ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 12.01.2025. u 09:22
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,43
6.365
150
42,40
44,00
-4,07%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

dao bog x10 😉

zanimljivo je sve to  😉

Pa ova ekipa šta di djeli dobit i apartmane sa 20% dionica rade šta hoće, kad i kako žele.

Da uđe Tankerska sa 20-30% kroz dokap, ne treba im nikakve više dodatne dionice. Imat će svu mogućnost odlučivanja. mali su previše mali.

Makniti dionice sa burze i umrtviti dok se manjinski ne izbace nakon nekoliko godina.

Već mnogo puta provjereno uspješna strategija.

Trolam, hejtam, vrijeđam, ponižavam, omaložavami - mućki Džubrarim.

Da bi ju maknuli treba im dvije trećine, a jedva da skupe i 50+%, ako.

Bit će ovdje još svačega.

A najbolje će biti ako ne bude ničega.

Nego po starom, gledamo indexe i procjenjujemo.

Indeksi zapeli. Ne rastu, već usitno padaju. Iako bi u ovo vrijeme trebali i dalje rasti.

Budu.  🙂

Ichweiss, 04.10.2023. u 07:40

Nema to veze s vrijednošću jer vrijednost je nesumnjivo veća od one na trzistu.

Koliko ja vidim bit će tu dva bloka. Postojeći i neki novi koji vjerojatno imaju neki deal, al dugoročni deal. Moguće je da u ovome trenutku, dakle nakon dokapa neće biti javne ponude, pa su zato možda neki veći dionicari izašli. Oni su izašli ne samo radi cijene, nego jer bi nakon dokapa potpuno izgubili utjecaj, kojeg su u dosadašnjoj situaciji imali.

Da, svakako zanimljiv razvoj dogadjaja, cini se da je TNPL preuzela dionice od ovih nezadovoljnika (za Uskokovica znamo da je.bio protiv ove ekipe, za Lonzu doduse ne znam nista) i napravila nekakav deal sa Bilbijom i ekipom. Nije mi jasan ovaj potez Bilbije sa prebacivanjem dionica na skrbnicki. Je li moguce da ce uzeti margin i s tim ici u dokap? To onda mora da je dogovoreno tako sa TNPL jer nista drugo nema smisla buduci da je dokap evidentno u reziji Bilbije i Tankerske. Je li moguce da ce Bilbija kupiti u dokapu i kasnije prebaciti cijeli svoj paket Tankerskoj? Inace ne vidim nikakav drugi interes Tankerske. Malo mi je nevjerojatna kombinacija da je Bilbija napravio trajni deal s njima. To je kao ugovor sa vragom, a Bilbija mi se ne cini toliko naivnim. Tankerska bi ga drzala u saci jer bi mu u svakom trenutku mogla izazvati margin call i sve mu uzeti za sitnis. Jednostavno mi to nema nikakvog smisla. Mozda imaju neki kratkorocni deal gdje ce Tankerska u dokapu uzeti samo do 25% dionica kako bi izbjegla obvezu ponude za preuzimanje, Bilbija uzme ostatak, a onda pocetkom sljedece godine Tankerska preuzme sve Bilbijine dionice, tako dodje do vecine (uz Cerpove dionice koje su vjerojatno vec rezervirali) i 9nda objave ponudu za preuzimanje. U medjuvremenu ce zatuci cijenu, sto im nece biti tesko jer ce u tom periodu vozarine biti ubijene, napisi o recesiji sve glasniji, likvidnost nikakva… neka se u takvim okolnostima malo poigraju sa cijenom lako bi ju mogli zatuci i znacajno si spustiti prosjek u ponudi za preuzimanje.

.

Ja za sada gledam ovo sa strane, sa tendencijom likvidiranja svoje pozicije. Ovo nisu cista posla, ne vidim tu kratkorocno neku srecu za nas male.

.

Sta ti mislis o ovome?

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

one, 03.10.2023. u 12:50

 





mitkko, 02.10.2023. u 23:31



 

Tako je kako je.

.

