ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Dobra je onda stvar što ATPL plovi na time charter vozarine koje su još uvijek profitabilne:

Weekly Dry Time Charter Estimates, January 22 2020

P.S. Obično je dno kretanja BDI indeksa (analogija posezona u turizmu) bilo oko 10.02., ali pošto je ove godine Kineska Nova godina 10 dana ranije nego prijašnjih godina, po meni će oporavak indeksa krenuti čak nešto ranije ove godine, ali vidjet ćemo

Life all comes down to a few moments. This is one of them.


Dobra je onda stvar što ATPL plovi na time charter vozarine koje su još uvijek profitabilne

ali i ugovara nove time charter za idući period, a one su takođe katastrofalne kao spot

TC ugovori su vecinom niži od spota jer se uzimaju na duze razdoblje. To je valjda i malom djetetu logicno. Neizvjesnost i rizik uvijek idu kontra višim vozarinama. Ili bilo čemu pozitivnome. Pa ako uzmeš na godinu dana brod, placat ces ga sigurno niže od spota jer ne znas koliko nisko spot jos moze ici. Ako ga iznajmljujes na dvije godine bit ce jos niži. Jedino 2008, kad su vozarine rasle abnormalno, su unajmitelji htjeli platiti više vozarine za duži period, ali tad je manjkalo brodova. Ali, ako pogledas prije nekih 6 mjeseci, kad je budfox napisao da se ATPL zaduzila na duži rok, što znači da su im kamate manje, jer po njemu na što se duži period zadužujes to su kamate niže, shvatiš koliko uvrnutu logiku ekipa ovdje ima


TC ugovori su vecinom niži od spota jer se uzimaju na duze razdoblje. To je valjda i malom djetetu logicno. Neizvjesnost i rizik uvijek idu kontra višim vozarinama. Ili bilo čemu pozitivnome. Pa ako uzmeš na godinu dana brod, placat ces ga sigurno niže od spota jer ne znas koliko nisko spot jos moze ici. Ako ga iznajmljujes na dvije godine bit ce jos niži. Jedino 2008, kad su vozarine rasle abnormalno, su unajmitelji htjeli platiti više vozarine za duži period, ali tad je manjkalo brodova. Ali, ako pogledas prije nekih 6 mjeseci, kad je budfox napisao da se ATPL zaduzila na duži rok, što znači da su im kamate manje, jer po njemu na što se duži period zadužujes to su kamate niže, shvatiš koliko uvrnutu logiku ekipa ovdje ima

Pa eto sad je TC duplo visi od spota, pa mozes birati, hoces ostati na spotu pa se kockati, pobrati eventualno extra zaradu ili gubitak,,,, ili ces ici na ziher, da uredno vratis kredite i poslovati pozitivno sljedecu godinu, dvije,,, teska odluka jelda 🙂


TC ugovori su vecinom niži od spota jer se uzimaju na duze razdoblje. To je valjda i malom djetetu logicno. Neizvjesnost i rizik uvijek idu kontra višim vozarinama. Ili bilo čemu pozitivnome. Pa ako uzmeš na godinu dana brod, placat ces ga sigurno niže od spota jer ne znas koliko nisko spot jos moze ici. Ako ga iznajmljujes na dvije godine bit ce jos niži. Jedino 2008, kad su vozarine rasle abnormalno, su unajmitelji htjeli platiti više vozarine za duži period, ali tad je manjkalo brodova. Ali, ako pogledas prije nekih 6 mjeseci, kad je budfox napisao da se ATPL zaduzila na duži rok, što znači da su im kamate manje, jer po njemu na što se duži period zadužujes to su kamate niže, shvatiš koliko uvrnutu logiku ekipa ovdje ima

Vozarine i dionice brodara su rekordno pale u drugoj polovici 2008 godine nakon Olimijskih igara u Kini ali je za brodare to bila rekordna godina (posebno za one sto ugovaraju time charter na godinu ili dvije) po dobiti zbog exta vozarina u prvom djelu godine. Btw, nije ni tad manjkalo brodova nego je glavni driver bila enormna potraznja iz Kine. Sto ta golema zemlja znaci za svjetsku trgovinu vidimo i danas kad oni slave Novu godinu (produziti ce odmor zbog koronavisrusa) i nema potraznje pa BDI pada kao sjekirom pokosen.



TC ugovori su vecinom niži od spota jer se uzimaju na duze razdoblje. To je valjda i malom djetetu logicno. Neizvjesnost i rizik uvijek idu kontra višim vozarinama. Ili bilo čemu pozitivnome. Pa ako uzmeš na godinu dana brod, placat ces ga sigurno niže od spota jer ne znas koliko nisko spot jos moze ici. Ako ga iznajmljujes na dvije godine bit ce jos niži. Jedino 2008, kad su vozarine rasle abnormalno, su unajmitelji htjeli platiti više vozarine za duži period, ali tad je manjkalo brodova. Ali, ako pogledas prije nekih 6 mjeseci, kad je budfox napisao da se ATPL zaduzila na duži rok, što znači da su im kamate manje, jer po njemu na što se duži period zadužujes to su kamate niže, shvatiš koliko uvrnutu logiku ekipa ovdje ima

Pa eto sad je TC duplo visi od spota, pa mozes birati, hoces ostati na spotu pa se kockati, pobrati eventualno extra zaradu ili gubitak,,,, ili ces ici na ziher, da uredno vratis kredite i poslovati pozitivno sljedecu godinu, dvije,,, teska odluka jelda 🙂
[/quote]

Samo nek oni stabilno posluju s dobiti, smanjuju kredite i kamate, kao i do sada.
Do sada su dokazali svoju sposobnost da voze cak do 20% bolje od trzista, pa neka
samo tako nastave i dalje. Sto se tice vozarina, za sada vlada zatisje u Kini, kao i
svake godine u ovo vrijeme, ali uskoro ce se i tamo situacija stabilizirati. Kinezi su
neplanirano produzili svoje ferije za tjedan dana zbog Korona virusa, ali i to ce proci,
pa ce vozarine poceti rasti, kao i svake godine do sada.

