi nadležne službe,institucije dokazale ovaj scenarij,osnovnu tezu koju je obrazložio @klackalica o provedenoj dokapitalizaciji zbog osobnog interesa,može li u tom slučaju doći do poništenja dokapitalizacije?