Ali ajmo vidjeti ima li tu nesto mrvica i za nas ostale. Razmisljam si je li pametno sada kupiti po 50? Gledam jednostavno u odnosu na rizike i potencijal. Sada je jasno da je TNPL spremna kupiti po 50, a da ce u dokapu kupiti najvjerojatnije po 53,50. Tromjesecni prosjek nisam racunao, ali je puno visi od 50.

.

Na koji nacin TNPL moze najjeftinije doci do 50%? Tako da sada prije dokapa kupi do 25% od ovih iz top 10, a u dokapu pokupi tih 33%. Tako nece imati obvezu dati ponudu za preuzimanje jer ce 25% prijeci tek kroz dokap, a kako smo vidjeli naveli su da je u tom slucaju obveza davanje ponude za preuzimanje malo drugacija (u principu je nepostojeca). TNPL tako ima racunicu i vise platiti Bilbiji i ekipi njihove dionice, ali tako da si ne dizu tromjesecni prosjek, vec da javno preko burze kupe za 50, a ostatak se dogovore, kako vec to veliki decki rade.

.

Meni se cini da u ovim okolnostima nije vjerojatno da ce cijena pasti ispod 50, dok je potencijal profita znacajan. To omjer reward/risk cini beskonacno povoljnim, koliki god da je taj potencinal rasta.

.

TNPL ce se vjerojatno nakon dokapa postaviti na kupnju na 50, skupljat ce koliko moze dok ne predje prvi sljedeci prag, kada ce dati ponudu za preuzimanje po najmanje tromjesecnom prosjeku. A mozda budu i agresivniji u kupnji pa i malo znacajnine dignu cijenu na burzi prije ponude za preuzimanje. Ne poznajem bas najbolje pravila vezana za obveze preuzimanja, ali cini mi se da sam ovo za sada dobro pohvatao. Tako mi se cini da ce uvijek biti likvidnosti za izaci po najmanje 50, a postoji taj potencijal profita. Plus na sve ovo je cinjenica da vozarine rastu i rasti ce vjerojatno jos dva mjeseca, a nista manje vazno nije cinjenica da ce sada sa novim vlasnikom koji je dokazani igrac u bransi ova firma poceti bolje poslovati.

.

Kako se to vama cini? Ja razmisljam da pojacam svoju poziciju.

 



 

Oni moraju dati ponudu u svakome slucaju ako predju 25%. Ne postoji skupštinska odluka kojom bi bili izuzeti od toga. Pitanje je ako se uopće radi o preuzimaju cijene. Zato sam već spominjao da je najbolja obrana visoka ili viša cijena, al kakvi ulagaci takva i burza. Svi sve znaju i defacto rade protiv sebe za najnnepovoljniji scenarij za njih. Da je cijena na burzi 60 ili vise sto bi onda bilo a dokapom…. Al obzirom da je moguće da je Hanfa aktivna strana, a ne neovisni regulator sve je moguće, al nije svaka opcija jednako izvjesna. Ne stoji slučajno nalog na prodaji na 53,60 EUR

Da, u pravu si, ja sam nesto krivo iscitao. Zakon daje mogucnost da se iskljuci obveza ponude za preuzimanje ukoliko se 25% stekne kroz dokap, ali bi to morala potvrditi skupstina sto ovdje nije slucaj. U tom novom svjetlu gledam ovu mogucnost koju sam opisao u prethodnom postu da je Bilbija mozda stvarno u nekom dealu sa Tankerskom.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

@ mittko

Ne znam koji je deal i sto je plan, al sto ako naprave ponudu po nizoj cijeni?

Ako imaju dogovor onda su već sad u obvezi jer zajednički djeluju, samo to treba i dokazati.

Radi se o bulk brodaru, sigurno nitko neće stajati u redu da izadje u ponudi ako ce cijena biti niza od trenutne. Ionako je cijena prilično diskontirana u odnosu na NAV.

Ima tu veći broj teoretskih i praktičnih rješenja. Al mislim da ako Bilbija ima neku svoju ekipu, da onda on u toj ekipi nije sam.

