ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 11.01.2025. u 10:48
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,43
6.365
150
42,40
44,00
-4,07%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

šanto, 24.10.2023. u 14:04

 





randopph, 24.10.2023. u 12:13



 

 



 

 

 



 

 

 

Neslužbeno kako prenosi jutarnji imaju 33%,ako žele doći do 51% nije teško zaključiti da će morati ponuditi više od 53,50 eur po dionici,pretpostavljam kad bi ponudili 60 eur po dionici da im im i država prodala svoj dio,u tom slučaju bi bili blizu većinskog vlasništva,pitanje je koliko malih će im prodat,ako ponude samo 53,50,neće uspit..zato mislim da ć eponuda biti veća od ove što očekujemo…

 

 

 



 

Mogu ponuditi 53.50 i pokupiti koliko ide u javnoj ponudi. Nakon toga mogu kupovati bez ikavig ogranicenja, zar ne.

 

 

 



 

 

ne! svako stjecanje dionica unatar godinu dana povlači sa sobom plačanje razlike u cijeni po kojoj su stjecali u javnoj ponudi.

 



 

Zar Pivci nisu odmah nakon javne ponude stjecali dionice Krasa bez posljedica?

Nisu vec je kupovao neko sa off shore Cipar limited😉

Zna li se koji je rok za uplatu novih dionica?

alt666, 26.10.2023. u 14:47

Zna li se koji je rok za uplatu novih dionica?

 

prošao prije deset dana!

Mislim da je zakonski rok za izdavanje novih dionica tj. uknjižba na nove vlasnike dionica 15 dana od izdavanja istih..tako da bi brzo trebali znati kolika je ponuda tankerske..početkom idućeg mjeseca…

alt666, 29.10.2023. u 17:56

Mislim da je zakonski rok za izdavanje novih dionica tj. uknjižba na nove vlasnike dionica 15 dana od izdavanja istih..tako da bi brzo trebali znati kolika je ponuda tankerske..početkom idućeg mjeseca…

Ne kužim šta ti tu nije još jasno? Pa platili su 53,50€, jasno je objavljeno na burzi.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

I tako nama došla Tankerska. Uprava nam ga baš fino metnula, onako bez vazelina. Obistinilo se sve ono što smo pisali, ostaje još samo da vidimo kakav to točno dogovor s njima ima Bilbija&CO.

.

Kako god bilo mali tu više nemaju šta tražiti. Ped.rski odigrano, ali eto, još jednom sve prema zakonu. Stvarno je nevjerojatno kako su si dioničari dopustili da ekipa koja zajedno nema ni 20% vlasništva vodi firmu, vodi ju na ovakav beskičmenjački način i samostalno, bez suglasnosti Skupštine, donose ovako krupne odluke koje bitno mijenjaju smjer poslovanja za koji im je Skupština uopće izglasala povjerenje. Sa jedne strane se glumi transparentnost, uključivost i šta ti ja znam… a onda ti ga ovako spakuju. Baš krasno.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

U prilogu je ažurirana tablica izračuna NAV-a. NAV je brzo degradirao, trenutno je P/NAV oko 0,71.

.

Pad NAV je najvećim dijelom zbog kontinuiranog pada vrijednosti brodova koji se događa uslijed cjelogodišnjih loših vozarina, ali i zbog ovog nesretnog dokapa gdje su nam razvodnili udjele, te nešto i zbog gubitaka iz poslovanja.

.

Cleaves je izbacio ažurirane tablice vrijednosti brodova (u prilogu) i pokazatelje peer grupe. Zanimljivo je vidjeti da je trenutno prosječni P/NAV peer grupe 0,76. ATPL je sa sada u usporedbi s njima ustvari preskupa (ne možemo ne uračunati rizike poslovanja u ovoj našoj močvari, lopovsku Upravu i slično). Ta imovina trenutno nažalost stvarno toliko vrijedi, a u sljedećim mjesecima će P/NAV vrlo vjerojtno biti i manji. Cijena dionice u ovakvim tržišnim okolnostima neće konvergirati na NAV-u. Koliko vrijedi imovina koja konstantno protekom vremena gubi na vrijednosti, kamate su ti sve skuplje, a redovno poslovanje iz kvartala u kvartal zbraja minuse? Nemojmo zaboraviti i na činjenicu da brodovi stare i imaju svoj vijek trajanja. Samo ta činjenica da će brodovi za koji mjesec biti “godinu stariji” će NAV ATPL-a umanjiti za oko 10 milijuna eura!

