Vozarine ne oduševljavaju ali cijena je oko 60 eura tako da kao u onoj reklami “ne pada” a to je najbitnije. Dividenda 5 eura, povrat oko 8,5 %. Dnevni promet iz dana u dan od kad je ovo objavljeno u rasponu 80-100 000 eura. Netko je spomenuo da se treba pozicionirati ako se predviđa nekakav rast, ako je ova cijena na lošim vozarinama onda valjda se sad kupuje. Što predviđate onda za 2,3 godine i tko to može predvidjeti vezano za vozarine?? Što će napraviti sa dokapom to je upitno. Jadroplov se ne cini loša opcija sa 2 nova LPG i 5 bulkera netko je spomenuo a i postoji odavno nekakva želja za kupnjom. Brodovi su uposleni 2 krame voze staro željezo ova 3 su 2012. godište kao i većina od atpl. Atpl kupuje 2 nova, ajmo reći da svi stari brodovi s obzirom da su prošli dokovanje mogu još dati, ne izgleda to kao loša opcija. Država želi izaći iz toga, linijska plovidba sa tim nekim feribotima na struju koje bi dobili preko projekata eu meni se to ne čini kao loša opcija. Upitno je kako atpl može to sve financirati, nije nagovor niti ništa. Jdpl je jadan od sebe Pavlović to sada malo stabilizira i dovodi u red imaju te skupe zgrade na rivi koje ne donose zaradu, objediniti atpl i jdpl u jednu kompaniju bi bilo dobro za brodarski biznis sa jednom dobrom upravom sa vizijom. Volio bih neke komentare za tu ideju i protiv koji bi bili.
Upravni odbor i Izvršni direktori Atlantske plovidbe planiraju prikupljeni novac od dokapitalizacije, koji će ići malo iznad minimalnog iznosa od 14 mil € i po minimalnoj cijeni dionice od 53.5 €, utrošiti za kupovinu Cerp dionica kako bi stekli apsolutnu kontrolu nad kompanijom, što je temeljni razlog dokapitalizacije, a glavni povod za dokapitalizaciju društva je organizirano zastupanje malih dioničara na Glavnoj skupštini Atlantske plovidbe i traženje nerealnih zahtjeva za isplatu kvartalne dividende i sličnih zahtjeva, a sve to uz padajuće tržište bulk vozarina i negativno poslovanje kompanije. Također planiraju ostatak prikupljenog iznosa iskoristiti za uplatu jedne ili dvije nove rate za naručena 2 nova broda koji se već grade u Kini, a kojima je trenutno otežano financiranje sa rastućom kamatom, koja u pojedinim aranžmanima sa bankama raste i preko 7%. Atlantska plovidba je uvijek bila i ostat će dubrovačka kompanija na ponos Grada Dubrovnika i njegovih žitelja.
Upravni odbor i Izvršni direktori Atlantske plovidbe planiraju prikupljeni novac od dokapitalizacije, koji će ići malo iznad minimalnog iznosa od 14 mil € i po minimalnoj cijeni dionice od 53.5 €, utrošiti za kupovinu Cerp dionica kako bi stekli apsolutnu kontrolu nad kompanijom, što je temeljni razlog dokapitalizacije, a glavni povod za dokapitalizaciju društva je organizirano zastupanje malih dioničara na Glavnoj skupštini Atlantske plovidbe i traženje nerealnih zahtjeva za isplatu kvartalne dividende i sličnih zahtjeva, a sve to uz padajuće tržište bulk vozarina i negativno poslovanje kompanije. Također planiraju ostatak prikupljenog iznosa iskoristiti za uplatu jedne ili dvije nove rate za naručena 2 nova broda koji se već grade u Kini, a kojima je trenutno otežano financiranje sa rastućom kamatom, koja u pojedinim aranžmanima sa bankama raste i preko 7%. Atlantska plovidba je uvijek bila i ostat će dubrovačka kompanija na ponos Grada Dubrovnika i njegovih žitelja.
To ćemo tek vidjeti.
Ništa nije bilo nerealno u zahtjevima malih dionicara. Ako nema dobiti nema dividende. Kao da je problem bio isplatiti u tri ili četiri navrata dividendu? Kad bi se ostvarila dobit.
To su Bilbijine floskule da zadrzi kontrolu. Ja ti ne vjerujem da ce netko sa 12,7% komapnije krojiti sudbinu cijele kompanije. Samo ako ce imati od 100-200 milijuna kuna svježe love. On novce nema, a niti njegovi Jataci iz ATPL. Znaci, ulazi netko izvana. A ako ne ulazi onda se lik gadno preračunao.
A čak i da Bilbija & Co. imaju novce za dokap, trebat ce upisati dokap u registar suda i sve papirnato pokriti. E a tu bi tek moglo biti belaja…
Kupac/i žele probiti kotu 59 ali se dobro drži. Prometi su veliki, ok divka 5 eura ali ima tu još igre čini se. Svi pišu o lošim vozarinama a kupovina brutalna, pritisak velik. Crtat će se rakete samo još ne znam u kojem smjeru, nakon divke mogla bi još jedna divka a možda i potop. Tehničari ne crtaju ništa.
Ne vidim kako može ući netko izvana ako je uvjet za dokapitalizaciju već posjedovanje dionice. A koliko vidim, nema tu nekih novih velikih imena zadnjih dana.
Jedino ako jazavčari iz uprave na svoje ime tuđim novcima.