 

 

@Ichweiss

Nije ni nuzno da im itko u ponudi za preuzimanje proda svoje dionice. Njima je sigurno cilj kupiti sto veci paket po najmanjoj mogucoj cijeni. Ovaj scenarij koji sam gore opisao im osigurava da se ne moraju isprsiti u ponudi za preuzimanje, a istovremeno su ovladali sa 50% dionica. Kasnije mogu na sto nacina pomalo istiskivati ostale male dionicare. Ja da sam na mjestu Tankerske bih kao prvi sljedeci korak napravio dokap u imovini, tako da prebace na Atlantsku svoje bulkere i tako dodatno razvodne dionicare. Ovaj potez bi imao i smisla i operativno/logisticki. Tankrrska se bavi tabkerima, Atlantska bulkerima. Onda opet u drugom koraku naprave drugi dokap u novcu sa ciljem prikupljanja kapitala za pomladjivanje flote, gdje lako mogu iskljuciti sve male postavljanjem visokog limita za sudjelivanje u dokapu. I tako dalje, u svega par koraka bi vrlo lako i super jeftino dosli do vrlo visokog postotka.

You can't stop the waves. But you can learn how to surf.

mitkko, 04.10.2023. u 18:35

@Ichweiss

Nije ni nuzno da im itko u ponudi za preuzimanje proda svoje dionice. Njima je sigurno cilj kupiti sto veci paket po najmanjoj mogucoj cijeni. Ovaj scenarij koji sam gore opisao im osigurava da se ne moraju isprsiti u ponudi za preuzimanje, a istovremeno su ovladali sa 50% dionica. Kasnije mogu na sto nacina pomalo istiskivati ostale male dionicare. Ja da sam na mjestu Tankerske bih kao prvi sljedeci korak napravio dokap u imovini, tako da prebace na Atlantsku svoje bulkere i tako dodatno razvodne dionicare. Ovaj potez bi imao i smisla i operativno/logisticki. Tankrrska se bavi tabkerima, Atlantska bulkerima. Onda opet u drugom koraku naprave drugi dokap u novcu sa ciljem prikupljanja kapitala za pomladjivanje flote, gdje lako mogu iskljuciti sve male postavljanjem visokog limita za sudjelivanje u dokapu. I tako dalje, u svega par koraka bi vrlo lako i super jeftino dosli do vrlo visokog postotka.

Je i prodje najmanje 5 godina. U tih 5 godina bulkeri mogu u zvijezde ili u pakao.

Svasta oni mogu, al ja mislim da treba najprije vidjeti rezultate dokapa. Neće oni u nikakva istiskivanja… njima je bitna kontrola, a ne manjinski dionicari da bi strategiju podešavali prema njihovom istiskivanju. To će napraviti ili pokusati napraviti samo ako će im se jako isplatiti, sto ne znaci da neće trgovati imovinom ovako ili onako. No, kako god trgovali moraju imati relevantnu procjenu i neke druge ispunjene uvjete jer za razliku od korumpiranog regulatora i njegova čelnika, o takvim stvarima odlučuje trgovački sud, a suca se da namjestiti, ali ipak “malo teze”.

Ja neću dalje o ovome raspravljati ovdje ovako javno, ako imaš kakve druge ideje ili mišljenja uvijek se možeš javiti na privat.

Evo jos dokaza o cemu pišem. A GNK ima i capove, pa svejedno očekuju TCE za 3Q oko 11.200$, što je katastrofa. Oni su sve to lockali tj. za 95% flote:

On September 15, 2023, Genco Shipping & Trading Limited (“Genco” or the “Company”) provided an update to its estimated time charter equivalent (“TCE”) rate for the third quarter of 2023. On a fleet-wide basis, the Company estimates its TCE rate for the third quarter of 2023 to be approximately $11,200 per day for approximately 95% of its owned available days for the quarter

TNPL je objavila i sad je manje više sve jasno

[i]Freedom' just another word for nothing left to lose[/i]

Najgora moguća vijest je stigla a to je da tankerska već ima 110.062 na dva računa,tj. blizu 8 %.

I sa nepotrebnim nelegitimnim dokapom kriminalno niske cijene u pola NAV-a eto njih uskoro u potpunoj kontroli nad Atlantskom.

Sad je sigurno da ulaze.

New Report

Close