ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 23:51
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Vrhunska procjena uprave da se ne ugrađuju scrubberi. Za pohvalu. Kao i prognoze ekipe za ovu dionicu. Ali kad su me već povlacili za jezik idemo nabaciti par brojeva o ovoj kompaniji. Da je svrstamo s konkurencijom. Evo ovako. Safe bulkers ima 41 brod (3,77 mil DWT) i ukupna vrijednost kompanije je 160 mil $ (Mcap). Brodovi su vecinom panamaxi i post panamaxi i ima i 4 cape-a (dva capa su iznajmljena na 10 i 20 godina za 24 i 28.000$ sto je takoder odlicno). Znaci kvaliteniji brodovi od atpl-a i skuplji. Atpl ima 12 brodova (0,75 mil DWT) (5 panamaxa, 5 supra i 2 hand). Starost brodova je gotovo jednaka. Atpl vrijedi skoro 90 mil $. Dakle ovi imaju preko 4x više brodova po DWT-u (nosivosti), a ne vrijede nit duplo više (160 vs 90 mil $). I sad, netko bi pomislio da je dug star bulkera ogroman. Njihov dug je ovakav: Dug/equity je 1,29, dok je za atpl 1,4. Neto dug/EBITDA je za SB 4,87, a za ATPL 5,2. Dakle, ATPL je zaduženija. Kamate SB-u oduzimaju godisnje 13,8% prihoda, a ATPL-u 17,97%. Ima jos ogromno pokazatelja, ali ovo je onako na brzinu. Ili Sb-u je EBITDA marža 50%, a ATPL-u je 40% itd itd. Još gledam da je utilizacija flote ove godine kod SB-a bila 91%, a kod ATPL-a 98,5%. I to nije da atpl bolje upravlja brodovima nego uopce nisu ugradili, kako rekoh, niti jedan scrubber, niti filter za balastne vode (BWTS). Za balastne vode ce valjda morati sad u 4Q sve nadoknaditi. Ili početkom sljedeće godine. SB-u je jos ostalo 9 brodova za nadograditi scrubbere. Uz to, SB je do sad postavio scrubbere i filtere za balasne vode na 32 broda za 70 mil $ (gotovo cijeli MCap ATPL-a), a ATPL jos nije imala taj trošak. SVI, ali SVI brodari su neusporedivo jeftiniji od atpl-a. Npr. navios maritime partners ima 2020 TCE od preko 28000$ (za sve brodove) i to 40% flote, a 2021 26.000$ 34% flote. Nezamisliva brojka uzmete li da ove godine imaju TCE 16.000$ do sad. Atpl će u prvom Q imati TCE 5000$ plus i to da će uskoro morati ugrađivati filtere za balasne vode. I to će biti ogroman trošak. Taman će troškove pokriti stanovi kad ih naprave. Pozor, analiza je napravljena prije mjesec dana pa se zbog promjene cijene dionica, brojke malo odstupaju. Ali kako su i SB i ATPL pali brojke odudaraju minimalno. Uzivajte u ovom biseru

Samo mali osvrt o hrpi nebuloza

AP ima T K cca,73.5 mil $, a ne 90 mil$
AP ima netto dug cca 4.8, a ne 5.2
AP ima EBITDA maržu cca 43%, a ne 40%.
AP je smanjila netto dug sa 170 il$l ns 110 mil$
AP je u istom periodu digla EBiITDU sa -60 mil kn na +150 mil kn.
A podatke za SB potrazite sami na nekom od portala pa usporedite sa gornjim brojevima ili vjerujte Percepciji

Dečki, ja Vam o tome svemu nemam pojma i neka nemam. . Znam samo da su tankeri veliki brodovi 🙂
Trgujem na svjećicu, a svjećica kaže da smo u downtrendu, i da će ako probijemo suport na 350 kn trebati padobran.
Otvoren put na 330 kn


Baltički indeks suho slabi već 20. dan zaredom. Indeks je u utorak pao za 6,3 posto, na 791 bod. Indeks se prepolovio od 3. prosinca kada je iznosio 1.606 bodova.

Capesize pada 7,8 posto, na 9.022 dolara po dionici. dan. Panamax je pao za 6,1 posto, na 6.273 dolara dnevno. Supramax je pao za 4,8 posto, na 6.723 dolara, dok Handysize prelazi u crveno s 2,8 posto, na 5.839 dolara.