.

A šta kaže FI? Poslovni prihodi su u odnosu na Q3 prošle godine pali za 41%, troškovi kamata su veći za 60%, neto kvartalni gubitak 1,6M € (pazite, ovdje pričamo o sezonski najjačem mjesecu)… opet i ovaj kvartal vidimo nekakav izvanredan prihod od 1,3M € (vjerojatno opet neka kemija sa vrijednostima brodova, nisu naveli o čemu se točno radi), tako da je realno (bez te stavke) gubitak u ovom kvartalu skoro duplo veći. Aktiva je manja za 6,4M €…

.

Vrijednost brodova je u knjigama trenutno precijenjena za velikih 17M €.

.

Ovo je ustvari sve manje-više očekivano. Nisam samo očekivao ovako šup.čki iskorak Uprave.

Samo logirani korisnici mogu vidjeti privitke.
You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

Ajde, pa je Tankerska plovidba jednom nešto preplatila, a ne preuzela bezobrazno jeftino.

I mene zanima kakav dogovor ima IB sa njima i kakav će to biti suživot.

Mali dioničari se nikada nisu imali čemu nadati niti na Tpng niti na Atpl, uz izuzetak ovogodišnje dividende na Atpl.

Samo je smiješno da prvo daješ izdašnu dividendu, a onda ideš u dokapitalizaciju.

 

Zanimljivo je vidjeti da je trenutno resale vrijednost jednog capesize broda skoro 10% manja od vrijednosti novog 🙂 Ovo nisam vidio zadnjih nekoliko godina (od kada aktivno pratim brodare). Pazite, tu govorimo o novom brodu koji je upravo izašao iz brodogradilišta, on takav je skoro 10% jeftiniji od istog tog broda kojeg ćeš danas naručiti i čekati ga dvije godine da se izgradi i isporuči.

.

Druga zanimljivost je činjenica da je Cleaves, nakon dvije godine pucanja u prazno, napokon kapitulirao (konstatntno je davao buy preporuku unatoč kontinuiranom višekvartanom padu dionica)  i promijenio preporuke za strane brodare u većinom HOLD, a neke kao DSX (sa kojom volimo uspoređivati Kraljicu) u SELL 😆 Projiciraju target 21% niže od današnje cijene. Ovo me, moram priznati, malo dalo na razmišljanje budući da su oni već dugo kontraindikator 🙂

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

@Marielena

Ovo sa ovogodišnjom isplatom dividende je tek spektakularni promašaj, to jasno govori koliko Uprava nema pojma kuda ovaj brod plovi. Prvi epski promašaj sa narudžbom novogradnji, drugi ova glupost sa divkom. Ja se onda eto pitam, sada kada su u dokapu opet prikupili neke novce, zašto opet i na godinu ne isplatiti divku?

.

Ovaj biznis se često pokušava prikazati kao izuzetno kompleksan, to je nešto što mi mali obični ljudi ne razumijemo pa onda bolje da se u to ne petljamo. A istina je upravo suprotna, ovaj biznis je toliko banalan da ne može biti banalniji… hej, pazite, oni rentaju brodove. Ne’š  ti kompleksnosti. Kompleksno je znati predvidjeti u kojem će smjeru ići tržište u nekoj bližoj ili daljoj budućnosti pa znati procijeniti hoće li ti se investicija i u kojem roku isplatiti, što je pitanje od milijun dolara u bilo kojem poslu, a to je ono u čemu je ova Uprava spektakularno podbacila.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

DSX i GOGL su već sada pali puno više od svoje ATH vrijednosti u postotku od ATPL.

Baltic Dry Index ce u 2024 godini (prosjek za cijelu godinu) biti veci za 30ak% u odnosu na prosjek 2023.Da li ce to utjecati i koliko na cijenu atpl, nemam pojma.

New Report

Close