Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,93 | 9.188 | 214 | 43,00 | 43,40 | 1,42% |
A znaš tko vodi male dioničare, pozovi ga privatno ili javno da sazove!
Za saziv treba nešto glasova, ja nemam punomoći.
Nitko ne vodi male dioničare.
Taj na kojeg misliš ima punomoći oko 5+% temeljnog kapitala i to je to.
Ima pojedinaca koji sami,bez punomoći, imaju 4+% vlasništva…
Odakle uopće znaš da njima nije u interesu dokap? Ok, može se raspravljati o cijeni, no koliko se sjećam prijedlog dokapa je 7-20% veći od trenutne trzisne cijene.
Bilo je vremena za saziv izvanredne skupštine no očito većina kljucnih dionicara misli da kompanija ide u pravome smjeru ili ih njezina budućnost previše ne zanima. Kako god, ne treba dramiti oko dokapa jer ništa se još nije dogodilo sto bi umanjilo vrijednost postojećim dioničarima. I još vrlo vjerojatno dugo vremena neće. Tako da treba smiriti strasti i razmisliti o vlastitoj strategiji i budućoj strategiji kompanije nakon dokapa. Do tada, biznis će funkcionirati “as usual”, a vrlo vjerojatno i nakon toga.
Jasno je da tankerska ni itko drugi ne može kupujući postojeće dionice,kojih ukupno ima cca 1.4 milijuna,postati većinski vlasnik Atlantske,bez drastičnog povećanja cijene dionice.
Ali može postati veliki,ili većinski vlasnik firme preko nepotrebnog izdavanja novih 700.000 dionica.
A to nam se upravo sprema.
Zakuhalo sa brodarima, spominje se prodaja tankerskoj zadarskoj atlantske, ima li tu vatre ili šuplja priča? Alpha adriatic preuzima brodove od uljanika, jdpl za sad ništa… Bude se pomalo
Jasno je da tankerska ni itko drugi ne može kupujući postojeće dionice,kojih ukupno ima cca 1.4 milijuna,postati većinski vlasnik Atlantske,bez drastičnog povećanja cijene dionice.
Ali može postati veliki,ili većinski vlasnik firme preko nepotrebnog izdavanja novih 700.000 dionica.
A to nam se upravo sprema.
Gle, kada bi svi dionicari upisali polovinu postojećih dionica kojima su vlasnici za Tankersku ne bi ostalo ništa ili skoro ništa… nekih 20-25 tisuća komada.
Dakle, dva su kljuca za uspjeh/neuspjeh dokapitalizacije. Visoka cijena na burzi koja bi potaknula postojeće vlasnike dionica da udju po relativno “nizoj” cijeni i pojačaju poziciju i drugo – veći interes za dionicama i sudjelovanje fondova ili nekih drugih investitora čime bi relativni udjel jednog investitora pri upisu bio manji, a on bi za ostvarivanje kontrole odnosno situaciju da pokuša preuzeti kompaniju morao kupovati na burzi i podići cijenu. Dakle, defacto sve ovisi o postojećim dioničarima i animiranju novih značajnijih dionicara za upis novih dionica.
Ako ne bude interesa i jedan invesitor upise sve sto je ponudjeno, a to je njegovo pravo, a isto pravo imaju svi ostali postojeći dionicari. Pa tko to pravo i u kojoj mjeri Iskoristi, otvorit će razne mogućnosti. Ili neće.
Dakle, tko je bio na određeni datum vlasnik jedne dionice ima pravo sudjelovati i povećati svoj udjel u kompaniji. Nije u interesu ni Bilbiji da ga naguze osim ako se s njima dogovori i uzme lovu ispod stola ili neku obveznicu ili slični papir osmišljen od InterCapitala ili nekog drugog savjetnika.
Treba gledati šire i ne plakati za prolivenim mlijekom. Važnije je sto učiniti s preostalim mlijekom… sačuvati ga ili uzeti još.
https://juginfo.hr/aktualno/2023/09/20/zadarska-tvrtka-preuzima-dubrovackog-brodara/
Pa 85-95 eura neka ponude i naći će plodno tlo za kupnju, teško po 50 da to bu išlo… Bdi relativno ok sa intencijom rasta, pratimo…
Jadroplov će uskoro stopama atlantske cini mi se.
Treba gledati malo sire. Svi mi investitori određujemo cijenu. Prije no sto je Tankerska preuzela TPNG mi smo kreirali cijenu na burzi, a ne oni. Na kraju su mirovinci prodali i ostatak ekipe i završili priču. Zašto nisu ostali unutra, to treba njih pitati. Nisu se trebali javiti na ponudu.
Dakle, na svim investitorima su neke odluke i svi imaju i prava i obveze. Pitanje je hoće li ih iskoristiti.
Za kraj, svi ti naši brodari su relativno maleni u svjetskim okvirima i njihovo vlasničko povezivanje itekako ima smisla, ali naravno po određenim kriterijima i uz određenu razinu transparentnosti i poštovanja prava i obveza svih dionicara. Tko je za to zadužen, pa regulator. Ako on ne obavlja svoj posao, onda su mogući marifetluci svih fela i vrsta. Dakle, treba jasno identificirati odgovornosti i usmjeriti djelovanje.
Za početak, evo prijedlog za osnivanjem udruge malih odnosno svih dionicara ATPL, uz njihovo međusobno solidariziranje i suradnju. Samo na taj način moguce je izboriti određene stvari i povećati pregovaračku moć sa svim interesnim skupinama, pa i regulatorom.
Zašto bi išta puno nudili kad mogu preuzeti kormilo kroz dokapitalizaciju?
Možda bi i više malih trebalo sudjelovati u tom dokapu i kupiti što više da i oni preuzmu dio kontrole nad društvom. U budućnosti bi bili jači, a ovako će postati još slabiji nego što su sada, po pitanju prava glasa, ali i imovinskih prava inkorporiranih u njihove dionice.
Bilbija je tu da okrene lovu… Drzava se želi riješit atpl isto tako jdpl. Tankerska želi investirati dok imaju love, naravno ne nude previše za ništa. Ne radujem im se uopće, uvijek netko se nađe sa pomuti prljave planove. Tako da pratimo situaciju. Dokap ide po skuplje od ovog trenutno. Cijena bi mogla ponovno na 60 +