Pa sta to nije super da pada 🙂 sad ce ekipa mozda imati prilike uzeti tih par komada šta su namislili po 340, ma ipak nece, ipak ce sacekati po 200 ili jos bolje po 100.. ma ne,pa nisu uzimali ni 2016. …. nema smisla bolje sacekati na 50 ili 30 kao ulpl.. ili je ipak bolje po 10 kao jdpl… jbga samo nema tolike prodaje ni na ulpl, ni na jdpl da bi uzeli neku kolicinu, a da cijena ne odleti +100, 200%


Samo mali osvrt o hrpi nebuloza

AP ima T K cca,73.5 mil $, a ne 90 mil$
AP ima netto dug cca 4.8, a ne 5.2
AP ima EBITDA maržu cca 43%, a ne 40%.
AP je smanjila netto dug sa 170 il$l ns 110 mil$
AP je u istom periodu digla EBiITDU sa -60 mil kn na +150 mil kn.
A podatke za SB potrazite sami na nekom od portala pa usporedite sa gornjim brojevima ili vjerujte Percepciji


Kako jucer nisam mogao odgovoriti, jer se moze napisati samo 8 poruka dnevno, a nemam 20 nickova kako neki misle idemo redom.

ATPL ima MCAP manji. To je istina. Zato sam i napisao da je analiza rađena prije mjesec dana i od tada su cijene brodara pale. Ali uzmeš li u obzir da je SB za scrubbere dao cijeli MCap ATPL-a, a ne vrijedi nit duplo dolazimo do žalosne činjenice koliko je ATPL skup.

Neto dug nije cca 4,8 nego 5,2. 4,8 možeš pronaci u njihovim izvještajima, ali je netočno. Brojne stavke, barem oni koji znaju, a tu ne ubrajam ekipu s ove teme, ispravljaju analitičari jer su u bilancama krivo navedeni. Postoji knjigovodstveni dug i market dug (ne znam na hrvatskom. Možda tržišni dug. ). O tome ekipa naravno pojma nema.

EBITDA marža je točno 39,98 (za ATPL) i 50,79 za SB. Ja radim analizu za zadnjih 4 kvartala iliti TTM (trailing twelve months). Kad radis analizu onda tako radis. Ne gledas jedan kvartal. To je naravno ekipi ovdje nešto apstraktno.

Sve brodarske kompanije se razdužuju već godinama. Ja govorim o trenutnim brojkama.

Sve kompanije su podigle EBITDU i ostale pokazatelje s rastom vozarina. Ili mislis da je to samo ATPL-u uspjelo? E moj gigcu, morat ces ti jos puno palente jest da bi mene mogao ispravljati.

Ajmo dalje s brojevima.

SB ima EV/EBITDA 6,56, a ATPL ima 8,99.

P/B od SB-a je 0,36, a od ATPL-a je 0,96

P/FCF je kod SB-a 4,51, a ATPL ima novcani tok negativativan, pa je ovaj pokazatelj -12,75.

Ima još brojki. I opet ograda. Analiza je rađena PRIJE MJESEC DANA. Ova ograda je da ekipa poput gigica shvati da su se brojke, a koje utjecu na neke pokazatelje kao EV ovdje, promjenile jer se promjenila i cijena dionice.



Samo mali osvrt o hrpi nebuloza

AP ima T K cca,73.5 mil $, a ne 90 mil$
AP ima netto dug cca 4.8, a ne 5.2
AP ima EBITDA maržu cca 43%, a ne 40%.
AP je smanjila netto dug sa 170 il$l ns 110 mil$
AP je u istom periodu digla EBiITDU sa -60 mil kn na +150 mil kn.
A podatke za SB potrazite sami na nekom od portala pa usporedite sa gornjim brojevima ili vjerujte Percepciji


Kako jucer nisam mogao odgovoriti, jer se moze napisati samo 8 poruka dnevno, a nemam 20 nickova kako neki misle idemo redom.

ATPL ima MCAP manji. To je istina. Zato sam i napisao da je analiza rađena prije mjesec dana i od tada su cijene brodara pale. Ali uzmeš li u obzir da je SB za scrubbere dao cijeli MCap ATPL-a, a ne vrijedi nit duplo dolazimo do žalosne činjenice koliko je ATPL skup.

Neto dug nije cca 4,8 nego 5,2. 4,8 možeš pronaci u njihovim izvještajima, ali je netočno. Brojne stavke, barem oni koji znaju, a tu ne ubrajam ekipu s ove teme, ispravljaju analitičari jer su u bilancama krivo navedeni. Postoji knjigovodstveni dug i market dug (ne znam na hrvatskom. Možda tržišni dug. ). O tome ekipa naravno pojma nema.

EBITDA marža je točno 39,98 (za ATPL) i 50,79 za SB. Ja radim analizu za zadnjih 4 kvartala iliti TTM (trailing twelve months). Kad radis analizu onda tako radis. Ne gledas jedan kvartal. To je naravno ekipi ovdje nešto apstraktno.

Sve brodarske kompanije se razdužuju već godinama. Ja govorim o trenutnim brojkama.

Sve kompanije su podigle EBITDU i ostale pokazatelje s rastom vozarina. Ili mislis da je to samo ATPL-u uspjelo? E moj gigcu, morat ces ti jos puno palente jest da bi mene mogao ispravljati.

Ajmo dalje s brojevima.

SB ima EV/EBITDA 6,56, a ATPL ima 8,99.

