Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,43 | 6.365 | 150 | 42,40 | 44,00 | -4,07% |
Najbolje je prosuti sve i ne pratiti više burzu, ionako dolazi recesija i nema smisla razbijati glavu…
Kad je tankerska pokušala 2004-05 neprijateljsko preuzimanje Atlantske (na sličnoj cijeni na burzi kao što je sad)tada je uprava na čelu s Jerkovićem naglo povećavajući flotu s kupnjom 7-8 polovnih i 7 novogradnji financirajući to preko bareboat chartera i otvarajući firmu transparentno medijski,otjerala cijenu dionice na burzi preko 1.000 kuna,i tankerska je naravno odustala zbog velike cijene dionice.
A sad se događa sve naopako,sve suprotno od toga,preko jeftinog dokapa se omogućava jeftini ulaz u kontrolno vlasništvo nad Atlantskom.
A nema nadzornog odbora koji bi odmah mogao smijeniti upravu kad se upusti u takvu rabotu.
A sad 2-3 upravitelja sami donose drastične odluke o firmi,SAMI SEBE NADZIRU,i zato se i događaju ovakvi šokovi za sve suvlasnika firme.
Kad je tankerska pokušala 2004-05 neprijateljsko preuzimanje Atlantske (na sličnoj cijeni na burzi kao što je sad)tada je uprava na čelu s Jerkovićem naglo povećavajući flotu s kupnjom 7-8 polovnih i 7 novogradnji financirajući to preko bareboat chartera i otvarajući firmu transparentno medijski,otjerala cijenu dionice na burzi preko 1.000 kuna,i tankerska je naravno odustala zbog velike cijene dionice.
A sad se događa sve naopako,sve suprotno od toga,preko jeftinog dokapa se omogućava jeftini ulaz u kontrolno vlasništvo nad Atlantskom.
A nema nadzornog odbora koji bi odmah mogao smijeniti upravu kad se upusti u takvu rabotu.
A sad 2-3 upravitelja sami donose drastične odluke o firmi,SAMI SEBE NADZIRU,i zato se i događaju ovakvi šokovi za sve suvlasnika firme.
Fora mi je kad ih revidiraju za 2022. pa otkriju da je dobit zapravo 16 milijuna kuna manja nego je taj upravni odbor iskazao.
7.219.000 eura iskažu umjesto stvarnih 5.093.000 eura. Stvarna neto dobit ’22. je valjda 29% manja
’21. kad je bilo izobilje, ta diskrepancija je bila minimalna.
H1’23. kako je krenulo, nije dobro… Znali su gubiti i jače, ne računajući 2020. Ali kad nakon revizije ’22. vidimo koliko se petljalo s dobiti, kad je dobiti uopće bilo… samo dragi Bog zna koliki su stvarni gubici i što će tek pokazati revizija za ovu godinu.
Rušenje cijene na malim prometima, dok otvoreno ne krenu u sakupljanje… Santa barbara iscrpljivanje a onda cijena leti..
BCI 5 T/C routes 180000 19855 2045
BPI 5 T/C routes 82500 15244 76
BSI 10 T/C routes 58328 14734 -165
BHS 7 T/C routes 38200 12256 50 BDI INDEX 1694 +80
Je li nekome jasno kako je Uprava formirala ovaj raspon cijene u dokapu? Zašto je to baš 53,50-60,00€? To je dosta veliki diskont u odnosu na neto vrijednost imovine.
.
Tu mi se nameću dva odgovora:
1. Uprava misli da trenutno firma ni ne vrijedi više od ovoga pa bi prevelikom cijenom riskirali uspješnost dokapa (ako je dokap uopće legitiman).
2. Uprava radi jeftino dokap jer pogoduje nekom velikom kupcu.
.
Šta vi mislite?
Osobno trenutno uopće ne znam šta da radim sa svojim dionicama. Prvo sam išao izračunati koliko će me uopće razvodniti. U najlošijem slučaju dokapa po 53,50€, a uz uvjet da se u dokapu izda maksimalni broj novih dionica, ja efektivno po dionici gubim 14% vrijednosti. Dokap po 60€ mi stvara gubitak 13%, tako da ustvari konačna postignuta cijena ne čini neku razliku. Novi P/NAV će biti oko 0,63, što je i dalje dosta povolljno, i povoljnije od peer grupe.
.
NAV sam računao sa podacima iz bilance za Q2, dok je trenutni stvarni NAV još nešto lošiji zbog očekivanog gubitka u Q3. U priloženoj tablici sam hipotetski izračunao i kako bismo prošli da je dokap kojim slučajem proveden po 80 ili 100€…
.
Pred nama je sezonalno najbolji period u godini kada je za očekivati da će vozarine i profitabilnost rasti. Postoji ta špekulacija da je TNPL kupac, što bi, ukoliko se obistini, trebalo povoljno djelovati na poslovanje firme.
.
Trenutno sam u modu “Sit Tight and Assess”kao u onom filmu “Don’t look up” 🙂
.
Cijena na grafu i dalje ide u skladu sa očekivanjem, tako da ni tu za sada nema nikakav red flag.
.
Dakle, kokice u ruke…
Svi pišu da je TNPL kupac a koliko sam shvatio iz ovog prospekta TNPL uopće nama pravo sudjelovati u dokapitalizaciji.
Nasam sam jedan odlican portal koji prati sve brodove i cijene po koliko voze i šta voze i od kad do kad itd. Sve je opisano. Od 1.9-27.9 svega je 3 capesize broda unajmljeno. Ne znam dal ih nema za unajmit ili šta, ali moguce da ih nešto manjka na tržištu pa im i cijena raste. Panamaxa je ukupno unajmljeno samo 40 komada u tom periodu. Niti jedan od ATPL-a. Dakle, NITKO od većih brodara nije profitirao jer je cijena Capovima toliko porasla jer ih nisu nit iznajmili. Vjerojatno su svi lockani po nizim cijenama do kraja godine. Slično i za druge brodove. To je ono sta sam nedavno pisao. Treba proci puno više vremena da se više vozarine prikažu u RDiG i da brodari imaju koristi od toga. Oni svoje brodove vežu na odredeni period, pa bio i to spot, i taman vozarine skoce, ali od toga nitko nema koristi.
I portal Morski.HR piše o našoj firmi pod naslovom
Jesu li istinite glasine da Zadarska Tankerska plovidba preuzima Atlantsku plovidbu
Realno, pošto će atpl imati za trećinu dionica više, dionica bi trebala za jednu trećinu manja tj. cca 34 kn.