ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kolegice, kad muhe krenu gristi znaci da ce uskoro kisa. Tako je govorio kolega migra. Ne znam sto se desilo s njim..

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

@Marielena

 

Ne pišem u 3 ujutro…ti se javiš u 1 nakon mene i držiš prodike…

Ajde nam i ti rekni targete svoje ovdje…

Tumači moje postove kako želiš…ja sam ti reko da će u 2.mjesecu iduće godine cijena dionice biti bliže 100 kn nego 200 kn…ti si to sad tumači i svi ostali kako želite…

A dajte vi recite meni koliku vi cijenu do onda očekujete…pa da se čujemo onda da vidimo tko je bio u pravu…jel imate petlje napisati neki broj?

Marcipanu ste na Vrapču karton otvorili…a žmirite pred promašenim investicojama i tješite jedni druge kako je ovo bomba…bit će da vam je to isto neka terapija ovde…kad tad mora ovo na 400…mora na 600…1000…pa kupite, evo ima po 200 i kusur kolko hoćete i čekajte…ne treba nas ostale uvjeravati svakodnevno u oporavak vozarina i cijena brodara…

Meni je dovoljno da pogledam graf…pa da vidim gdje su cijene u proteklih 5 godina…a imam stakelnu kuglu i vidim gdje će biti i u narednom periodu…do 2024. neće biti prevelikih pomaka…malo s većim minusom, malo s nulom…malo smalim minusom…s plusom vrlo malo ili nikako….

Samo bez ljutnje. Evo javljam se u pristojno vrijeme.

Ja sam vec napisala da mi ova dionica sluzi za trejdanje. Znaci, cekam veci pad pa udem i izadjem sa 10 posto dobiti. Kada nije Atpl, ima drugih prilika.

Gledajte, jasno da Atpl ne posluje perfektno. Imaju sve manju flotu, rasprodaju brodove, krpaju se sa prodajom hotela itd. Ali da ce prezivjeti vjerujem da hoce.

Sto ce biti sa brodarima u iducih 5 godina ne znam i ja nemam niti zelim imati kristalnu kuglu.

Sto ce biti veljaci? Pa vi brodare pratite puno dulje i profesionalnije nego ja pa znate da vozarine sezonalno rastu i padaju i da tamo od sijecnja do sredine veljace padaju.

P.S. gospon Klemenc je bio puno manje zivcan od ostalih nickova 😉

https://edition.cnn.com/2020/08/08/economy/china-food-economy-flooding-intl-hnk/index.html

Bez velikih prica, ne treba biti Sherlock Holmes da bi se zakljucilo sto stoji iza rasta vozarina za panamaxe. I sto ce izgleda stajati u narednom periodu.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

Svatko bira za sebe. Meni Atpl nije privlacna nakon ova 2 izvjesca. Podsjeca na Viro na 200kn pa znamo kako je to zavrsilo.

Imovina se rasprodaje…brodova manje..gubici ove godine ogromni…a neki ocekuju rast do 400kn.

Ja bi stavio ruku u vatru da ce cijena uskoro biti 130kn.

Ako vozarine nastave rasti (pogotovo Panamaxi kao prosli tjedan) i ne padnu previse na jesen i zimu, govorim o dnu BDI oko 900 -1000 stvari ce biti dobre za brodare. Oni bi s trenutnim vozarinama mogli za Q3 i Q4 izbaciti bolja izvjesca nego za Q1 i Q2 i cijena dionice bi mogla poslije toga porasti, pretpostavljam, jer je neopravdano toliko pala (od vrha prosle godine jos uvijek za 60% u minusu). Kljucna je jesen, cjepivo za Koronu, 2. val hoce nece biti, tako da je tesko trenutno bilo sto predvidjati ovako odokativno ili bubati cifre i ostati ziv. Vidim da neki imaju kristalnu kuglu i znaju tocno sto ce se desiti i kud ce vozarine i cijena dionice, ali ja stvarno ne znam, jer nazalost nemam moc predvidjanja.

 

Evo zanimljiv clanak o narudjbama novih brodova. U svakoj krizi bude nesto dobroga, a ova Korona kriza je iznjedrila najmanje narudzbe novih dry bulk brodova u zadnjih 16 godina. Kroz slijedecih godinu dvije uz primjeren rast potraznje i smanjenu isporuku novih brodova, svasta je moguce.