P/B od SB-a je 0,36, a od ATPL-a je 0,96

P/FCF je kod SB-a 4,51, a ATPL ima novcani tok negativativan, pa je ovaj pokazatelj -12,75.

Ima još brojki. I opet ograda. Analiza je rađena PRIJE MJESEC DANA. Ova ograda je da ekipa poput gigica shvati da su se brojke, a koje utjecu na neke pokazatelje kao EV ovdje, promjenile jer se promjenila i cijena dionice.
[/quote]

Opet lazi i iskrivljavanje cinjenica, ali kad malo zagrebes ispod povrsine, odmah te uhvatimo u lazi. Nego, reci ti nama da li je Q3 od ATPL bio onda pozitivan ili negativan na kraju i kolika je bila amortizacija i sto to znaci?

Ahahahah budfox. Odlican si. Daj reci sta je iskrivljavanje činjenica? Jednu brojku mi navedi koja je netocna.

Evo još jedan zanimljiv podatak, kad već tražiš.

Tržište i ekipa na zse i ovdje na forumu misli da ATPL-ovi brodovi po 1000 tona nosivosti (DWT) vrijede 113.300$. Toliki je Mcap/DWT. Dakle, kao jedna hotelska soba. S druge strane, ekipa vani vjeruje da SB po tonaži broda vrijedi 44,780$. Gotovo 2x (3x za one koji ne znaju matematiku) manje. Dakle, efikasna tržišta vjeruju da brodovi po tonaži vrijede oko 50.000$, a ekipa na forumu i svi oni koji imaju dionice misle da ATPL-ovi brodovi vrijede oko 115.000$. Njihovi su brodovi valjda Monte Carlo. Ajmo za neke druge brodove da ne uspoređujem samo ova dva brodara. ATPL-u najsličniji DSX cijeni brodove 60,500$, a NMM cijeni brodove 47,400$. Primjerice, kad vec spominjem NMM on ima D/E 0,64, a Neto dug/ EBITDA 3,66. On na tržištu vrijedi oko 2,5x od ATPL-a, a Ima flotu veću za 6x.

Za kraj zelim dodati da svi ovi imaju scrubbere u većini flote. Zapitajte se

AP već godinama na Baltiku za svoja 4 ICE Panamaxa koristi gorivo sa 0.5%sumpora.
To skuplje gorivo plaća unajmitelj ATLANTIC COAL AND BULK.


AP već godinama na Baltiku za svoja 4 ICE Panamaxa koristi gorivo sa 0.5%sumpora.
To skuplje gorivo plaća unajmitelj ATLANTIC COAL AND BULK.

Možda će uskoro biti prisiljeni i za njih tražiti nove poslove negdje drugo

Europe Coal Imports Retreating Fast

Oni koji rastu zadnji rastu najviše.

Koliko vidim iz članka stanovi se prodaju za cijenu od preko 4000 Eura po kvadratu.

Što se tiče brodarstva korisne informacije, koga zanima:

“Na kojim se projektima vezanim za brodarstvo radi?
Trenutno smo fokusirani na optimizaciju postojeće flote. Pri tome mislim kako na tehničko upravljanje brodovima, tako i na mogućnosti refinanciranja postojeće flote. To su najznačajniji dijelovi rashodovne strane našeg poslovanja. Pri tome ne želimo štedjeti na održavanju brodova, nego preventivnim održavanjem proaktivno pristupiti rješavanju potencijalnih problema. S početkom 2020.godine na snagu stupaju na snagu nova pravila vezano za sumpor u gorivu koji koriste brodovi te trenutno pripremamo našu flotu za prijem i korištenje novog goriva koje je u skladu s novim propisima. Nakon toga krećemo s pripremama za ugradnju uređaja za tretman balastnih voda. Prvi uređaji su već ugrađeni na brodovima AP Dubrava i AP Revelin dok ćemo ostatak flote opremiti tijekom 2021. i 2022. godine. Sukladno tome većinu priprema za ugradnju planiramo obaviti tijekom 2020. godine.”

https://dubrovacki.slobodnadalmacija.hr/zupanija/dubrovnik/clanak/id/633632/na-batali-gradimo-stambeni-poslovni-centar-od-preko-100-stambenih-jedinica-i-poslovnih-prostora-s-parkiralistem-na-tri-podzemne-etaze

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Sada kad sam prolistao par stranica unazad vidim da je kolega @TAKA već pisao o cijeni stanova, pa ponavljam:

– Cijene stanova projekta Batala 4200 do 4500 apartmani. Parking 22500 eura.

– Dobio ponudu.

– Trebalo odgovorit prosli tjedan jer 75% vec prodano

– 20% uplata pri potpisivanju ugovora a ostatak kroz godinu

P.S. Mislim da se radi o 106 stanova i poslovnih prostora, sa 3 podzemne etaže i parkiralištem

Life all comes down to a few moments. This is one of them.

Daj nam stavi ovdje scan te ponude ako nije problem.

New Report

Close