Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Tehničari da li ovdje još uvijek aktivan graf (barijera)?
Pomalo popucali šalunzi ali prema dolje!!!
[/quote]
pa po prodaji zadnje dane evidentno je da postoji želja ovog askičara da skine cijenu …stalno se postavlja na 1 mjesto kunu dve iznad bida….tehnički nema razloga da ovak skida cijenu ..al samo on zna razloge zakaj to radi…..to kaj je bdi po podu mu ide niz ruku …al ….znaš ti kolega kako ovde zna bit vatromet prema gore ….i opet bude …samo vi katastrofičari onda nestanete
Prema mojim saznanjima u flotu se za sadane ulaže. Ulaže se u stanove. Današnja korekcija vjerojatno je podljedica pada prosječne cihene kvadrata stana u Dubrovniku, što će se popraviti uskori zbog povećanne ljetne potražnje za kvadratima.
[/quote]
nije valjda da ovo ozbiljno mislite da cijena brodarske kompanije pada zbog kolebanja cjene stanova u dubrovniku? jeste li vi čuli kad za vozarine? pratite li njihov potop koji traje već 2 mjeseca i kojem se ne nazire kraj?
svašta se ovdje može pročitati 🙄
[/quote]
zanimljivo…..kad se nabrajaju kvadrati i stanovi licitira se cijenama po m2 koje nikada nece dobiti tako je bilo i sa stanovima u novoj zgradi zapocelo bombasticno a onda se prodavalo koliko su mogli ugrabiti.nedavno je izgradnja na mjestu stare zgrade najavljivan kao posao stoljeca i gle cuda tolika zgrada 100 stanova i nece utjecati na cijenu dionice ??? toliko jaka firma grca u dugovima a ulaze se u non core biznis jer u brodarstvu nema kruha.
kolika je investicija ovog novog projekta ? to se krije kao zmija noge.
[/quote]
Ne smijem biti sarkastican jer to ne razumijes, zajedno sa marcipanom, pa cu samo pisati istinu.
Dakle, smanjuju dug svake godine i u 3-4 godine su ga smanjili za 40 – 50%, (slobodno dopisi u decimalu).
U Q3 su imali dobit preko 7 milijuna kuna sa EBITDA marzom oko 45%, te oko 22 milijuna u plusu od tecajnih razlika.
U Q4 najavljuju isto takve dobre, ako ne i bolje rezultate.
Rade gradjevinski projekt Batala, koji bi im po meni trebao donijeti oko 20 mil. Eura dobiti u dvije godine.
Ovo gore su cinjenice, a ajmo malo o tvome pisanju.
4 posta su ti o kalendarima koje nisu podijelili prosle godine. Ako ti je toliko do kalendara odi u trgovinu i kupi si jedan.
Cestitas Novu godinu i Bozic forumasima, pa i to koristis da pises crnjake o firmi, te o prodaji predpredzadnjeg sjedista firme.
Pises da zelis dobro firmi i dionicarima i da samo ukazujes na transparentnost, a firma je trenutno najtransparentnija otkad je na Burzi, zahvaljujuci g. Bilbiji, koji je najveci mali dionicar.
Koliko vidim, u datim okolnostima rade sve da poboljsaju poslovanje, a mislim da je odlicna stvar da malo diverzificiraju poslovanje, sada kada su nekretnine na vrhuncu, te svatko tko pise da jednokratni prihod i dobit nije dobra, uz stabilno redovno poslovanje, nema stvarno sto raditi na burzi.
[/quote]
Drago mi je da se javljaju dusebriznici i da njihovi komentari ipak utjecu na cijenu dionice tako da je od jucer skocila cijelu i okruglu kunu sa 320 na 321.Jos mi nitko nije odgovorio pa ni ti kolika je investicija na batali ? Toliko o transparentnosti,ako cemo o kalendarima zar to nije sramota ?
Zadnjih desetak godina oni idu nizbrdo i to je jasno svakom osim vas par koji ocito imate svoje interese zbog cega tako pisete pa ajmo redom
Rasprodaja hotela,avio kompanije,flote,
ne toliko bitno ali indikativo ugasio se rado citani bullentin,,dugovi prema dobavljacima i na kraju nema ni za kalendare,isplate nagrada na rate ali zato ima za dionice upravi bez obzira na poslovanje.
Bas super poslovanje a sada ce biti jos bolje kad je ukinut nadzorni odbor iako su u njemu sjedali likovi u rotaciji iz upravnog odbora….
