Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,43 | 6.365 | 150 | 42,40 | 44,00 | -4,07% |
mislim da će i danas pasti još više jer su svjetske burze još više pale jučer
Svjetske burze su danas rasle
istina, tako u obicno trebalo bit, ali na ovom trzistu jedino mozes biti siguran da u nista ne mozes biti siguran.
Nema drugog razloga, osim sto i trziste danas vani pada zbog pada cijene nafte od jucer. Sada su vozarine tu gdje jesu, a u 2. i posebno 3. kvartalu slijedi oporavak vozarina, jer uskoro slijedi reset gospodarstava i postupno pokretanje svih zahvacenih ekonomija.
Nisam odavno gledao temu ATPL, sigurno 2 godine pa me zanima kakvo je stanje sa brodovima ATPL.
Koliko imaju brodova i koliko od toga tankera?
kako ovo komentirati? ovo je priopcenje jedne firme koju zeli biti blue chip? i jos glavni izvrsni direktor potpisuje dopise koji imaju neke buduce datume umjesto valjda proslosti…
https://zse.hr/default.aspx?id=97630
Ovo ih je izgleda stisla hanfa očito radi nekih manipulacija oko cijene. Odgovor je skoro pa bezobrazan, podcjenjujuci.
izvješće za 1 Q odgođeno je za 29.05.2020.!!!
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/5hIRYrHjwHtx8tR9ZfML9Q==.pdf
bojim se daje FI prilično loše kad se odgađa za čak mjesec dana!
ukratko, situacija na tržištu izgleda optimistično (demand looks good) i nema razloga za paniku, znači treba samo pričekati da krene.
https://splash247.com/dry-bulk-heading-towards-sweet-spot-john-michael-radziwill/
i spominje se, svakodnevno..ovdje.. ipak netko zna kakvo je pravo stanje:
he Baltic Dry Index at 617 is the second lowest for this day in the last 10 years: BDI on May 1 of 2011=1292 2012=1152 2013=862 2014=993 2015=587 2016=682 2017=1073 2018=1327 2019=1031 2020=617 Panamax rates have NEVER been lower on May 1st of any year.
Freight futures am update Capesize flat Panamax flat #shipping #drybulk $BDRY