Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,43 | 6.365 | 150 | 42,40 | 44,00 | -4,07% |
Minimalno 400 kn. Ako ne i više. Sad su tek na pola.
Nije uobičajeno da cijena dionice ovak kontrolirano stoji nisko pri ovakvom rastu bdia..moglo bi eksplodirati ovdje drugovi…
Nije uobičajeno da cijena dionice ovak kontrolirano stoji nisko pri ovakvom rastu bdia..moglo bi eksplodirati ovdje drugovi…
Gle, dionica je narasla cca 40% više od svoje peer grupe. nabaci usporedbu od 1.1 pa do sad s nekoliko najslicnijih firmi i iznenadit ces se koliko se vise oporavila od gotovo svih ostalih (s time da ostale imaju i capeove u floti). nadalje, firma tek sad posluje oko NULE, a natukla je u H1 cca 70-100 milijuna cistog gubitka uz znacajno pogorsanu bilancu. realno, cijeli ovaj 3 kvartal bi vozarina za panamaxe trebala biti preko 15000$/d da opravda trenutnu cijenu.
Nije uobičajeno da cijena dionice ovak kontrolirano stoji nisko pri ovakvom rastu bdia..moglo bi eksplodirati ovdje drugovi…
Gle, dionica je narasla cca 40% više od svoje peer grupe. nabaci usporedbu od 1.1 pa do sad s nekoliko najslicnijih firmi i iznenadit ces se koliko se vise oporavila od gotovo svih ostalih (s time da ostale imaju i capeove u floti). nadalje, firma tek sad posluje oko NULE, a natukla je u H1 cca 70-100 milijuna cistog gubitka uz znacajno pogorsanu bilancu. realno, cijeli ovaj 3 kvartal bi vozarina za panamaxe trebala biti preko 15000$/d da opravda trenutnu cijenu.
gle stoji kaj veliš , ali opet ponavljam od kolege gore ….nijedna dionica nije pala sa preko 4xx na 130….da bi se sad “oporavila” 40 % !!… skinuta je do gole kože a sada kad je bdi skočio …stojimo …hm…skuplja neko …
s obzirom na prijašnje scenarije za očekivati je pritisak na prodaji jer to je već uhodano ovdje
spuštanje cijene bez ikakvog razloga i onda uzlet u jednom trgovinskom tjednu
znači mjesecima dolje i oporavak u tjedan dana, pa ko ima živaca
Kolega, znalo se desiti da cijena mjesecima taljiga i pada, pa da u jednom danu poraste za 40%….ali vjerojatniji je scenarij tjedni i mjeseci taljiganja, pa uzlet u tjedan dana, kako kažete…treba imati živaca za to, slažem se…pa tko još nije otišao na kvasinu….
Već oko 1. srpnja je bilo TC 3-5,4-6 mjeseci za velike supramaxe(57-58k dwt) 12.500 $.
Allied weekly report
Za Panamaxe je trenutno TC za 6 mjeseci oko 13 000$
Samo za foxsića…
polugodišnje izvješće pokazuje gubitak od 57 milja…
s obzirom na sve…očekivati je za ovu godinu da će iskazati gubitak debelo iznad 100 milja…
očekujem između 120 i 130 milijuna…
Ocekujem da ce godisnji gubitak biti izmedju 50 i 100 milja. To sam napisala prije par mjeseci pa me Budfox naribao. Prva polovina godine katastrofa. Ali ocekujem da je najgore proslo. U 3Q ce se poslovati oko nule. Mislim da ipak slijedi bolje razdoblje.
Za kompaniju koja ima dugorocne ugovore sa vec ugovorenom vozarinom za vecinu flote porast vozarina i nije nesto s cim imaju veze
Pozdrav svim frendovima na forumu. Najdrazi mi je Feniks, pa cu mu napisati da ATPL ima 6 brodova u Time Charteru (>1G), a 6 na Spotu ili kratkorocnom Time Charteru (<1G).
Vecina firmi iz pogodjenih sektora na Zagrebackoj burzi ce izbaciti lose izvjesce za H1, ali dobra vijest, ako se tako moze nazvati, je da je gubitak prepolovljen u Q2 u odnosu na Q1, te ce Q3 i Q4, vjerojatno biti na nuli ili u plusu, tako da idu bolja vremena, ako vozarine nastave rasti.