Life all comes down to a few moments. This is one of them.




TC ugovori su vecinom niži od spota jer se uzimaju na duze razdoblje. To je valjda i malom djetetu logicno. Neizvjesnost i rizik uvijek idu kontra višim vozarinama. Ili bilo čemu pozitivnome. Pa ako uzmeš na godinu dana brod, placat ces ga sigurno niže od spota jer ne znas koliko nisko spot jos moze ici. Ako ga iznajmljujes na dvije godine bit ce jos niži. Jedino 2008, kad su vozarine rasle abnormalno, su unajmitelji htjeli platiti više vozarine za duži period, ali tad je manjkalo brodova. Ali, ako pogledas prije nekih 6 mjeseci, kad je budfox napisao da se ATPL zaduzila na duži rok, što znači da su im kamate manje, jer po njemu na što se duži period zadužujes to su kamate niže, shvatiš koliko uvrnutu logiku ekipa ovdje ima

Pa eto sad je TC duplo visi od spota, pa mozes birati, hoces ostati na spotu pa se kockati, pobrati eventualno extra zaradu ili gubitak,,,, ili ces ici na ziher, da uredno vratis kredite i poslovati pozitivno sljedecu godinu, dvije,,, teska odluka jelda 🙂
[/quote]

Samo nek oni stabilno posluju s dobiti, smanjuju kredite i kamate, kao i do sada.
Do sada su dokazali svoju sposobnost da voze cak do 20% bolje od trzista, pa neka
samo tako nastave i dalje. Sto se tice vozarina, za sada vlada zatisje u Kini, kao i
svake godine u ovo vrijeme, ali uskoro ce se i tamo situacija stabilizirati. Kinezi su
neplanirano produzili svoje ferije za tjedan dana zbog Korona virusa, ali i to ce proci,
pa ce vozarine poceti rasti, kao i svake godine do sada.
[/quote]
Vi ovo nazivate stabilno poslovanje? Pa oni godinama samo rasprodaju imovinu i vrijednost im je sve manja. Prodali su hotele koji su im donosili dobit, a istina prodali su i nekoliko brodova da bi se krpali i trenutno imaju najmanju flotu. Možda je to jedino dobro što su prodavali te brodove jer će sada imati i manji gubitak jer imaju manje brodova. Sumnjam da će ikad više poslovati sa nekom ozbiljnijom dobiti.

Miho Pracat, Gijon, 24.01.2020

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

kolega amarananab….nije baš tako loše…doduše neznam zakaj su prodavali hotele , al očito su morali da izvuku kor biznis .. a on neide tak loše …

Evo da se podsjetimo izvješća za 3 kvartala 2019….

nije tak loše ..kaj ne …
sada kreće rast bdi……

Jedna stvar je dosta zanimljiva, i sad sam našao u jednoj analizi vani. Vecina brodova tj. brodara, tempira uzimanje TC-a i dugorocno iznajmljivanje za 4Q jer je on i najprofitabilniji. Svi do sad barem. Ali, kako je sad 4Q bio jako loš, tako će i ostatku godine vozarine utjecati na profitabilnost. Uglavnom, nista dobro za ovu dionicu


Jedna stvar je dosta zanimljiva, i sad sam našao u jednoj analizi vani. Vecina brodova tj. brodara, tempira uzimanje TC-a i dugorocno iznajmljivanje za 4Q jer je on i najprofitabilniji. Svi do sad barem. Ali, kako je sad 4Q bio jako loš, tako će i ostatku godine vozarine utjecati na profitabilnost. Uglavnom, nista dobro za ovu dionicu

ahaaa baš si nas prosvjetlio, ti znaš da je ATPL imala ove TC baš do isticanja u prošlom kvartalu, i sad nezna jel bi ostala na spotu ili se osigurala ovim TC vozarinama koje joj i ovakve nikakve donose pozitivno poslovanje …. ahahahahaha
ajde prodaj nešto da me poklopiš malo kad te tako muči ta ATPL, mogu još dodati za parsto komada naloga, ako ti je baš frka za izaći 🙂


kolega amarananab….nije baš tako loše…doduše neznam zakaj su prodavali hotele , al očito su morali da izvuku kor biznis .. a on neide tak loše …

Evo da se podsjetimo izvješća za 3 kvartala 2019….

nije tak loše ..kaj ne …
sada kreće rast bdi……


Grupa je tijekom izvještajnog razdoblja ostvarila ukupne konsolidirane prihode u iznosu od
261,04 mil. HRK.
Ukupni rashodi su iznosili 267,41 mil. HRK.
Ostvaren je gubitak pripisan imateljima kapitala u iznosu -5,96 mil. HRK.

New Report

Close