Tehničari da li ovdje još uvijek aktivan graf (barijera)?
Pomalo popucali šalunzi ali prema dolje!!!
[/quote]
…al ….znaš ti kolega kako ovde zna bit vatromet prema gore ….i opet bude …samo vi katastrofičari onda nestanete
[/quote]
Ne ulazeći u prognoze budućeg kretanja dionice, moram naglasiti da se mora shvatiti da je vrijeme kad je g. Biblija kročio sebi put ka najvećem dioničaru prošlo i da stara ponašanja (ogromni i brzi pomaci cijene) su završili.
Nemojte se više pozivati na ta vremena.
Inače, da me pogrešno ne shvatite, doći će to s vremenom na svoje ali sada se pitaju više brojke.
Gospari su to, pa ne brinem za Atlansku.
ovo od kolege zasad pije vodu …barijera drži ….
može li se saznati koje postavke točno je kolega koristio na momentum indikatoru – MOM (20) da je dobio bullish divergenciju?
u nastavku, vezano, au contraire navedenog (vidi sliku u privitku) trenutni odbijanac je, možebitno samo logična reakcija na prenagli pad i dalje je unutar padajućeg trenda, i još ne postoje naznake ozbiljnog preokreta trenda…i očekivanog “dna”
koje će svakako dogoditi u razumnom roku…ali ne mora biti sada.
Pa ako smo uz ovaj rašomon bdi ostali u koritu …po TA …onda ipak uz dobar FI za 4 kvartal i 2019…
možemo možda očekivati da malo porastemo …bar na 4 glave ..makar i nemali vjetar u leđa od IBja …
Iz Atlantske plovidbe za DuList ističu kako se trenutno u Kini nalaze njihovi brodovi ‘AP Držić’ i ‘AP Libertas’.
— Na Dalekom istoku je ukupno šest brodova i u sljedećim tjednima će još neki od njih ticati kineske luke
ZBOG KORONAVIRUSA Atlantska plovidba: Pomorci na sigurnom, vozarine ‘potonule’
Citam da je takozvani sindikat pomoraca ugovorio skupa sa udrugom brodara/ministarstvom mogucnost ukrcaja stranih drzavljana pod hrvatsku zastavu pa se nadam da ce i ta mjera doprinijeti pozitivnom poslovanju za razliku do sada.ne bitni su hrvatski pomorci i hrvatska zastava sve ima svoju cijenu samo se pitam gdje je silni novac od prodaje svega i svaceg i dugogodisnje stednje kao i rezanja troskova.
Mene zanima, zašto itko ostaje nakon rujna ili listopada u brodarima ako zna da će im cijena pasti zbog kineske NG odnosno izražene sezonalnosti u to doba godine i očekivanog pada vozarina? Gledajuci Graf BDI posljednjih 5 godina, takav pad se događa već treći puta, pa me zanima koji je rezon za držanja brodara kroz cijelu godinu?
Mene zanima, zašto itko ostaje nakon rujna ili listopada u brodarima ako zna da će im cijena pasti zbog kineske NG odnosno izražene sezonalnosti u to doba godine i očekivanog pada vozarina? Gledajuci Graf BDI posljednjih 5 godina, takav pad se događa već treći puta, pa me zanima koji je rezon za držanja brodara kroz cijelu godinu?
Po tom razmisljanju bi onda pocetkom veljace svi usli unutra da poberu vrhnje do listopada… ali ajde nek probaju njih desetak sada uci sa vecom kolicinom, ne samo parsto komada
Ma ATPl je ionako u usporedbi sa drugim brodarima, gledajuci flotu i brodarski biznis precijenjena. A onda još i ta volatilnost, to nije stock za ulaganje nego spekulaciju. Kockanje.
Pogledajte Graf BDI na 5 godina barem, trebat će puno vremena da se njegova vrijednost vrati na razine dostatne za pokrivanje operativnih troškova koji su sad još i veći zahvaljujući korištenju niskosumpornog goriva, a najamnine nedovoljno elastične da promptno odogovore na povećanje tih troškova. Možda su sad ugovorene vozarine još visoke iz perspektive spota, no koliko se dulje odgađa oporavak i on bude sporiji, to će se nema sumnje značajno odraziti na dugorocnije ugovore o najmu.
Ne treba u brodarima uopće biti, a samo povremeno iskoristiti prostor za spekulaciju. Oni “unutra” koji kontroliraju kompaniju ionako imaju koristi “iznutra”, njih cijena dionice zanima očito samo deklaratorno.