 

https://www.maritime-executive.com/article/dramatic-decline-in-2020-shipbuilding-orderbook-increased-demolitions

 

Looking at the orderbook for commercial shipping consisting of container ships, dry bulk, and tankers, BIMCO reports in total orders have declined by 50 percent. Hardest hit has been the dry bulk sector followed by container ships.

 

In the first seven months of 2020, orders for dry bulk vessels were down by 65 percent versus the prior year. At just over 63 million DWT, the dry bulk order book is at its lowest level in sixteen years according to BIMCO.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Necu vise pisati na ovoj temi. Kao i na Crobexu 2050 dobili ste moje misljenje.

Sretno dionicarima.

So far this year it has been scrapped (Allied):

34 Capesize

1 Post-Panamax

3 Panamax

16 Supramax I

 

One of the most interesting things is that the order book is low.

The ratio between order book and existing fleet is 7%, the lowest

in almost 20 years (average since 1996 is 25%).

 

As long as the demand for iron ore, coal, grain etc. remains high,

I think this can be really good.​

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

marcipan, 07.08.2020. u 20:41

ja sam rekao svoj target…gdje vidim cijenu atpl u 2, mjesecu iduće godine…bit će bliže 100 kn nego 200…

budfox je nakon silnog  pumpanja u 3. mjsecu ove godine izjavio kako je rasprodao jedan dio na 150 kn…jedan dio na 200 kn…ne znam št se od onda promijenilo da mu je opet dobra atpl…

sad opet nekog vraga pumpa…znači opet je unutra…opčet će prodavat s gubitkom…

nitko od ovih papaka ovdje se ne usudi reći jedan target…znaju samo stavljat linkove na mišljenja analitičara i drže se toga ko pijan plota…

marcipan vam je rekao kud ide bdi…kad vas je uhvatila na onom valu rasta histerija…i dok je probio 2000 bodova….tresnuli ste natrag na 600 bodova…a i opet ćete…a onda natrag u mišje rupe…i rasprodaja portfelja…

svaka cast, konkretno da konkretnije ne moze

na ignoriranju: ljudska bijeda "nabiduasku" (dno dna)

Kolega, to su socijalno retardirani ljudi i s njima ne treba uopce diskutirati. Covjek koji je ispunjen u zivotu, koji ima sadrzaje koji ga vesele, nekome je to posao, nekome obitelj, nekome tulumarenje, nekome sve to skupa, i koji ulaze u dobroj vjeri po svojoj najboljoj procjeni, taj nema potrebu crnjaciti i prosipati gnoj po forumu. Onaj tko je uskracen u zivotu za neke esencijalne stvari taj ima tu potrebu. Neka. Ignore i bok.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

A sto se tice korone, lockdown-a itd., a gledajte, sve je moguce, svijet je totalno poblesavio, ali kad stvari razlozis na proste faktore zapravo vidis da je vjerovatnost nekih velikih negativnih utjecaja na dry bulk sad zapravo vrlo mala.

Idemo redom:

1. Kina: velike potrebe za hranom i svim sirovinama, dobra kontrola epidemije, ali i lazno prikazivanje podataka, uglavnom vrlo male sanse za eskalaciju kakva je bila zimus.

2. Indija: vec sad je epidemija izvan kontrole pa ne zatvaraju vise nista jer bi pocrkali od gladi. Tako da nece ni na zimu.

3. USA: usprkos epidemiji sve vezano za dry bulk vozi. Osim toga, tamo je prema seroloskim podacima zarazeno skoro pola svih stanovnika tako da je vrlo moguc imunitet krda i prije cjepiva.

4. Brazil: isto tako kao USA.

5. Australija: Victorija je u policijskom satu, totalne budaletine, ali sto je tu je. Medjutim, ne vjerujem da ce se zatvarati Port Hedland i rudnici. To je zila kucavica za dolare. Radit ce pa makar s drugom posadom.

6. Afrika: tamo je zivot vrlo jeftin i radit ce se pa makar svi crkavali.

7. EU: ovo je najveci rizik za lockdown, ali opet, jako je rizicno to opet izvoditi, sasvim moguc kolaps redom nekoliko velikih ekonomija i raspad EU, jedva su ovo sad dogovorili. A i u tom slucaju utjecaj EU na dry bulk je zapravo minoran. Azija je glavna, pa onda ostali, kako sam ih naveo.

