Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Sretna nova 2020. godina svim imateljima dionice ATPL kao i onima koji će to tek postati !!!
Nakon nepunog desetljeća, Tankerska plovidba prodala je brod za rasute terete Biograd tamo gdje je i napravljen – u Kini.
– Isporučen je kineskom kupcu 5. prosinca, potvrdio nam je vijest o prodaji predsjednik Uprave, Mario Pavić. Čelni čovjek naše najveće brodarske kompanije objasnio je i razlog prodaje: budući da je u sljedećem dokovanju brod zahtjevao kapitalno ulaganje u sustav za pročiščavanje balastnih voda, te imao povećane operativne troškove, a obzirom na očekivano tržište u ovom segmentu poslovanja, projekcije su pokazale da je prodaja broda najbolja poslovna odluka.
Tankerska plovidba je 2010. godine u kineskom brodogradilištu Jiangsu Eastern Shipyard preuzela taj brod koji ima nosivost 37.731 tona, dužinu 183 metra, a širinu 28,5 metara. Kum brodu Biograd bio je tadašnji član Uprave dr.sci Petar Kragić koji je također ove godine napustio Tankersku plovidbu i otišao u mirovinu.
http://www.057info.hr/gospodarstvo/2019-12-13/tankerska-prodala-kinezima-brod-biograd-koji-je-napravljen-u-kineskom-brodogradilistu
Chinese are paying US$ 7.9 million for Tankerska Plovidba’s “BIOGRAD” (37,729 tdw, Built 2010 Jiangsu Eastern H.I., cranes 4 x 30 tons, Wartsila ss due 4/2020).
http://www.southportmaritime.com/atlantic.htm
Zanimljivo da je baš to godište prosjek flote Atlantske. Tankerska posluje s ogromnom dobiti u prijevozu sirove nafte i derivata pa je ovo logično rješenje za njih. Međutim Atlantska nema tu vrstu diversifikacije poslovanja pa je prisiljena ulagati u modernizaciju.
Evo ga
[/quote]
Hvala! Definitivno po ovome očekuju dobar i/ili jakao dobar k. kvartal. Mislim da su Q3 imali EBITDA cca 47 mil kn. Obzirom na kretanje vozarina cuni mise da bi EBITDA od cca 40 mil kn u Q4 bila odlična. Znaci na razini godine cca 150 mil kn.
[/quote]
ATPL ce po rezultatima za Q3, te po najavama za Q4, na godisnjoj razini
u 2019.g. imati cca 150 milijuna kuna EBITDA-e u plusu, uz EBITDA marzu
cca 45%, te uz 100% restrukturiran dug (BDW prepolovili su dug u zadnje 3 godine),
tako da mi se cini da to nije los rezultat jedne firme na svjetskom trzistu rasutog
tereta i to uslijed trgovinskog rata ciji se kraj vec nazire i vidi se svijetlo na kraju
tunela u vidu potpisivanja 1. faze trade deala vec negdje 15.01. ove godine, kada
bi se i vozarine trebale stabilizirati i krenuti u drugom smjeru.
Evo ga
[/quote]
Hvala! Definitivno po ovome očekuju dobar i/ili jakao dobar k. kvartal. Mislim da su Q3 imali EBITDA cca 47 mil kn. Obzirom na kretanje vozarina cuni mise da bi EBITDA od cca 40 mil kn u Q4 bila odlična. Znaci na razini godine cca 150 mil kn.
[/quote]
ATPL ce po rezultatima za Q3, te po najavama za Q4, na godisnjoj razini
u 2019.g. imati cca 150 milijuna kuna EBITDA-e u plusu, uz EBITDA marzu
cca 45%, te uz 100% restrukturiran dug (BDW prepolovili su dug u zadnje 3 godine),
tako da mi se cini da to nije los rezultat jedne firme na svjetskom trzistu rasutog
tereta i to uslijed trgovinskog rata ciji se kraj vec nazire i vidi se svijetlo na kraju
tunela u vidu potpisivanja 1. faze trade deala vec negdje 15.01. ove godine, kada
bi se i vozarine trebale stabilizirati i krenuti u drugom smjeru.
[/quote]
Da je bilo koja druga firma iz bilo kojeg segmenta privrede u ovako teškim uvjetima koji traju 10-tak godina i da nije u vlasništvu RH da se može dokapitalizirati koliko i kako hoćeš odavno bi ili propala ili bila prodana. Ovo je grupa vrhunskih ljudi i zaslužili su da ih se pohvali
Da je bilo koja druga firma iz bilo kojeg segmenta privrede u ovako teškim uvjetima koji traju 10-tak godina i da nije u vlasništvu RH da se može dokapitalizirati koliko i kako hoćeš odavno bi ili propala ili bila prodana. Ovo je grupa vrhunskih ljudi i zaslužili su da ih se pohvali
Da bilo koja druga firma rasproda toliko imovine i spadne na najmanji broj flote u povijesti i usprkos tome bude u minusu svakako bi usla u knjige o ekonomiji kao primjer kako ne voditi jednu kompaniju.
