Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
A jel mi netko od burekdzija može pojasniti zašto ATPL ima još uvijek upisano u registru 9 članova NO i 5 članova uprave?
To ko da firma radi 5 milijardi kuna prihoda i milijardu kuna operativne dobiti. Sto u tom smislu nosi nova upravljačko-nadzorna shema i kolike će uštede ostvariti u odnosu na dosadašnju situaciju.
A jel mi netko od burekdzija može pojasniti zašto ATPL ima još uvijek upisano u registru 9 članova NO i 5 članova uprave?
To ko da firma radi 5 milijardi kuna prihoda i milijardu kuna operativne dobiti. Sto u tom smislu nosi nova upravljačko-nadzorna shema i kolike će uštede ostvariti u odnosu na dosadašnju situaciju.
Koliko znam nova upravljačka organizacija stupa na snagu 01.12.2019, a
do tada je još na snazi stara upravljačka organizacija, pa će se valjda
upisati i promjene u sudski registar kada to stupi na snagu:
“Uskoro mijenjate sustava upravljanja, kakvi su prvi dojmovi te odjeci sa burze?
Promjena sustava upravljanja nastupa s 1. prosinca 2019. godine. Trenutno obavljamo pripreme unutar kompanije koje su potrebne kako bismo početkom prosinca započeli potpuno spremni. Vjerujemo da će promjena biti pozitivna, da ćemo biti okretnija i učinkovitija kompanija, spremniji odgovoriti izazovima koji nam predstoje. Obzirom da je prelazak sa dualističkog na monistički sustav pažljivo i studiozno pripreman sa analizom svih predvidivih utjecaja na sve aspekte implementacije takve značajne promjene, između ostalog došlo se do zaključka da svi benefiti takvog preustroja mogu, i u konačnici trebaju, imati dodanu vrijednost za dioničare. To znači da će brža i učinkovitija kompanija, u kratkom roku konkretizirati i materijalizirati tu učinkovitost kroz bolju operativnu efikasnost, smanjenje troškova upravljanja, a time u konačnici stvaranje dodane vrijednosti svim dioničarima.”
A jel mi netko od burekdzija može pojasniti zašto ATPL ima još uvijek upisano u registru 9 članova NO i 5 članova uprave?
To ko da firma radi 5 milijardi kuna prihoda i milijardu kuna operativne dobiti. Sto u tom smislu nosi nova upravljačko-nadzorna shema i kolike će uštede ostvariti u odnosu na dosadašnju situaciju.
Statut, čl. 76, st. 3. :
“Ovaj Statut stupa na snagu na dan donošenja, a primjenjuje se od 1. prosinca 2019. god.”
Ako trebaš još koju insajdersku informaciju, slobodno pitaj, rado ću ti pomoći, pa da i ti imaš za burek (možda i ekstra jogurt).
po 410 prodao, kome?
valjda ovome, koji stidljivo dokupljuje po 400 (+provizija=402+) dok mi proučavamo statute i pravilnike…
Da li tko ima knjigu dioničara od Atlantske plovidbe?
Evo nove organizacijske sheme društva, pa koga zanima može pogledati.
Na prvu mi izgleda kao da su dosta pojednostavili upravljačku strukturu:
http://www.atlant.hr/2glavni_ured.php
Čini mi se da je i ovaj dio sa kretanjem brodova up to date:
To što je atpl na prvom mjestu ne može biti dobar znak……na zse najviše rastu one firme koje ne isplačuju plaće……
Te plaće su znatno manje nego prije dvije, tri godine. Zamislite kakve su tek tada bile. I naravno, pitanje je kako se plaćaju pomorci i kapetani koji posluju na inozemnim podružnicama i obuhvaćaju li ovi prosjeci i sva njihova primanja.
Sve je to na tragu poznate politike Atlantske. Mi, iako nismo većinski vlasnici, radimo za sebe i svoj džep, a dionicari će se već nekako snaci.
Samo nek oni stabilno posluju i osobno nemam problem s tim da isplacuju dobre place. Mislim da su napravili dobar posao zadnje 3 godine sa razduzenjem i ostalim, a pogotovo sada kada grade novu zgradu i vozarine za brodove su na odrzivim razinama. Nemojmo zaboraviti da su takodjer kupili i udio u Luci Dubrovnik, pa pretpostavljam da imaju i neke planove s tim. Najveci dionicar u Upravnom odboru je takodjer neki jamac da se nece zaboraviti mali dionicari i da ce, ako bude love, biti i dividende za dionicare.
Samo nek oni stabilno posluju i osobno nemam problem s tim da isplacuju dobre place. Mislim da su napravili dobar posao zadnje 3 godine sa razduzenjem i ostalim, a pogotovo sada kada grade novu zgradu i vozarine za brodove su na odrzivim razinama. Nemojmo zaboraviti da su takodjer kupili i udio u Luci Dubrovnik, pa pretpostavljam da imaju i neke planove s tim. Najveci dionicar u Upravnom odboru je takodjer neki jamac da se nece zaboraviti mali dionicari i da ce, ako bude love, biti i dividende za dionicare.
Stabilno poslovanje je jedino sto dobijamo dugi niz godina u sustini to bi trebalo znaciti progres a njega odavno nema osim progresivnog pada kada uzmemo u obzir sto je sve bilo u vlasnistvu kompanije prije recimo 10-tak godina.preustroj je naravno bio nuzan kao i otpustanje zaposlenika iz cistog razloga jer vise nema onoliko brodova iz tkz core biznisa iako to nije sprijecilo zaposljavanje novih.
Primjetio bih da je kompanija bolje funkcionirala sa vise zaposlenih jer je bilo i vise brodova danasnji preustroj je samo smanjivanje strukture prilagođeno sve manjoj i starijoj floti.