Eto, kad se sve skupa sabere i rasclani, zakljucujem da je ispred nas mirno more. Osim ako se ne desi neki drugi kataklizmicni dogadjaj.

Bolje jeftino kupovati nego jeftino prodavati.

amadeo, 10.08.2020. u 15:35

 





marcipan, 07.08.2020. u 20:41



 

ja sam rekao svoj target…gdje vidim cijenu atpl u 2, mjesecu iduće godine…bit će bliže 100 kn nego 200…

budfox je nakon silnog  pumpanja u 3. mjsecu ove godine izjavio kako je rasprodao jedan dio na 150 kn…jedan dio na 200 kn…ne znam št se od onda promijenilo da mu je opet dobra atpl…

sad opet nekog vraga pumpa…znači opet je unutra…opčet će prodavat s gubitkom…

nitko od ovih papaka ovdje se ne usudi reći jedan target…znaju samo stavljat linkove na mišljenja analitičara i drže se toga ko pijan plota…

marcipan vam je rekao kud ide bdi…kad vas je uhvatila na onom valu rasta histerija…i dok je probio 2000 bodova….tresnuli ste natrag na 600 bodova…a i opet ćete…a onda natrag u mišje rupe…i rasprodaja portfelja…

 



 

svaka cast, konkretno da konkretnije ne moze

 

Svatko ima pravo na svoje mišljenje, ali mislim da nikoga ne bi trebalo nazivati papcima, kao što marcipan naziva ostale sudionike foruma, a amadeo to odobrava. Što se dionica ne smije prodati i/ili kupiti, u čemu je problem? Ako čovjek proda dionicu kako bi riješio neke druge probleme u životu što je to protuzakonito? Ako se dionica proda sa gubitkom, što je to problem onoga koji je prodao ili marcipana koji u tome uživa?! Pa to više govori o marcipanu kao osobi koji se time naslađuje, nego o onome koji je prodao s gubitkom, ali nema se na tu temu što puno ovdje za reći. Također, ako se dionica ponovno kupi, što je marcipan neki arbitar da kaže, ne smiješ ti tako kupiti i prodati…Pa pogledajte Optimu, tamo ekipa stalno kupuje i prodaje i ljudi trejdaju (nadam se sa zaradom :-)). Tko god je na ovoj temi ATPL više od godinu dana zna kako se povremeno javljaju različiti nickovi i navijaju za pad, tako je bilo, i sada je tako i ubuduće će biti tako i ništa se tu nije promijenilo.

 

Rekao sam da nemam staklenu kuglu da znam gdje će biti vozarine i cijena dionice u 2. mjesecu iduće godine, ali pojedine kolege očito imaju i oni su 100% sigurni u to, pa im skidam kapu, jer su nepogrešivi… mi ostali ćemo pratiti vozarine koje i danas i cijeli prošli tjedan rastu i čitati strane analitičare koji također nisu nepogrešivi da se razumijemo, kao gore spomenute kolege, ali bar nije dosadno čitati, bar onome koga taj brodarski sektor zanima.

 

Ponavljam komentar od neki dan i stojim iza toga što sam tada napisao:

 

Ako vozarine nastave rasti (pogotovo Panamaxi kao prosli tjedan) i ne padnu previse na jesen i zimu, govorim o dnu BDI oko 900 -1000 stvari ce biti dobre za brodare. Oni bi s trenutnim vozarinama mogli za Q3 i Q4 izbaciti bolja izvjesca nego za Q1 i Q2 i cijena dionice bi mogla poslije toga porasti, pretpostavljam, jer je neopravdano toliko pala (od vrha prosle godine jos uvijek za 60% u minusu). Kljucna je jesen, cjepivo za Koronu, 2. val hoce nece biti, tako da je tesko trenutno bilo sto predvidjati ovako odokativno ili bubati cifre i ostati ziv. Vidim da neki imaju kristalnu kuglu i znaju tocno sto ce se desiti i kud ce vozarine i cijena dionice, ali ja stvarno ne znam, jer nazalost nemam moc predvidjanja.

 

U svakoj krizi bude nesto dobroga, a ova Korona kriza je iznjedrila najmanje narudzbe novih dry bulk brodova u zadnjih 16 godina. Kroz slijedecih godinu dvije uz primjeren rast potraznje i smanjenu isporuku novih brodova, svasta je moguce.

 

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

New Report

Close