MARKO DOMIJAN Ostat ćemo snažno orijentirani na domaće pomorce
Atpl moze samo bolje.
Evo ga
[/quote]
Hvala! Definitivno po ovome očekuju dobar i/ili jakao dobar k. kvartal. Mislim da su Q3 imali EBITDA cca 47 mil kn. Obzirom na kretanje vozarina cuni mise da bi EBITDA od cca 40 mil kn u Q4 bila odlična. Znaci na razini godine cca 150 mil kn.
[/quote]
ATPL ce po rezultatima za Q3, te po najavama za Q4, na godisnjoj razini
u 2019.g. imati cca 150 milijuna kuna EBITDA-e u plusu, uz EBITDA marzu
cca 45%, te uz 100% restrukturiran dug (BDW prepolovili su dug u zadnje 3 godine),
tako da mi se cini da to nije los rezultat jedne firme na svjetskom trzistu rasutog
tereta i to uslijed trgovinskog rata ciji se kraj vec nazire i vidi se svijetlo na kraju
tunela u vidu potpisivanja 1. faze trade deala vec negdje 15.01. ove godine, kada
bi se i vozarine trebale stabilizirati i krenuti u drugom smjeru.
[/quote]
Da je bilo koja druga firma iz bilo kojeg segmenta privrede u ovako teškim uvjetima koji traju 10-tak godina i da nije u vlasništvu RH da se može dokapitalizirati koliko i kako hoćeš odavno bi ili propala ili bila prodana. Ovo je grupa vrhunskih ljudi i zaslužili su da ih se pohvali
[/quote]
Pa samo cinjenica da su prepolovili sveukupan dug u zadnje 3 godine zasluzuje da ih se pohvali, a oni se gotovo svakodnevno prilagodjavaju trzistu koje je volatilno i nepredvidivo, pa samo usporedite koliko je potrebno imati iskustva i znanja boriti se na takvom trzistu koje je sve samo ne lako.
Takodjer mi se cini da dosta ljudi koji pljuckaju na ovoj temi pokusavaju loviti u mutnom, te bi rado opet kupovali dionice ATPL ispod 300 kn, bez obzira na sve bolje poslovanje i rast EBITDA-e i EBITDA marze, te smanjenje duga od 50% u zadnje 3 godine, a da ne spominjem i nekretninski projekt na Batali, za koji postoji veliki interes, te koji nece biti problem unovciti u ovom rastucem trendu na trzistu nekretnina.
Prenosim rijeci glavnog izvrsnog direktora:
Turbulentno tržište se itekako može očekivati i nadalje. Prošli smo kroz razdoblje u kojem se kao odgovor na dugotrajno loše tržište tvrtka drastično promijenila i smanjila, smanjili smo zaduženost i restrukturirali dobar dio poslovanja. Taj proces još treba nastaviti kako bismo bili spremni za loša razdoblja te i dalje optimizirati poslovanje gdje postoje mogućnosti. Bez obzira na to, pokrenuli smo nekolicinu procesa te nastaju i neke povoljne okolnosti, zbog kojih vjerujem da će iduća, a pogotovo godine koje slijede biti povoljne za naše poslovanje. Od prethodne uprave smo naslijedili dugoročne ugovore za 6 brodova koji nam daju stabilnost prihoda. S druge strane pokušavamo iskoristiti prilike za smanjenje financijskih troškova koji značajno opterećuju naše poslovanje. To tvrtci daje povoljan vjetar u jedra i vjerujemo da su pred nama dobre godine.
MARKO DOMIJAN Ostat ćemo snažno orijentirani na domaće pomorce
Baltički indeks suho slabi već 20. dan zaredom. Indeks je u utorak pao za 6,3 posto, na 791 bod. Indeks se prepolovio od 3. prosinca kada je iznosio 1.606 bodova.
Capesize pada 7,8 posto, na 9.022 dolara po dionici. dan. Panamax je pao za 6,1 posto, na 6.273 dolara dnevno. Supramax je pao za 4,8 posto, na 6.723 dolara, dok Handysize prelazi u crveno s 2,8 posto, na 5.839 dolara.
Baltički indeks suho slabi već 20. dan zaredom. Indeks je u utorak pao za 6,3 posto, na 791 bod. Indeks se prepolovio od 3. prosinca kada je iznosio 1.606 bodova.
Capesize pada 7,8 posto, na 9.022 dolara po dionici. dan. Panamax je pao za 6,1 posto, na 6.273 dolara dnevno. Supramax je pao za 4,8 posto, na 6.723 dolara, dok Handysize prelazi u crveno s 2,8 posto, na 5.839 dolara.
pa šta nije panamax bio preko 15.000?? 👀
MARKO DOMIJAN Ostat ćemo snažno orijentirani na domaće pomorce
Atpl moze samo bolje.
de okreni prvo slovo zadnje riječi