A kvartalne dividende su nemoguće zbog zakonskog ograničenja. Najbolje moguće jest dividenda + izvanredna. Dakle 2 puta godišnje.
Koja je ovo banda. Čak su uhljebi iz JDPL dobro opisali zašto idu u dokap i ima smisla. Bravo za njih.
Ovo jazavci 0 bodova. Nema šanse da mali ne ostanu spuštenih hlača.
Ne vidim kako može ući netko izvana ako je uvjet za dokapitalizaciju već posjedovanje dionice. A koliko vidim, nema tu nekih novih velikih imena zadnjih dana.
Jedino ako jazavčari iz uprave na svoje ime tuđim novcima.
A kvartalne dividende su nemoguće zbog zakonskog ograničenja. Najbolje moguće jest dividenda + izvanredna. Dakle 2 puta godišnje.
Koja je ovo banda. Čak su uhljebi iz JDPL dobro opisali zašto idu u dokap i ima smisla. Bravo za njih.
Ovo jazavci 0 bodova. Nema šanse da mali ne ostanu spuštenih hlača.
Dokap nije pro rata.
Dovoljno je imati jednu dionicu za sudjelovanje u dokapu.
Ne vidim kako može ući netko izvana ako je uvjet za dokapitalizaciju već posjedovanje dionice. A koliko vidim, nema tu nekih novih velikih imena zadnjih dana.
Jedino ako jazavčari iz uprave na svoje ime tuđim novcima.
A kvartalne dividende su nemoguće zbog zakonskog ograničenja. Najbolje moguće jest dividenda + izvanredna. Dakle 2 puta godišnje.
Koja je ovo banda. Čak su uhljebi iz JDPL dobro opisali zašto idu u dokap i ima smisla. Bravo za njih.
Ovo jazavci 0 bodova. Nema šanse da mali ne ostanu spuštenih hlača.
Doduše, kao dioničar se u svakome trenutku ima pravo na obaviještenost. Može se poslati upit toj ekipi pa neka se očituju, da vidimo.
Sutra dionica ide preko 60 e zadnji jedan prava na divku.Prekosutra neće cijena padati ispod 57e zbog dokapa jer min cijena dokapa je 53,5 a max 60e.Bez obzira ana bdi mislim da se moze lijepo zaraditi na atpl.Samo naivci misle da dokap nece proći.Proći će i to ne po najnižoj cijeni dokapa jer onda dokap nebi bija zanimljiv.Prije dokapa cijena mora biti 57-58e da bi dokap bija zanimljiv .
Koliko sam shvatio iz priča pojedinaca.
Uz niske vozarine i visoke kamate, nakon dokapitalizacije i isplate dobiti…cijena dionica neće padati. Dapače, rast će.
Genijalno.
Koliko sam shvatio iz priča pojedinaca.
Uz niske vozarine i visoke kamate, nakon dokapitalizacije i isplate dobiti…cijena dionica neće padati. Dapače, rast će.
Genijalno.
A ti znaš kakve će vozarine biti za mjesec, šest mjeseci ili 5 godina?
Ovdje se defacto preuzima kontrola nad kompanijom. Za to se obično računa neka premija osim ako se radi o biznisu ili firmi koja potopljena i čijim se stjecanjem ne može dodati ili stvoriti nova vrijednost. Pojednostavljeno rečeno.
Ne vidim kako može ući netko izvana ako je uvjet za dokapitalizaciju već posjedovanje dionice. A koliko vidim, nema tu nekih novih velikih imena zadnjih dana.
Jedino ako jazavčari iz uprave na svoje ime tuđim novcima.
A kvartalne dividende su nemoguće zbog zakonskog ograničenja. Najbolje moguće jest dividenda + izvanredna. Dakle 2 puta godišnje.
Koja je ovo banda. Čak su uhljebi iz JDPL dobro opisali zašto idu u dokap i ima smisla. Bravo za njih.
Ovo jazavci 0 bodova. Nema šanse da mali ne ostanu spuštenih hlača.
Doduše, kao dioničar se u svakome trenutku ima pravo na obaviještenost. Može se poslati upit toj ekipi pa neka se očituju, da vidimo.
Kome se može poslati upit?
Ne vidim kako može ući netko izvana ako je uvjet za dokapitalizaciju već posjedovanje dionice. A koliko vidim, nema tu nekih novih velikih imena zadnjih dana.
Jedino ako jazavčari iz uprave na svoje ime tuđim novcima.
A kvartalne dividende su nemoguće zbog zakonskog ograničenja. Najbolje moguće jest dividenda + izvanredna. Dakle 2 puta godišnje.
Koja je ovo banda. Čak su uhljebi iz JDPL dobro opisali zašto idu u dokap i ima smisla. Bravo za njih.
Ovo jazavci 0 bodova. Nema šanse da mali ne ostanu spuštenih hlača.
Doduše, kao dioničar se u svakome trenutku ima pravo na obaviještenost. Može se poslati upit toj ekipi pa neka se očituju, da vidimo.
Kome se može poslati upit?
Upravnome odboru Atlantske, naravno. Kome drugome, kad je glavna skupština prošla, a te (ne)teme nije ni bilo na dnevnome redu?
Sve je u 287. i 288. ZTDa, a ima i dosta radova i sudske prakse na tu temu. Ako odbiju dati odgovor, može ih se sudskim putem, kroz izvanparnični postupak, siliti na odgovor.
Čudi me da Vi to ne znate, kolega. Inače tako dobro vladate materijom..uvijek sam zadivljen.