Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,96 | 3.265 | 76 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Ovo na ATPL postaje tragikomično. Jel to Lonza u izlogu?
Cim se ukaze neka pozitiva na obzoru, evo nekog padobranca. Al’ ako BDI nastavi u ovom smijeru i ovo ce se prodati kao i prije kolicine slicne ovima. Sjecam se da su prije koju godinu prodavali ZABA/CO (60 tis kom); SZAIF (23 tis kom); OTP skrbnicki (31 tis kom); Pivci (6 tis kom); CERP podijelio desetke tis dionica…. I trziste je sve progutalo. Bitan je pozitivan impuls i u tom slucaju od kolicine ne treba strahovati.
Ovdje bar nikad nije dosadno…uvijek neka drama…ali dobro, sve je to za ljude…
Pisao sam 2021 u I kvartalu, jer sam osjetio da ce ici, jer je 10g bila na niskim vozarinama, i brodari su imali sve preduvjete da rastu. Ko je tada kupio profitirao je.
Ako si primjetio ja nikad ne pisem memoare ili zasto ce nesto rasti ili padati.
Ja kupujem ili prodajem kad iz razno raznih razloga osjetim da bih trebao.
Osjetio sam da treba kupovati Jdpl na 10-20kn i pogodio sam.
Atpl sam kupovao u 3/2021 n 160kn pa prodao prvi put na 200kn, pa jos par puta trejdao do 500kn,ovdje sam pogrijesio sto se nisam duze zadrzao.
Ja sam od onih koji kao u svakodnevnom zivotu i poslu ovisi sam o sebi ne ovisim sto ce drugi reci.
Ako ti kupujes ili prodajes na osnovu onog sto ce drugi reci i pisati samo izvoli.
Ja sam na na burzi 23g i nasjeo sam na te price jedan put i nikad vise, popusio ali ne zanemarivo,moglo je bit i gore. Sami moj nick govori.
Ovim putem te pozdravljam i zelim ti srecu.
”… moderni vlasnici bili su prilično aktivni na novogradnji i S&P tržištima prošlog tjedna. U svom posljednjem tjednu izvješću brodski posrednik Allied Shipbroking rekao je da je “znatan broj narudžbi za novogradnju izašao na vidjelo tijekom prošlog tjedna, s narudžbama za brodove za rasuti teret u prvom planu, s 11 narudžbi u segmentima veličine Handysize, Panamax i Capesize. Kineska brodogradilišta i dalje prednjače po broju ugovora za rasuti teret, držeći više od 75% broja brodova ugovorenih ove godine, iako je ugovaranje rasutog tereta u svim zemljama ispod tempa iz 2022. godine, s nešto više od 300 brodova naručenih do sada ove godine. Winningova narudžba uzima broj metanola DF/ready bulkera naručenih ove godine, a brodovi će se pridružiti njihovoj floti u trgovini boksitom.U sektoru tankera …”
I danas panamax i supramax u dobrom plusu,ne moze dionica stalno ignorirati indexe.Potvrda je to one velike transakcije.Očekujem uskoro Atpl na 60 .Indexi nemaju namjeru posustajati bar jos neko vrime.
I po ko zna koji put brodarski indexi u zeleno.I bdi i panamax i supramax.Sve je spremno za vratit se na mjesto gdje i trebamo biti.
Cinjenice na koje vidim novi forumasi i stari drukeri zatvaraju oba oka:
‘starudija’ se prodala ispod cijene, cini se radi krpanja plana A – dokapa
‘starudija’ je imala jos 7-8 godina u sebi gdje je money making machine
Uprava nema kapacitet uzdignut se i ici u rizik i sirenje, vec samo u zamjenu (iako su probali sirenje, ali…)
Nazalost, muke se nastavljaju ovdje. Pokusaj je ovdje odrzat se gdje je sada firma. Ako to nekome odgovara, odlicno
Je, kapacitet bez scrubbera koji daje na spotu cca 8k. Ovdje ide vjerojatno preuzimanje u nekoj kombinaciji. Uglavnom, Bilbija po mojoj skromnoj procjeni ide van.
Kao sto sam napisao prije cca tjedan dana… ovdje moguće ide kljucna vlasnicka pretumbacija. Nije lako osvojiti “otvorenu firmu” osim ako svi ključni akteri zele prodati. A ja bih rekao da ne žele. Znaci neuobičajena premija ili dugo pripetavanje. Pa tko prvi popusti.